דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים ממלכת ערב הסעודית ו-Rezolve AI חותמים על מזכר הבנות פורץ דרך להקמת שוק בינה מלאכותית מוביל
ממלכת ערב הסעודית ו-Rezolve AI חותמים על מזכר הבנות פורץ דרך להקמת שוק בינה מלאכותית מוביל
חיים נוי 18/03/24 |  צפיות: 157

ממלכת ערב הסעודית ו-Rezolve AI חותמים על מזכר הבנות פורץ דרך להקמת שוק בינה מלאכותית מוביל

*הקמת מרכז מצוינות AI בערב הסעודית

*יצירת מובילי שוק גלובליים

(שימו לב שב-17 בדצמבר 2021, Rezolve AI התקשרה בהסכם שילוב עסקים סופי (כפי שתוקן ונוסח מחדש ב-16 ביוני 2023, "הסכם שילוב עסקים") עם Armada Acquisition Corp. I (נאסד"ק: AACI), חברת רכישה למטרות מיוחדות הנסחרת בבורסה, אשר צפויה להיסגר במחצית הראשונה של 2024, בכפוף לאישור בעלי המניות של Armada, הצהרת הרישום שהוכרזה כאפקטיבית על ידי ה-SEC ותנאי סגירה מקובלים אחרים. עם השלמת העסקה, מניות החברה הממוזגת צפויות להיסחר בנאסד"ק תחת הסימול "ZONE").

לונדון, 18 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

בצעד אסטרטגי המדגיש את המחויבות של ערב הסעודית להתקדמות טכנולוגית ולצמיחה כלכלית, משרד ההשקעות של ערב הסעודית (MISA) יצר שותפות פורצת דרך עם Rezolve AI Limited. שיתוף הפעולה הזה יחולל מהפכה בנוף הבינה המלאכותית (AI), ויוביל להקמת מרכז מצוינות לבינה מלאכותית בערב הסעודית שיהווה אבן יסוד להשגת יעדי החדשנות והפיתוח של תוכנית Vision 2030.

דגשים מרכזיים של השותפות:

*הקמת מרכז מצוינות לבינה מלאכותית בערב הסעודית: כדי לשמש כמרכז לחדשנות, ולמנף את הטכנולוגיה הייחודית של Rezolve AI במטרה לנווט אל פתרון עבור אתגר הזיות הבינה המלאכותית הדוחק של התעשייה, כדי להבטיח יצירת פתרונות בינה מלאכותית אמינים ואתיים.

*יצירת מובילי שוק גלובליים: בשיתוף עם משרד ההשקעות, המטרה היא להשיק לפחות חמישה מיזמי בינה מלאכותית במגזרי שוק מגוונים, עם מימון ומטה מקומיים, בשאיפה שכולם יהפכו להיות מובילי שוק גלובליים. מיזמים אלה ימנפו את מודל השפה הגדול Brainpowa החדשני של Rezolve כדי לטפח חדשנות ולהבטיח מנהיגות גלובלית מבלי להיכנע להזיות בינה מלאכותית.

היוזמה היא חלק בלתי נפרד מהחזון האסטרטגי של ערב הסעודית, וממצבת את הממלכה לא רק כמובילה בטכנולוגיית AI אלא גם כבסיס לחברות גלובליות מונעות בינה מלאכותית. זה מדגיש את תפקידה של ערב הסעודית כגרעין לחדשנות טכנולוגית וגיוון כלכלי.

משרד ההשקעות יאפשר את השתתפותם של מוסדות פיננסיים ותאגידיים ציבוריים ופרטיים מובילים לעגן ולתמוך ברישום הקרוב של Rezolve בנאסד"ק. זה מדגים את המחויבות של KSA להיות פתוחה לעסקים ולקבל בברכה את הדור הבא של מנהיגים גלובליים, לעודד אותם לבסס את הפעילות שלהם ואת המטה שלהם בממלכה.

בטקס החתימה בריאד בשבוע שעבר, סאלח אל-חבטי (Saleh Al-Khabti), סגן השר לעסקאות השקעה ב-KSA, ודן וגנר (Dan Wagner) , מנכ"ל ויו"ר Rezolve AI Limited, הדגישו את הפוטנציאל הטרנספורמטיבי של שותפות זו. הוא מהווה אבן דרך משמעותית במסעה של ערב הסעודית לקראת הפיכתה למעצמת טכנולוגיה עולמית, ומציג את מחויבותה של הממלכה לטפח את צמיחתם של מובילי הטכנולוגיה של הדור הבא על במה בינלאומית.

אודות Rezolve AI Limited

Rezolve לוקחת את הקמעונאות לעידן חדש של מעורבות לקוחות עם פלטפורמת מעורבות ניידת קניינית. הפלטפורמה של Rezolve מהווה מערך רב עוצמה של יכולות מסחר ומעורבות ניידות המספקות לספקי יישומים ניידים מגוון הזדמנויות מסחריות יקרות ערך שניתן לממש ללא צורך בפיתוח קוד, לארח פעולות או לנהל אבטחה. ה-SDK,Rezolve Inside, מאפשר לספקיות אפליקציות ניידות לספק חדשנות במהירות עבור הצרכנים שלהם באמצעות שילוב באפליקציות ניידות קיימות או חדשות. Rezolve נוסדה בשנת 2016, משרדיה הראשיים נמצאים בלונדון, בריטניה ויש לה משרדים בערים: שנחאי, ניו דלהי, טאיפיי, פרנקפורט, מדריד, מקסיקו סיטי ופרובידנס, רוד איילנד, ארה"ב. ((www.rezolve.com)

אודות Armada Acquisition Corp. I

Armada Acquisition Corp. I(נאסד"ק: AACI) היא חברה ציבורית בפיתוח וללא תוכנית עסקית שמטרתה העסקית היא לבצע מיזוגים, השקעות בבורסת הון, רכישת נכסים, רכישת מניות, ארגון מחדש או שילוב עסקי דומה עם עסק אחד או יותר. Armada נוסדה ב-5 בנובמבר 2020 ומשרדיה הראשיים נמצאים בפילדלפיה, פנסילבניה.

אנשי קשר מדיה:

Ministry of Investment, Kingdom of Saudi Arabia:
[email protected]

Rezolve:
[email protected]
44-7576-094-040

Armada Acquisition Corp:
Mike Bishop Bishop IR, LLC [email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/c01e8271-55cc-41e5-818e-e68133cdc513

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI