דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Recursion מכריזה על תוכניות לפתוח משרד חדש בלונדון
Recursion מכריזה על תוכניות לפתוח משרד חדש בלונדון
חיים נוי 11/03/24 |  צפיות: 211
Recursion מכריזה על תוכניות לפתוח משרד חדש בלונדון ממנה את מייקל ברונשטיין ליועץ מדעי ומשיקה מאמצי גיוס לאיוש 20 התפקידים הפתוחים הראשונים בתחומי הטכנולוגיה והביולוגיה, ומקימה מרכז לכישרונות TechBio ברמה עולמית בלב שכונת קינגס קרוס

לונדון, 11 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Recursion (נאסד"ק: RXRX), חברת טכנוביולוגיה מובילה בשלבים הקליניים המפענחת בתצורה ביולוגית כדי לתעש זיהוי תרופות, הודיעה היום על תוכניות לפתוח משרד חדש בשכונת קינגס קרוס התוססת בלונדון. המשרד, שעתיד להיפתח רשמית ביוני 2024, יספק ל-Recursion ו-Valence Labs, מנוע המחקר מבוסס הבינה המלאכותית של החברה, גישה לכישרונות ברמה עולמית ברחבי מגזר הביוטכנולוגיה הצומח במהירות של אירופה, ויעזור ל-Recursionלהשתלב באקו סיסטם חדשני משגשג של חברות טכנולוגיה ומדעי החיים מובילות.

"בעת ש-Recursion ממשיכה להוביל ולהגדיר את תעשיית הביוטכנולוגיה, קריטי מבחינתנו לשכור את שירותיהם של הכישרונות הטובים ביותר האפשריים, שחלק גדול מהם ממוקם באירופה", אמר ד"ר כריס גיבסון, Ph.D, מייסד שותף ומנכ"ל ב-Recursion. "לונדון בלטה כמיקום מיטבי בהתחשב בכישרונות המבריקים והבינתחומיים שלה במגזרי הטכנולוגיה, הביולוגיה והכימיה. היא גם המוקד למגזר הביוטכנולוגיה הצומח במהירות באירופה, בו ממוקמות שתיים מחברות הטכנולוגיה ומדעי החיים המובילות כמו Google ו-Merck במרחק הליכה מהאתר החדש של Recursion. אני מצפה להרחיב את הפעילות שלנו באירופה ולגייס עובדים חדשים רבים ל-Recursion שיעזרו לנו לקדם את משימתנו לפענוח הביולוגיה כדי לשפר באופן קיצוני את החיים".

כדי לתמוך במובילות של Recursion בביוטכנולוגיה ובכניסה ללונדון, החברה מתרגשת להכריז על צירופו של מייקל ברונשטיין, פרופסור מ-DeepMind לבינה מלאכותית באוניברסיטת אוקספורד, כיועץ מדעי. פרופסור ברונשטיין הוא מוביל עולמי בלימוד מעמיק גיאומטרי, רשתות Graph עצביות ועיצוב חלבונים. פרופסור ברונשטיין מצטרף לפרופסור יושע בנג'יו, פרופסור בינה מלאכותית, בתמיכה במעבדות Recursion ו-Valence בפיתוח מודלים מתקדמים של בינה מלאכותית לתמיכה בתיעוש של גילוי תרופות.

" Recursionמובילה את התחום בקידום מחקר AI חדשני עבור יישומים בעולם האמיתי עם פוטנציאל לשפר באופן קיצוני את החיים, ולכבוד הוא לי להצטרף אליהם במשימתם", אמר פרופ' מיכאל ברונשטיין. "שיתפתי פעולה עם Valence לפני רכישתם על ידי Recursion, ואני מצפה להמשיך לעבוד עם הצוות כדי לקדם את העבודה החשובה הזו, במיוחד כאשר Recursion ממשיכה לצמוח בלונדון".

המשרד של Recursion בלונדון, ששטחו 6,700 רגל רבוע, ימוקם בכיכר פנקראס 3, קינגס קרוס לונדון. הבניין הוא חלק מפרויקט שיפוץ של 67 האקר בלב קינגס קרוס, עם מעל 4.5 מיליון מטרים רבועים של שטחי משרדים. המלון ממוקם במרחק של 3 דקות הליכה מתחנת קינגס קרוס (King's Cross) ומסנט פנקראס אינטרנשיונל (St. Pancras International), ומציע גישה מצוינת לתחבורה ציבורית. הבניין כולל בית קפה באתר, מחסן אופניים, מקלחות, חדר תפילה וחדר אמהות. בהתאם למחויבות של Recursionלקיימות, הבניין עומד בדרישות לדירוג "מצוין" על ידי תקני הבנייה של BREEAM ומקושר לרשת חימום וקירור מחוזית ברחבי האתר שמביאה לאפס פליטות פחמן נטו.

"התוכנית של ממשלת בריטניה למשוך יותר השקעות פנימה לתוך בריטניה עובדת. ההשקעה של Recursion היא הבעת אמון נוספת בבריטניה, בכישרונות המובילים שלנו ובתעשיות הטכנולוגיה ומדעי החיים המדהימות שלנו", אמר שר ההשקעות לורד ג'ונסון. "אני שמח ש- Recursionבחרה בלונדון, ונמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להבטיח שבריטניה תישאר הבחירה המובילה להשקעות כאלה".

כיום, Recursionמעסיקה מעל 500 עובדים עם תמהיל כמעט שווה של מדעני חיים וטכנולוגים באתרים בסולט לייק סיטי, טורונטו, מונטריאול ואזור מפרץ סן פרנסיסקו. המשרד החדש של Recursionבלונדון ישמש כשלוחה של צוותי Recursion ו-Valence Labs. כדי להשיק מאמצי גיוס לאתר החדש, Recursionפתחה מספר תפקידים חדשים בפונקציות טכנולוגיה וביולוגיה עם תוכניות מיידיות לשכור את 20 האנשים הראשונים שיתבססו מהמשרד החדש בלונדון. Recursion ו-Valence Labs יארחו גם את TechBio Mixer מחר, 12 במרץ, באתר החדש שלהם כדי לחגוג את המשרד והרשת עם קהילת הביוטכנולוגיה.

למידע נוסף על משרות פתוחות ולהגשת מועמדות, בקרו באתר recursion.com/careers או ב- valencelabs.com/careers.

אודות Recursion

Recursion (נאסד"ק: (RXRX היא חברת טכנוביולוגיה מובילה בשלבים הקליניים המפענחת בתצורה ביולוגית כדי לתעש זיהוי תרופות. מי שמאפשרת את משימתה היא מערכת ההפעלה Recursion, פלטפורמה הבנויה על פני טכנולוגיות מגוונות ומרחיבה ללא הרף את אחד ממערכי הנתונים הביולוגיים והכימיים הקנייניים הגדולים בעולם. Recursion ממנפת אלגוריתמים מתוחכמים של למידת מכונה כדי לזקק ממערך הנתונים שלה אוסף של טריליוני קשרים הניתנים לחיפוש על פני נתונים ביולוגים וכימיים שאינם מוגבלים על ידי הטיה אנושית. על ידי שליטה בקנה מידה ניסיוני עצום - עד מיליוני ניסויי מעבדה מעשיים מדי שבוע - ובקנה מידה חישובי עצום - בעלות ותפעול של אחד ממחשבי העל החזקים ביותר בעולם, רקורסיה מאחדת טכנולוגיה, ביולוגיה וכימיה כדי לקדם את עתיד הרפואה.

מטה Recursionנמצא בסולט לייק סיטי, שם היא חברה מייסדת של BioHive, קולקטיב תעשיית מדעי החיים ביוטה. ל- Recursionיש גם משרדים בטורונטו, מונטריאול ואזור מפרץ סן פרנסיסקו. קבלו מידע נוסף בכתובת www.Recursion.com, או התחברו איתנו ב- X (לשעבר Twitter) ובלינקדאין.


למידע נוסף:

למידע נוסף/תקשורת

[email protected]

קשרי משקיעים
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI