דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Fortrea חותמת על הסכם סופי למימוש עסקי Endpoint Clinical ו-Patient Access בידי Arsenal Capital Partners
Fortrea חותמת על הסכם סופי למימוש עסקי Endpoint Clinical ו-Patient Access בידי Arsenal Capital Partners
חיים נוי 12/03/24 |  צפיות: 261

Fortrea חותמת על הסכם סופי למימוש עסקי Endpoint Clinical ו-Patient Access בידי Arsenal Capital Partners

ההצעה לפיצול עסקי Endpoint Clinical ו-Fortrea Patient Access מייעלת עוד יותר את המיקוד האסטרטגי של Fortrea כארגון מחקר חוזי טהור

ההסכם ייצור פתרונות עצמאיים הטובים מסוגם לניהול אספקת ניסויים ואקראיות וגישה למטופלים היוצרים בידול ומובילים צמיחה

דורהאם, צפון קרוליינה, 12 במרץ 2024, (GLOBE NEWSWIRE):

Fortrea (נאסד"ק:FTRE), חברה שהיא ארגון מחקר מבוסס חוזים (CRO) גלובלית מובילה, הודיעה כי חתמה על הסכם סופי למימוש נכסים הקשורים לתחום של Enabling Services שלה, עסקי Endpoint Clinical ו-Fortrea Patient Access, בידי Arsenal Capital Partners, קרן השקעות פרטית מובילה המתמחה בבניית חברות בריאות מובילות שוק ועתירות טכנולוגיה.

באמצעות מכירת העסקים אלה, שואפת Fortreaלקדם את אסטרטגיית הצמיחה והפתרונות של Endpoint ו-Fortrea Patient Access, ולמקם אותן כמתאימות להשקעה מוגברת שתאיץ את מפת הדרכים הטכנולוגית ותשפר עוד יותר את התפעול כדי לתמוך בפתרונות הטובים ביותר ללקוחות, ובאספקתם. שאר העסקים של Fortrea יחזקו את ההתמקדות שלה בפיתוח קליני בשלבים 1 עד 4. סגירת העסקה מיועדת לרבעון השני של 2024, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים ולאישורים רגולטוריים, כמו גם הצדדים המתקשרים בשירותים מסוימים והסכמי תפעול.

"היום מהווה ציון דרך משמעותית במסעה המתמשך של Fortrea, כאשר אנו מחדדים את ההתמקדות שלנו בצמיחה אורגנית כ-CRO טהור, עם גמישות פיננסית נוספת", אמר טום פייק (Tom Pike) יו"ר ומנכ"ל Fortrea. "לאחר ביצוע סקירה אסטרטגית של העסקים שלנו, מכירת Endpoint ו-Fortrea Patient Access תואמת את האינטרסים של הלקוחות שלנו. ל-Arsenal יש ניסיון רב בבניית עסקים היוצרים שיפור שיטתי בתוצאות הרפואיות, ואני בטוח ש-Endpoint ו-Fortrea Patient Access יוכלו לחזק את מעמדן בשוק שלהן, לטפח כישרונות מהשורה הראשונה ולהשקיע ביכולות ומשאבים חדשים תוך אספקת פתרונות לשפר את חיי החולים".

"אני נרגש לקראת הפרק הבא של Endpoint ו-Fortrea Patient Access", אמר סם אוסמן (Sam Osman), נשיא Enabling Servicesב-Fortrea, שישמש כמנכ"ל העסקים הללו ב-Arsenal. "עסקים אלה יהיו ממוקמים באופן מובהק כדי לספק ניהול יעיל של המסע של המטופל לאורך הניסויים הקליניים ועד למסחור, על ידי קידום גישה לחולים ודבקות בטיפולים מאושרים. בשילוב עם חוש ההשקעות העמוק של Arsenal, והמומחיות התפעולית המובילה בתעשייה, אני בטוח ש-Endpoint ו-Fortrea Patient Access ממוקמים היטב לצמיחה ואספקה ​​של יכולות משופרות למטופלים ולנותני חסות בתעשיית התרופות. אני מצפה להשפעה החיובית המתמשכת שלנו על שירותי הבריאות".

"ל-Endpoint ו-Fortrea Patient Access יש רקורד גאה בן עשרות שנים של מובילות בשוק בתמיכה במחקר קליני ובמסחור של טיפולים חדשניים. Arsenal מתגאה בבניית ארגונים המשפרים באופן משמעותי את שירותי הבריאות. אנו נרגשים לשתף פעולה עם ההנהלה והעובדים כדי להאיץ את הצמיחה של שני העסקים הללו", אמר ג'ין גורבאך (Gene Gorbach), שותף השקעות ב-Arsenal.

ד"ר דימיטריס אגאפיוטיס (Dimitris Agrafiotis), מנהל דיגיטל, אנליטיקה ובינה מלאכותית ב-Arsenal אמר, "Endpoint ו-Fortrea Patient Access מספקים פתרונות חיוניים המאפשרים השתתפות של חולים בניסויים קליניים וגישה לטיפולים. אני שמח לתמוך בצוות המוכשר של Endpoint וב-Fortrea Patient Access. יחד, נשפר עוד יותר את התחכום של היכולות הטכנולוגיות העומדות בבסיס המחויבות של חברות אלו לספק את השירותים האיכותיים ביותר לתעשיית התרופות".

נקודת קצה קלינית

Endpoint פועלת בשוק ה-eClinical בצמיחה גבוהה כספקית מובילה של פתרונות ניהול אקראיות ואספקה ​​(RTSM) ללקוחות ביופרמצבטיקה ו-CRO עם מומחיות בשירותים לניסויים קליניים מורכבים ובשלבים מאוחרים. במשך יותר מ-15 שנים, ל-Endpoint יש רקורד מוצלח של תמיכה יעילה ביותר מ-1,750 ניסויים קליניים שמקיפים 875,000 מטופלים ב-90 מדינות, וטיפחה בסיס לקוחות גדולים ויציבים עם קשרים אסטרטגיים ארוכי שנים.

Fortrea Patient Access

Fortrea Patient Access היא חברה בשוק שירותי ה-HUB והגישה לחולים, והיא משרתת את תעשיית הביו-פרמצבטיקה עם תמיכה מקיפה במטופלים, גישה למוצרים, זמינות ופתרונות עמידים לאורך יותר מ-30 שנה. עם התקדמות בדמות בית המרקחת הלא-מסחרי שהורחב לאחרונה, FortreaRx™, כדי לתמוך בהפצה משופרת של שרשרת המוצרים הדורשים ומוצרים בסביבת מכירה חופשית, Fortrea Patient Access מחויבת להניע תוצאות עבור המטופלים ולשפר את הנגישות לשירותי בריאות באמצעות הניסיון הרב שלה, כשהיא תומכת כעת ביותר מ-2.5 מיליון חולים ולמעלה מ-100 מותגים ייחודיים על פני יותר מ-25 אינדיקציות למחלה.

Arsenal Capital Partners

Arsenal Capital Partners היא חברת השקעות הון פרטי מובילה המתמחה בבניית חברות צמיחה תעשייתיות ובריאות מובילות בשוק. מאז הקמתה ב-2000, Arsenal גייסה קרנות השקעה במניות מוסדיות בהיקף כולל של למעלה מ-10 מיליארד דולר, השלימה יותר מ-290 רכישות פלטפורמות ותוספות, והשיגה יותר מ-35 מימושים. המשרד עובד עם צוותי הנהלה לבניית חברות בעלות חשיבות אסטרטגית עם עמדות שוק מובילות, צמיחה גבוהה וערך מוסף גבוה.  לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.arsenalcapital.com.

יועצים

ברקליס (Barclays ) משמשים כיועצים פיננסיים בלעדיים ל- Fortrea, וסמית אנדרסון (Smith Anderson ) משמשים כיועצים המשפטיים שלה. Sidley Austin LLP שימשו כיועצים המשפטיים של Arsenal.

שיחת רווחים ושידור חוזר

Fortrea תדון בהודעת ההסכמים בשיחת הוועידה שלה לרווחי הרבעון הרביעי של 2023, שתתקיים היום בשעה 9:00 בבוקר ET. ניתן לגשת לכנס דרך אתר קשרי המשקיעים של Fortrea או באמצעות קישור שידור האינטרנט כאן. כדי למנוע עיכובים אפשריים, אנא הצטרפו לפחות 10 דקות לפני תחילת השיחה. שידור חוזר של שיחת הוועידה החיה יהיה זמין זמן קצר לאחר סיום האירוע ונגיש במדור האירועים והמצגות באתר Fortrea. מצגת משלימה תהיה זמינה גם באתר קשרי משקיעים של Fortreaלפני תחילת השיחה.

אודות Fortrea

Fortrea (נאסד"ק: FTRE) היא ספקית גלובלית מובילה של פתרונות פיתוח קליני וגישה למטופלים לתעשיית מדעי החיים. אנו משתפים פעולה עם חברות ביו-פרמצבטיקה, מכשור רפואי ואבחון, מתפתחות וגדולות, כדי להניע חדשנות בתחום הבריאות המאיצה טיפולים משני חיים לחולים הזקוקים לכך. Fortrea מספקת ניהול ניסויים קליניים שלב I-IV, פרמקולוגיה קלינית, פתרונות ניסוי מבוססי טכנולוגיה מובחנת ושירותים לאחר אישור. הפתרונות של Fortrea ממנפים שלושה עשורים של ניסיון המתפרשים על פני יותר מ-20 תחומים טיפוליים, תשוקה לקפדנות מדעית, תובנות יוצאות דופן ורשת אתרי חוקרים חזקה. הצוות המוכשר והמגוון שלנו, המונה יותר מ-18,000 אנשים העובדים ביותר מ-90 מדינות, מותאם לספק פתרונות ממוקדים ומהירים, ללקוחות ברחבי העולם. למדו עוד על האופן שבו Fortrea הופכת לכוח טרנספורמטיבי ייעודי למטופל ב-Fortrea.com ועקבו אחרינו בלינקדאין וב-X (לשעבר טוויטר) @Fortrea.

Fortrea אנשי קשר:

Hima Inguva (Investors) – 877-495-0816, [email protected]
Sue Zaranek (Media) – 919-943-5422, [email protected]
Kate Dillon (Media) – 646-818-9115, [email protected]

Arsenal איש קשר:

Jackie Schofield at  [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI