דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קרן נשים לכלכלה דיגיטלית: USAID, קרן ביל ומלינדה גייטס ושותפים משיקים את WiDEF
קרן נשים לכלכלה דיגיטלית: USAID, קרן ביל ומלינדה גייטס ושותפים משיקים את WiDEF
חיים נוי 13/03/24 |  צפיות: 242

קרן נשים לכלכלה דיגיטלית: USAID, קרן ביל ומלינדה גייטס ושותפים משיקים את WiDEF

ניו יורק, 12 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

קרן נשים לכלכלה דיגיטלית (WiDEF), (Women in the Digital Economy Fund ) בה הושקעו 60.5 מיליון דולר לחמש שנים כדי להאיץ את ההתקדמות בסגירת הפער הדיגיטלי המגדרי העולמי, מכריזה על קול קורא ראשון להגשת מועמדות עם הודעות מוקלטות של מנהלת הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי (USAID) סמנתה פאוור.

WiDEF, שהוקמה על ידי USAID וקרן ביל ומלינדה גייטס - והוכרזה לראשונה על ידי סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס באקרה, גאנה במרץ 2023 - תתחיל כעת לזהות, לממן ולהאיץ את ההשקעה בפתרונות מוכחים לסגירת הפער הדיגיטלי המגדרי.

"הפער הדיגיטלי המגדרי מעכב את התקדמות הפיתוח – מטמיע את אי-השוויון הקיים במרקם החברות של העתיד, ויוצר מעגל שמנציח את עצמו ומניע פערים נוספים. אנו זקוקים לעתיד שבו נשים מועצמות להשתתף כאזרחיות שוות בעולמנו הדיגיטלי יותר ויותר. אנו מצפים לעבוד יחד כדי להשיג את החזון הזה", אמרה סמנתה פאוור, מנהלת USAID.

"אני גאה בתמיכה שלנו בקרן נשים לכלכלה דיגיטלית. התגברות על הפער הדיגיטלי המגדרי חיונית למימוש הפוטנציאל של נשים בעידן הדיגיטלי. על ידי הגדלת השתתפותן של נשים בטכנולוגיה דיגיטלית, אנו שואפים לא רק לשנות את מעמדן מצרכניות ליוצרות ומנהיגות; אנחנו עובדים כדי לסלול נתיב לעתיד שבו כולם מרוויחים", אמרה אניטה זיידי, נשיאת חטיבת השוויון המגדרי בקרן ביל ומלינדה גייטס.

אירוע זה, שהפגיש מנהיגים מרחבי המגזר הציבורי והפרטי והחברה האזרחית ברחבי העולם, היה הזדמנות לחגוג את תחילתו של מאמץ זה וללמוד כיצד WiDEF תיישם את חזונה השאפתני. מי שייצגה את ממשל ביידן-האריס באירוע הפתיחה היום הייתה רייצ'ל ווגלסטין, סגנית ראש המועצה למדיניות מגדרית בבית הלבן.

קידום הגישה לטכנולוגיה דיגיטלית לכל הנשים והנערות הוא קריטי להשגת יעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם. זה יעזור להבטיח שלכולם תהיה גישה להזדמנויות כלכליות וקידום, כמו גם לשירותים ממשלתיים, חינוך ובריאות.

במדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית, לכמעט מיליארד וחצי נשים אין גישה לשירותים מקוונים. עד שנת 2022, היו 259 מיליון גברים יותר מנשים ברחבי העולם המשתמשים באינטרנט; פער שעלה לכלכלה העולמית כטריליון דולר. סגירת הפער הדיגיטלי המגדרי תגדיל את הפעילות הכלכלית בכ-524 מיליארד דולר עד 2025.

WiDEF מנוהלת על ידי שותפי הקונסורציום CARE, Global Digital Inclusion Partnership (GDIP) וקרן GSMA. הקונסורציום ישתף פעולה עם ארגונים מובילים בתעשייה כדי לערב ביעילות שחקנים ומממנים מקומיים וגלובליים במגזר הפרטי כדי לקדם מערך משותף של התחייבויות לסגירת הפער הדיגיטלי המגדרי.

"המטרה של WiDEF היא לשים מיליוני נשים במרכז הקישוריות ותכנות המידע. CARE מביאה למאמץ את כוחנו בתוכניות מקומיות וממוקדות מגדר ביותר מ-100 מדינות. ההתמקדות הקולקטיבית של הקונסורציום בטכנולוגיה, מדיניות ותמיכה מגדרית מציעה את ההזדמנות הגדולה ביותר עד כה ליצור ולקיים אינטרנט שעובד עבור הנשים שיכולות להפיק ממנו את התועלת הרבה ביותר", אמרה רווי סטרלינג, מנהלת טכנית של WiDEF ומנהלת טכנית בכירה של CARE, Digital Inclusion.

"השקת WiDEF היא אכן רגע מיוחד, המשקף מחויבות אמיתית ונחישות לטפל בפער הדיגיטלי המגדרי העיקש ולפתוח את האפשרויות לנשים בכלכלה הדיגיטלית. GDIP מחויבת להכללה דיגיטלית של נשים, ואנו מצפים לפעול יחד עם שותפינו הגלובליים לקידום מאמץ קולקטיבי זה", אמרה סוניה חורחה, מנכ"לית GDIP.

"סגירת הפער הדיגיטלי המגדרי נמצאת במרכז עבודתה של קרן GSMA כבר למעלה מעשור, ולכבוד הוא לנו לקחת חלק פעיל בניהול הקרן לנשים בכלכלה דיגיטלית. כעת אנו מצפים לקבל בקשות לסבב הראשון שהושק היום, ולשני הסבבים הנוספים שיוכרזו בהמשך השנה, שיתמקדו בשחקנים גדולים במגזר הפרטי, ובהודו בפרט", אמר מקס קובלייה ג'אקומלי, ראש תחום מובייל לפיתוח, GSMA.

WiDEF תתמוך ותממן תוכניות המקדמות גישה דיגיטלית ומחיר סביר; תפתח מוצרים וכלים רלוונטיים; תספק הכשרה לאוריינות דיגיטלית ומיומנויות; תקדם בטיחות ואבטחה מקוונות; ותשקיע בנתונים ומחקרים מותאמים מגדרית. היא תתמוך, במידת האפשר, בפתרונות, מוצרים וכלים טרנספורמטיביים בהובלת נשים ומגדר ותשקיע רבות בהבטחת הקולות והמוסדות הקרובים ביותר לפער הדיגיטלי המגדרי להיות מרכזיים במאמץ.

כחלק מהאירוע היום, WiDEF הכריזה על קול קורא ראשון, המזמין מוסדות מקומיים ברחבי העולם להגיש בקשה לקבלת מימון ותמיכה של WiDEF. מועד הגשת המועמדות הוא עד 6 במאי 2024.

בנוסף לתמיכה כספית מ- USAID ומקרן ביל ומלינדה גייטס, המימון מסופק גם על-ידי Microsoft והסוכנות הקוריאנית לשיתוף פעולה בינלאומי.

לקבלת מידע נוסף, שלחו דוא"ל אל [email protected], בקרו אותנו באופן מקוון בכתובת widef.global או עקבו אחר WiDEF במדיה החברתית (אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין וטוויטר/X).

אודות CARE

CARE, שנוסד בשנת 1945 עם יצירת CARE Package®, הוא ארגון הומניטרי מוביל הנלחם בעוני העולמי. CARE שם דגש מיוחד על עבודה לצד נשים ונערות. מצוידות במשאבים המתאימים, לנשים ולנערות יש את הכוח לחלץ משפחות שלמות וקהילות שלמות מעוני. השנה, CARE וארגונים שותפים עבדו ב-109 מדינות ויישמו 1,671 פרויקטים ויוזמות לפיתוח וסיוע הומניטרי למלחמה בעוני שהגיעו ל-167,000,000 בני אדם. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.care.org.

אודות GDIP

שותפות ההכללה הדיגיטלית הגלובלית -Global Digital Inclusion Partnership(GDIP) היא קואליציה של ארגונים ציבוריים, פרטיים וארגוני חברה אזרחית הפועלים להביא קישוריות לאינטרנט לרוב העולמי ולהבטיח שכולם מחוברים באופן משמעותי עד שנת 2030. GDIP, שנוסדה על ידי צוות גלובלי של מומחים שדגלו בהצלחה בקישוריות משתלמת ומשמעותית ברחבי העולם, מקדמת הזדמנויות דיגיטליות להעצים ולתמוך בחיי האנשים ובסוכנות שלהם, מה שמוביל לחברות דיגיטליות מכלילות.

GSMA Mobile for Development Foundation

GSMA Mobile for Development Foundation, Inc. ("קרן GSMA") מפגישה מפעילי סלולר, חדשנים, ממשלות וקהילת הפיתוח הבינלאומית כדי להבין את ההשפעה החברתית, הכלכלית והאקלימית החיובית של הטכנולוגיה הניידת, בעיקר במדינות בעלות הכנסה נמוכה ובינונית. במימון תורמים ו-GSMA, קרן GSMA מפעילה תוכניות המקדמות הכללה דיגיטלית ופיננסית – תוך התמקדות חזקה בהכללה מגדרית, פעילות אקלים, מענה הומניטרי והשקעה בפתרונות דיגיטליים חדשניים. מאז 2007, תוכניות אלה השפיעו על חייהם של יותר מ -220 מיליון אנשים.

למידע נוסף:

Michael de Vulpillieres

CARE

+1 929 944 1582

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI