דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מפת הדרכים האחרונה של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מתמקדת בסיוע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להכין את המידע שלהן לשימוש בבינה מלאכותית
מפת הדרכים האחרונה של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מתמקדת בסיוע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להכין את המידע שלהן לשימוש בבינה מלאכותית
חיים נוי 14/03/24 |  צפיות: 269

מפת הדרכים האחרונה של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מתמקדת בסיוע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להכין את המידע שלהן לשימוש בבינה מלאכותית

Quantexa תומכת בגל המתגבר של ארגונים המשתמשים בנתונים, אנליטיקה ובינה מלאכותית כדי לשבור את ממגורות המידע

*השותפות עם Microsoft הופכת את פלטפורמת בינת ההחלטות של Quantexa לזמינה באופן מיידי ב- Microsoft Azure Marketplace; החברה מתחייבת לבנות פתרונות באופן מקורי ב- Azure

*תצוגה מקדימה של טכנולוגיה מדגימה את התוכנית השאפתנית של Quantexa להאיץ אימוץ פלטפורמות, פתרונות ובינה מלאכותית גנרטיבית בקרב משתמשים עסקיים, נתונים ומומחי IT

*לקוחות Lighthouse הם המאמצים המוקדמים של סייען הבינה המלאכותית יוצר התוכן, Q Assist™

לונדון, 14 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Quantexa, מובילה עולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות עבור המגזר הציבורי והפרטי, השתמשה בבימת QuanCon24, ועידת הלקוחות והשותפים השנתית שלה, כדי לחשוף את מפת הדרכים עבור פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות שלה, וסיפקה עדכון אודות Q Assist, סייען בינה מלאכותית יוצרת תוכן שהוצג בתצורה מקדימה ביולי בשנה שעברה. Quantexa הודיעה גם על שותפות עם Microsoft. לדן היגינס (Dan Higgins), מנהל המוצר הראשי של Quantexa, הצטרפה קייט רוזנשיין (Kate Rosenshine), מנהלת טכנולוגיה גלובלית, שותפויות אסטרטגיות ב-Microsoft, כדי להכריז על הזמינות המיידית של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa ב-Microsoft Azure Marketplace ועל תוכנית לפתח פתרון בינה מלאכותית חדש, שפועל באופן טבעי בענן, עבור בנקים בינוניים בארצות הברית.

לשים את הפוקוס על חדשנות ויכולות חדשות

השורשים של התוכנית השאפתנית של Quantexa להוביל את קטגוריית המודיעין לקבלת ההחלטות הפורצת נמצאים ברצון לסייע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להשתמש בניתוח הקשרי ובינה מלאכותית כדי לשפר את קבלת ההחלטות בארגון. Quantexa שמה כיום דגש על ישימות מעשית בעולם האמיתי, ועל עזרה ללקוחות לתכנן פריסות טכנולוגיה עתידיות. Gartner® צופה כי "עד 2027, 75% מתוכן האנליטיקה החדש יהיה מותאם הקשר לטובת יישומים חכמים באמצעות בינה מלאכותית יוצרת, וזה יאפשר את החיבור בין תובנות ופעולות".*

כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של Quantexa, החברה הציגה את היכולת של הפלטפורמה להשתמש בבינה מלאכותית כדי לבנות בסיס נתונים מהימן ולהביא אפקטיביות רבה יותר לתהליכי קבלת החלטות קיימים, תוך שילוב חלק בתשתית הטכנולוגית הקיימת של הלקוחות.

דן היגינס, מנהל המוצר הראשי של Quantexa, הצהיר: "מפת הדרכים הטכנולוגית של Quantexa מבוססת על הצרכים של הלקוח ועל המובילות השאפתנית במודיעין לקבלת החלטות. זה מחייב אותנו לעזור ללקוחותינו לפרק את ממגורות הנתונים הארגוניות כדי ליצור בסיס נתונים אמין, להפוך את קבלת ההחלטות לרחבות ואוטומטיות יותר, ולתמוך בהערכה ושיפור מתמשכים לאורך תהליכי ההחלטה. עם הצגת יכולות ופתרונות חדשים, אנו נשארים ממוקדים באספקת חדשנות פורצת דרך שעוזרת לארגונים להגן, לייעל ולצמוח".

Quantexa מדגישה ארבעה עמודי תווך מרכזיים של מפת הדרכים

העצמת החלטות אנושיות/בינה מלאכותיות: Quantexa ממשיכה להציע פתרונות וכלים חלוציים כדי לאפשר שימוש במספר מקורות נתונים ובבינה מלאכותית כדי להפוך את הלוגיקה מאחורי קבלת החלטות עסקיות לאוטומטיות לאורך מגוון יישומים. Quantexa מעדכנת את הפלטפורמה שלה עם יכולות תזרימי עבודה משופרות, כולל מודלים חדשים לניקוד, התראות וקבלת החלטות הניתנים להתאמה. Quantexa הציגה לראשונה את יכולות ניהול התרחישים החדשות של הפלטפורמה ועדכון למאמצים מוקדמים של Q Assist, הנפרס על ידי לקוחות בתחומי הבנקאות, טלקום וסוכנויות ממשלתיות, עם תוכניות פיילוט להתמודדות עם פשיעה פיננסית, הונאה וסיכונים, וכדי לזהות הזדמנויות להכנסות חדשות באמצעות מודיעין על לקוחות.

תפעול נתונים בקנה מידה גדול עם בינה מלאכותית ואנליטיקה מבוססת הקשרים: היכולת של Quantexa לעזור ללקוחות לבנות בסיס נתונים אמין ולהשיג נקודת תצפית יחידה על הלקוח נותרה המניע המוביל לאימוץ הפלטפורמה. כדי לענות על הביקוש הגובר והמורכבות הייחודית לכל תעשייה, Quantexa מציגה התקדמות בניהול נתונים, אנליטיקה מבוססת הקשר ויכולות בינה מלאכותית. Quantexa הציגה בסקירה מוקדמת את היכולת להתקדם אל מעבר למודיעין מבוסס חדשות כדי לתמוך בהטמעה וניתוח של כל מקור נתונים לא מובנה באמצעות רזולוציית ישויות, ולספק לכל הלקוחות את היכולת לאפשר ניתוח גרפים בקנה מידה גדול ולהשתמש בלימוד מכונה של גרפים על ידי שילוב של מודלי שפה גדולים וידע בגרפים.

האצת הזמן-לערך באמצעות פריסות מפושטות ופתרונות ארוזים: Quantexa הכריזה על אפשרויות חדשות שמקלות על לקוחות ושותפים להתחיל לעבוד עם שיטות פריסה חדשות, כולל הצגת תצורות מוגדרות היישר מהקופסה וכן תצורות עם כלי קוד בסיס/ללא קוד. השנה, Quantexa משקיעה גם בהאצת האפשור של אקו סיסטם השותפות ההולך וגדל שלה, הכולל את PWC, EY, Dun & Bradstreet, KPMG ו-Moody’s, שהיו השותפות שהציגו ב-QuanCon24.

שילוב חלק עם ערמות הטכנולוגיה והתהליכים הקיימים של הלקוחות: פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מציעה ארכיטקטורה פתוחה ניתנת להרחבה עם API ברי התאמה ושילובים חלקים עם יישומים ומערכות שכבר בהמשך התהליך. מאמצים עתידיים יתמקדו בבניית מסגרת סטנדרטית ומחברים שיהיו מוכנים לשימוש מיידי.

Quantexa מביאה את פלטפורמת בינת ההחלטות והפתרונות שלה ל- Azure עם שותפות Microsoft

גולת הכותרת של מושב מפת הדרכים של Quantexa באירוע היום הייתה ההכרזה על השותפות החדשה של Quantexa עם Microsoft. עיקרי הדברים כללו:

*הזמינות המיידית של פלטפורמת בינת ההחלטות של Quantexa ב- Azure Marketplace: פלטפורמת בינת ההחלטות של Quantexa זמינה כעת ברחבי העולם ב- Azure Marketplace עבור לקוחות בענפי השירותים הפיננסיים, המגזר הציבורי, ביטוח, טלקומוניקציה, מדיה וטכנולוגיה.

חדשנות AI מסייעת לבנקים בגודל בינוני לעמוד בלחצים רגולטוריים ובשוק:
בנוסף, Quantexa פירטה תוכניות לבניית פתרון SaaS מקורי חדש של Azure, שיאפשר ללקוחות לפרוס פתרון מקצה לקצה נגד הלבנת הון (AML) לניטור, חקירות וניהול תיקים שנועד לקחת את היכולות הטובות מסוגן המשמשות את הבנקים הגדולים בעולם להצעה מותאמת אישית כדי לענות על הצרכים של מוסדות שירותים פיננסיים המחזיקים עד 200 מיליארד דולר נכסים. הפתרון יספק יכולות קריטיות לניטור, איתור וחקירה של פשיעה פיננסית וסיכונים לבנקים ברחבי ארצות הברית. ההצעה המתוכננת תסייע ללקוחות ליישם את טכנולוגיית הדור הבא, ותאפשר להם לעמוד בקצב המהיר של החדשנות ולעמוד בתקנות התאימות ההולכות וגוברות. Quantexa עובדת עם Microsoft כדי להפוך סט יכולות ראשוני לזמין עד סוף 2024.

דן היגינס (Dan Higgins), מנהל מוצר ראשי, Quantexa, אמר: "במהלך 12 החודשים האחרונים, מודיעין החלטות הפך למגמה שצומחת במהירות, כפי שצוין על ידי אנליסטים רבים בתעשייה. אבל מודיעין החלטות תמיד היה בליבה שלנו מאז הקמתנו. וב-Quantexa, בעודנו שואפים לחדש ולפתח את היצע הטכנולוגיה שלנו כדי לעזור לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להשתמש בניתוח הקשרי ובבינה מלאכותית כדי לשפר את קבלת ההחלטות, אני נרגש לראות את מפת הדרכים הטכנולוגית העדכנית ביותר שלנו מצלצלת נאמנה לכך. השותפות החדשה שלנו עם Microsoft היא עדות למחויבות שלנו לספק ללקוחותינו פתרונות נגישים, ונמשיך לעשות יותר ולפגוש את הלקוחות שלנו היכן שהם זקוקים לנו".

טיילר פיצ'אץ' (Tyler Pichach), מנהל אסטרטגיית שירותים פיננסיים במיקרוסופט, אמר: "ארגוני שירותים פיננסיים הפכו חכמים ויעילים יותר בכל הנוגע לניווט מוצלח בדינמיקת השוק המשתנה. זה יוצר את הצורך להשתמש בנתונים מהימנים ובבינה מלאכותית כדי להגדיל ולהפוך את אלפי ההחלטות התפעוליות שהם מקבלים מדי יום לאוטומטיות בכל הנוגע לניהול הנתונים שלהם, התמודדות עם פשיעה פיננסית או זיהוי הזדמנויות הכנסה חדשות. אנו מחויבים לעבוד עם שותפים כמו Quantexa כדי להפוך את פלטפורמת בינת ההחלטות שלה לזמינה ב- Microsoft Azure Marketplace, להביא פתרונות חדשים מקוריים בענן לפלחי שוק מורחבים ולהניע חדשנות משותפת כדי לעזור ללקוחות שלנו בתעשיות מרובות להתמודד עם כמה מהאתגרים הגדולים ביותר שלהם".

לקבלת מידע נוסף על האופן שבו הארגון שלך יכול להפעיל בינת החלטות, או כדי לקרוא את ההשפעה הכלכלית הכוללת (Total Economic Impact) של פלטפורמת מודיעין ההחלטות Quantexa של Forrester, בקרו כאן.

כדי לצפות בהפעלות לפי דרישה מ- QuanCon24, בקרו באתר האינטרנט של QuanCon.

*גרטנר, חוזה את 2024: כיצד בינה מלאכותית תשפיע על משתמשי אנליטיקה, מאת אדגר מקארי, פיטר קרנסקי, אפרז ג'פרי, דיוויד פידסלי, אורה פופה, מייק פאנג, ריטה סלאם, ג'וליאן סאן, ראדו מיקלאוס, 4 בינואר 2024.

GARTNER הוא סימן שירות וסימן מסחרי רשום של Gartner, Inc ו/או של החברות המסונפות אליה בארה"ב וברחבי העולם, והשימוש בו נעשה בזאת באישור. כל הזכויות שמורות.

אודות Quantexa

Quantexa היא חברה גלובלית המספקת תוכנת נתונים ואנליטיקה פורצת דרך בתחום של מודיעין לקבלת החלטות מבוסס הקשרים המאפשר לארגונים לקבל החלטות תפעוליות מהימנות על ידי הפיכת הנתונים למשמעותיים. באמצעות ההתקדמויות האחרונות בתחום הביג דאטה והבינה מלאכותית, פלטפורמת מודיעין ההחלטות של Quantexa חושפת סיכונים נסתרים והזדמנויות חדשות על ידי מתן תצוגה הקשרית ומקושרת של נתונים פנימיים וחיצוניים במקום אחד. היא פותרת אתגרים גדולים בניהול נתונים, תהליכי לימוד לקוחות (KYC), מודיעין לקוחות, פשיעה פיננסית, סיכונים, הונאה ואבטחה, לאורך כל מחזור חיי הלקוח.

פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות מבוססת ההקשרים של Quantexa משפרת את הביצועים התפעוליים עם דיוק של למעלה מ-90% והיא מציעה מהירות של עד פי 60 במודל ברזולוציה גבוהה יותר מאשר בגישות מסורתיות. Quantexa , שנוסדה בשנת 2016, מעסיקה כיום יותר מ-700 עובדים ואלפי משתמשים העובדים עם מיליארדי עסקאות ונקודות נתונים ברחבי העולם. לחברה משרדים בלונדון, דבלין, בריסל, מלאגה, איחוד האמירויות, ניו יורק, בוסטון, טורונטו, סידני, מלבורן וטוקיו.

למידע נוסף:

C: Stephanie Crisp, Associate Director and Media Strategist, Fight or Flight
E: [email protected]
C: Adam Jaffe, SVP of Corporate Marketing
T: +1 609 502 6889
E: [email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה  בכתובת:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/36fa5c1e-cba8-4a4c-9272-191148c797aa

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI