דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024
אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024
חיים נוי 13/03/24 |  צפיות: 214

אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024

ניו יורק, 12 במרץ 2024, (BUSINESS WIRE):

American Express Travel®‎ פרסמה את דו"ח מגמות התיירות הגלובליות לשנת 2024, אשר מדגיש את מקורות ההשראה והמגמות שמניעים את הזמנות התיירות הגלובליות נכון לשנה זו. 1

הדו"ח, שמבוסס על נתוני סקרים שנערכו בקרב תיירים בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, הודו, יפן, מקסיקו ובריטניה, מגלה כי 84% מכלל המשיבים מתכננים להוציא בשנת 2024 סכום כסף דומה, פחות או יותר, לסכום שהוציאו על נסיעות בשנה הקודמת. בנוסף, ל-77% מכלל המשיבים אכפת יותר מחוויית נסיעות נכונה מאשר עלות הטיול.

ארבע המגמות שמניעות את ההזמנות הן:

*מתוך אהבת המשחק: חובבי ספורט מתכננים נסיעות בהתאם לאירועי ספורט, בין שמדובר בענף האהוב עליהם, בקבוצה אהובה או בתחרות בינלאומית שמשלבת מספר ענפי ספורט.

*מתכננים בגדול: הרפתקאות מסעירות בסגנון משלחות, כמו טיול לאיי גלפגוס או מסלולי טרקים עם גורילות, אשר מספקות את החוויות שמחפשים הטיילים.

*נוסעים סולו: הטיילים נוסעים בגפם, כשהם נהנים מקלות התכנון ומהיכולת לבנות מסלולים שמתאימים להם באופן מושלם.

*בגחמה של הרגע: כשחלק גדול כל כך מהחיים הוא מובנה ומתוכנן מראש, אנשים מחפשים גמישות בתוכניות הנסיעה שלהם ומשאירים מקום לספונטניות.

"הנוסעים ממוקדים ביצירת המסלולים הנכונים ובבניית זיכרונות, בין שהמשמעות היא הזמנת טיול כדי לעודד קבוצת ספורט אהובה, או כדי לעלות על הפלגה הרפתקנית של פעם בחיים", אומרת אודרי הנדלי, נשיאת American Express Travel. "דו"ח מגמות הטיולים הגלובלי שלנו שופך אור על הכוחות שמניעים את הזמנות הטיולים הגלובליות ומעניק השראה בנוגע ליעדים שאליהם נוכל לנסוע בהמשך. יועצי American Express Travel יכולים לעזור, בלי קשר לסוג הנסיעה שבה אתם מעוניינים".

התובנות המובילות מתוך דו"ח מגמות הטיולים הגלובלי לשנת 2024 של American Express Travel כוללות את הבאות:

*הרצון לראות אירועי ספורט בלייב ולצפות בקבוצות ושחקנים אהובים באופן אישי קובע את היעדים שאליהם מגיעים הנוסעים ואת מה שהם עושים שם.

o67% מבני דור המילניום ובני דור ה-Z 2 (בהשוואה ל-58% מכלל המשיבים) מעוניינים בנסיעה לאירועי ספורט בשנת 2024.

o58% מכלל המשיבים שנוסעים לאירועי ספורט בשנת 2024 יעשו זאת עבור כדורגל, כדורסל או מרוצי פורמולה 1.

oניו יורק, מיאמי ופריז הם היעדים המובילים שאליהם מתכוונים המשיבים להגיע לרגל אירועי ספורט בקיץ הקרוב.

*טיולים מחוללי שינוי של פעם בחיים, כמו ביקור באיי גלפגוס ומסלולי טרקינג באנטארקטיקה, מובילים את רשימות המשאלות של טיילים רבים, וטיילים צעירים יותר מעוניינים בעזרתם של מומחים לצורך גיבוש התוכנית.

o65% מכלל המשיבים מתעניינים יותר ביציאה לטיול משמעותי בשנת 2024 מאשר בשנים קודמות.

o72% מכלל המשיבים מעדיפים לחסוך כסף לטיול משמעותי מאשר להוציא אותו על בילויים עם חברים; ויותר ממחצית המשיבים מתכננים לחסוך לטיול הגדול במשך 6 חודשים עד שנתיים.

o58% מן המשיבים בני דור המילניום ודור ה-Z מעוניינים שסוכן נסיעות או יועץ מהימן יסייעו להם בהזמנת הטיול הגדול בשנה הקרובה.

o55% מכלל המשיבים שמתכננים טיול גדול מוכנים לשקול ביקור במספר מדינות באזור מסוים.

*קלות התכנון והיכולת לבנות מסלול מושלם בהתאמה אישית מניעות אנשים לתכנן טיולים בגפם, במיוחד כאשר מדובר בטיילים צעירים יותר.

o76% מן המשיבים בני דור המילניום ודור ה-Z (בהשוואה ל-69% מכלל המשיבים) אומרים, כי הם מתכננים לצאת לטיול סולו בשנת 2024.

o74% מכלל המשיבים הגברים ו-63% מכלל המשיבות הנשים אומרים, כי הם מתכננים לצאת לטיול סולו בשנת 2024.

o66% מכלל המשיבים שמתכננים לצאת לטיול בגפם מתכננים טיול בהתאמה אישית כפינוק אישי.

o60% מכלל המשיבים שמתכננים לצאת השנה לטיול בגפם מתכוונים לצאת לשני טיולי סולו או יותר.

*הנוסעים מסתמכים על מסלולים גמישים, שמאפשרים להם את החופש לנהוג בספונטניות ולחוות את התרבות המקומית כשהם מטיילים.

o78% מכלל המשיבים אומרים, כי נסיעות ספונטניות מדברות אליהם.

o77% מכלל בני דור המילניום ודור ה-Z הזמינו בעבר טיול של הרגע האחרון, בהשוואה ל-65% מבני דור ה-3X ו-52% מבני דור הבייבי בום4.

o68% מכלל המשיבים מסכימים, כי הם מעוניינים להשאיר זמן פנוי מתוכניות במהלך הנסיעה שלהם, כדי לחוות תרבות/פעילויות מקומיות.

o57% מן המשיבים מעדיפים להזמין נסיעה של הרגע האחרון ליעד קרוב מאשר למקום מרוחק.

נוכח המשך הביקוש לנסיעות בשנת 2024, American Express מספקת לבעלי כרטיסים זכאים גישה וחוויות נסיעה ייחודיות, לרבות יותר מ-1,400 טרקלינים בנמלי תעופה דרך ה-Global Lounge Collection® שלה; יועצי תיירות מומחים אשר יכולים לבנות מסלולי חלומות עבור כל יעד רצוי, החל מטיולים של פעם בחיים כמו הפלגות הרפתקניות או ספארי ועד לנסיעות קצרות לסופי שבוע; הזמנות במסעדות דרך Resy ומדריכים מוקפדים של מסעדות ב-Resy.com/Travel; הטבות בחוויות ספורט ואתרי ספורט ברחבי העולם; הטבות עבור יותר מ-2,000 מלונות מובחרים ברחבי העולם דרך Fine Hotels + Resorts® וכן The Hotel Collection; יותר מ-1,000 נכסים יוקרתיים להשכרה לחופשות דרך Select Homes + RetreatsTM ועוד.

הדוח המלא של מגמות התיירות הגלובליות לשנת 2024 של American Express ניתן לצפייה כאן.

אודות AMERICAN EXPRESS

American Express היא חברת תשלומים משולבת בפריסה גלובלית, שמספקת ללקוחות גישה למוצרים, תובנות וחוויות שמעשירות חיים ובונות הצלחה עסקית. קבלו מידע נוסף בכתובת americanexpress.com והתחברו אלינו דרך facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, threads.net/@americanexpress, tiktok.com/@americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress וגם ב-youtube.com/americanexpress.

קישורים מרכזיים מידע אודות מוצרים, שירותים וקיימות תאגידית: : personal cards, business cards and services, travel services, gift cards, prepaid cards, merchant services, Accertify, Business Blueprint, Resy, corporate card, business travel, diversity and inclusion, corporate sustainabilityוכןEnvironmental, Social, and Governance reports

1מתודולוגיית הסקר: סקר זה נערך בתאריכים 31 בינואר-8 בפברואר, 2024 בקרב מדגם של 2,005 בוגרים אמריקנים, 1,007 בוגרים אוסטרליים, 1,002 קנדיים, 1,002 בוגרים מבריטניה, 1,002 בוגרים מיפן, 1,006 בוגרים ממקסיקו ו-1,005 בוגרים מהודו, אשר להם שווה ערך הכנסה של ‎50k+ דולר לפחות ואשר נוסעים לפחות פעם בשנה. הראיונות נערכו באופן מקוון. התוצאות של הסקר המלא מתאפיינות במרווח טעות של פלוס או מינוס 2-4 נקודות אחוז. השקלול של אזורים מסוימים עשוי להתבצע עם פחות משתנים, בכפוף לנתונים הזמינים של מפקד האוכלוסין המקומי.

2בני דור המילניום ובני דור ה-Z מוגדרים כמשיבים שנולדו בין 1981-2012.

3בני הדור ה-X מוגדרים כמשיבים שנולדו בין 1965-1980.

4בני דור הבייבי בום מוגדרים כמשיבים שנולדו בין 1946-1964.

מוכרי נסיעות

American Express Travel Related Services Company, Inc. משמשת באופן בלעדי כסוכנות נסיעות עבור ספקי נסיעות ואינה אחראית לפעולות או להיעדר פעולות מצדם של ספקים אלה. ספקים מסוימים משלמים לנו עמלות ותמריצים נוספים בגין הגעה ליעדי מכירות או יעדים אחרים ועשויים לספק תמריצים ליועצי הנסיעות שלנו. למידע נוסף בקרו בכתובת www.americanexpress.com/travelterms.

California CST#1022318; Washington UBI#600-469-694

גלריית תמונות / מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת:

https://www.businesswire.com/news/home/53908475/en

אנשי קשר

AMERICAN EXPRESS
Ali Barlow
[email protected]

מקור: American Express Company

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI