דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Dentsu ממנה את שירלי זלסר למנהלת נתונים וטכנולוגיה ראשית
Dentsu ממנה את שירלי זלסר למנהלת נתונים וטכנולוגיה ראשית
חיים נוי 08/03/24 |  צפיות: 183

Dentsu ממנה את שירלי זלסר למנהלת נתונים וטכנולוגיה ראשית

סטיב סימפסון מצטרף כנשיא, נתונים, קהלים וטכנולוגיה; שיווה ואנוואדה מונה לנשיא, פתרונות נתונים וטכנולוגיה

טוקיו, 07 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Dentsu (מותג: dentsu; משרד ראשי: Dentsu Group Inc; מיקום: טוקיו; נציג: הנשיא והמנכ"ל הגלובלי הירושי איגראשי) הודיעה על מינויה של שירלי זלסר לתפקיד מנהלת נתונים וטכנולוגיה ראשית (CDTO), והיא תשתלב קבוצת ההנהלה של Dentsu . בתפקיד זה, זלסר תהיה אחראית לכל המוצרים והפלטפורמות מונעי הנתונים, האנליטיקה ומאופשרים טכנולוגית המוצעים ללקוחות כדי לקדם חדשנות וצמיחה בת קיימא.

בנוסף הודיעה Dentsu כי סטיב סימפסון מונה לנשיא, נתונים, קהלים וטכנולוגיה בחברה, וגם על מינוי שיווה ואנוואדה כנשיא, פתרונות נתונים וטכנולוגיה. סימפסון יצטרף לקבוצה המובילה של ההנהגה של נהלי המדיה הגלובלית של החברה כדי לתמוך בפיתוח של קהילה לקידום נהלי מדיה מנצחים המספקים מצוינות מתמשכת של הפתרונות המוצעים ללקוחות, ומניעים צמיחה והמרה של לקוחות. בתפקידו החדש שזה עתה נוצר, סימפסון יהיה אחראי לתכנון האסטרטגי והאספקה ​​של פלטפורמת קהל מונעת נתונים וטכנולוגיה המניעה צמיחה עבור לקוחות בקנה מידה גלובלי. ואנוואדה לעומת זאת יתמקד ביצירת סינרגיות בין מוצרים ופלטפורמות, חדשנות בינה מלאכותית, אנליטיקה והשירותים הגלובליים של Dentsu (DGS).

זלסר מביאה למעלה מ-20 שנות ניסיון באנליטיקה ותובנות, ייעוץ עסקי ועיצוב ארגוני, בינה מלאכותית ומדעי נתונים, וטכנולוגיות ענן ושיווק. לאחרונה היא הייתה המנהלת הגלובלית לאנליטיקה וטכנולוגיה ב-Merkle, שם הובילה חטיבה גלובלית של למעלה מ-5,600 משתתפים ברחבי אמריקה, EMEA ו-APAC. בתפקידה החדש ב-Dentsu, זלסר תהיה אחראית לחדש את החזון, מפת הדרכים, הפיתוח וההשפעה המסחרית של אסטרטגיית הנתונים והטכנולוגיה של Dentsu על פני שלושת תחומי העיסוק המרכזיים שלנו: מדיה, CXM וקריאייטיב, תוך עבודה קרובה יותר עם מובילי הנהלים ועם ז'ין לין, נשיא גלובלי - נהלי עבודה גלובליים, Dentsu. בתפקיד זה היא תוביל צוות שהוקם לאחרונה מתחומי הנהלים הללו כדי להניע עקביות, יכולת פעולה הדדית ובסופו של דבר לספק צמיחה ללקוחות של Dentsu באמצעות יכולות אחודות יותר.

עם הצטרפותו מפובליסיס, בתפקידו החדש, סימפסון יוביל צוות גלובלי של מומחים מתחומי ניהול הנתונים, זהויות, התאמה אישית, הפעלת מדיה והפקה יצירתית דינמית, וישתף פעולה עם צוות המוצרים והפלטפורמות הגלובלי של dentsu כדי לשלב ולהרחיב את הפלטפורמה בכל הפרקטיקות הגלובליות של dentsu.

סימפסון יהיה אחראי גם על פיתוח פלטפורמת אספקת המדיה הגלובלית של dentsu. היא תתאפשר על ידי אספקת מדיה פרוגרמטית, מועשרת בנתוני צד ראשון, שני ושלישי, ותמנף את חבילת מוצרי Merkury המובילה של dentsu כדי להניע את התחרותיות של הלקוחות.

סימפסון, לאחר ששימש בעבר כמנהל מוצר וטכנולוגיה ראשי גלובלי ב-Dentsu Solutions, לצד האחריות המורחבת של ואנוואדה כנשיא, פתרונות נתונים וטכנולוגיה, יניע שיתוף פעולה של מוצרים ונהלים, טיפוח קהילת AI Connective של Dentsu והובלת הצוות שלו לתרום לפתרונות ואסטרטגיה מאופשרים טכנולוגית.

"חדשנות לארוך נתונים וטכנולוגיה הן שתיים מנקודות הבידול הקריטיות ביותר של Dentsu, לאחר שהובילה את השוק במשך שנים רבות בפיתוח, אימוץ ויישום של פלטפורמות קנייניות המעניקות ללקוחותינו את היתרון", אמר הירושי איגרשי, נשיא ומנכ"ל גלובלי, Dentsu. "אנו גאים מאוד למנות את שירלי, סטיב ושיווה לתפקידים האסטרטגיים החדשים הללו אשר מחברים את המאמצים שלנו ברחבי הארגון, משפרים את היכולות שלנו ומבטיחים ש-Dentsu והלקוחות שלנו יישארו בחזית החדשנות".

ההנהגה של ארגון הדאטה והטכנולוגיה הרחב יותר ב-Dentsu כוללת את: ראש מחלקת מוצר, מאט סילי, ואת סוניל ראו המוביל את תחום האנליטיקה, ופיטר רוג'רס המוביל את פלטפורמות הנתונים. בנוסף DGS תדווח מעתה על מבנה הנתונים והטכנולוגיה לזלסר, ובהמשך, זלסר תדווח למייקל קומסינסקי, מנכ"ל, Dentsu Americas ונשיא גלובלי, נתונים והטכנולוגיה, Dentsu.

ציטוטים:

"במהלך תקופתה במרקל, שירלי אספה צוותים מרחבי העולם כדי לשתף פעולה בתוכניות חיוניות, החל מיישום תשתיות נתונים ועד מודלים מתקדמים של תמהיל מדיה, אסטרטגיות התאמה אישית ופיתוח פתרונות AI בהתאמה אישית", אמר מייקל קומסינסקי, מנכ"ל, dentsu Americas ונשיא גלובלי - נתונים וטכנולוגיה, dentsu. "עם הניסיון הרב שלה בשיתופי פעולה מוצלחים עם לקוחות, לצד יכולת מוכחת לפתור אתגרים עסקיים עם פתרונות טכנולוגיים חדשניים, אני באמת נרגש לראות את ההשפעה שתהיה לשירלי בתפקידה הגלובלי המורחב החדש ב- dentsu".

"זה סיכוי מרגש מאוד לעבור לתפקיד החדש הזה בתקופה שבה Dentsu נמצאת ברגע מרכזי בהיסטוריה שלה, כשבנוסף הנתונים והטכנולוגיה מעולם לא התפתחו בקצב מהיר יותר", העירה שירלי זלסר, מנהלת נתונים וטכנולוגיה ראשית, Dentsu. "כקבוצה, כבר עשינו כמה מהלכים גדולים בתחום הבינה המלאכותית במהלך השנים האחרונות, אבל אני באמת רואה את השילוב של בינה מלאכותית עם טכנולוגיות קנייניות של Dentsu וטכנולוגיות משותפות כדבר המבדיל העיקרי עבור הלקוחות שלנו. אני מצפה להרחיב את ההשפעה שיכולה להיות לי ב-Dentsu ולעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם המנהיגים והצוותים המוכשרים ברחבי קהילת הטכנולוגיה שלנו".

סטיב סימפסון, נשיא, נתונים, קהלים וטכנולוגיה, dentsu, אמר: "אני נרגש להצטרף ל-dentsu בתקופה מרגשת זו של טרנספורמציה וחדשנות. נתונים וטכנולוגיה נמצאים בלב תעשיית המדיה וההזדמנות המשולבת על פני פרקטיקות ב- dentsu בעצומה. אני מצפה לעבוד עם הצוותים המוכשרים ברחבי dentsuכדי לבנות פלטפורמה ברמה עולמית שתספק ערך וחדשנות ללקוחות שלנו, ותסייע להם להשיג את היעדים העסקיים שלהם".

שיווה ונבאדה, נשיא, פתרונות נתונים וטכנולוגיה, dentsu, אמר: "מאז שהתחלתי את המסע שלי ב- dentsu, תכננו באופן פעיל את העתיד שלנו עם AI ואני נרגש לקחת על עצמי את ההעברה המורחבת החדשה הזו כשאנחנו נכנסים למה שללא ספק תהיה שנה טרנספורמטיבית עבור AI והמוצרים והפתרונות שאנו בונים באמצעותה. ב- dentsu, אנחנו לא מתייחסים לבינה מלאכותית כאל טכנולוגיה עצמאית, היא חלק ממארג הנתונים, הטכנולוגיה ויכולות המוצר שלנו, הטבועות בכל פרקטיקה וקיימות בכל מותג סוכנות. זה הופך אותנו באופן טבעי לשיתופיים יותר, משולבים יותר ומהירים יותר לשוק עבור הלקוחות שלנו, ואני מצפה לעבוד עם צוותים ברחבי dentsu כדי לפרוץ דרך חדשה במה שאפשרי על פני נתונים וטכנולוגיה עבור הלקוחות שלנו".

אודותdentsu

Dentsu היא הרשת שתוכננה עבור מה שבהמשך, והיא עוזרת ללקוחות לחזות ולתכנן הזדמנויות עתידיות משנות דרך וליצור נתיבים חדשים לצמיחה בכלכלה ברת קיימא. מתוך גישה ממוקדת באנשים כדי ליצור המרה עסקית, אנו משתמשים בתובנות כדי לחבר בין מותג, תוכן, מסחר וחוויה, עם בסיס של יצירתיות מודרנית. כחלק מקבוצת Dentsu Group Inc.(Tokyo: 4324; ISIN: JP3551520004), המטה שלנו נמצא בטוקיו, יפן, ובסיס העובדים שלנו המונה 71,000 עובדים של אנשי מקצוע ייעודיים שעובדים בארבעה אזורים (יפן, אמריקה, EMEA ו- APAC). Dentsu משלבת חדשנות יפנית עם נקודת מבט גלובלית מגוונת כדי להניע צמיחת לקוחות ולעצב את החברה.

https://www.dentsu.com/
https://www.group.dentsu.com/en/

איש קשר ולמידע נוסף:

Matt Cross
Phone: +442074306319
Email: [email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/cf533a57-ac1f-4ad2-87e5-340b90ec6957


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI