דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Nyxoah מכריזה על מחקר היעילות של DREAM U.S. שפוגש את נקודות הקצה העיקריות
Nyxoah מכריזה על מחקר היעילות של DREAM U.S. שפוגש את נקודות הקצה העיקריות
חיים נוי 20/03/24 |  צפיות: 170

Nyxoah מכריזה על מחקר היעילות של DREAM U.S.שפוגש את נקודות הקצה העיקריות

מדווחתעל שיעור מגיבים במדד Apnea-Hypopnea (AHI) של 63.5% על בסיס כוונה לטיפול (ITT) (p=0.002)

מדווחת על שיעור תגובה למדד רוויית חמצן (ODI) של 71.3% על בסיס כוונה לטפול (ITT) (p<0.001)


הפחתה חציונית של 70.8% ב-AHI ב-12 חודשים

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 19 במרץ 2024, (GLOBE NEWSWIRE) :

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי המחקר הפיבוטלי של DREAM U.S.השיג הפחתה מובהקת סטטיסטית בנקודות הקצה הראשיות השותפות של שיעור מגיבי AHI ל-12 חודשים, בהתאם לקריטריונים של Sher, ושיעור מגיבי ODI, שניהם על בסיס ITT.

מחקר DREAM הוא ניסוי מרכזי, שנערך תחת פטור ממכשיר ניסיוני (IDE) ונועד לתמוך באישור השיווק של מערכת גירוי העצבים ההיפוגלוסלי Genio® (HGNS) בארצות הברית. מחקר התערבותי רב-מרכזי, פרוספקטיבי, עם תווית פתוחה, כלל 115 מטופלים ויש לו נקודות קצה של יעילות ראשונית משותפת של שיעור המגיבים למדד Apnea-Hypopnea Index (AHI), בהתאם לקריטריונים של Sher, ושיעור המגיבים של מדד רוויית החמצן (ODI), שניהם נמדדו לאחר 12 חודשים*. הנבדקים גם נדרשו לישון בשכיבה במשך 60 דקות לפחות בבדיקת פוליסומנוגרפיה בת 12 חודשים (PSG). מידע נוסף אודות המחקר ניתן למצוא בסעיף 1.5.4 לדו"ח השנתי של החברה לשנת הכספים 2022, אותו ניתן למצוא באתר החברה באמצעות הקישור הבא: Nyxoah Annual Report 2022 EN.pdf.

משתתפי המחקר נכנסו למחקר DREAM עם AHI ממוצע של 28.0, ODI ממוצע של 27.0 ומדד מסת גוף ממוצע של 28.5. לאחר 12 חודשים, 73 נבדקים נקבעו כמגיבי AHI, על פי קריטריוני Sher, וכתוצאה מכך שיעור המגיבים של ITT AHI היה 63.5% (p=0.002), ו-82 נבדקים נקבעו כמגיבי ODI, וכתוצאה מכך שיעור מגיבי ODI היה 71.3% (p<0.001). הנבדקים הדגימו ירידה חציונית של 70.8% ב-AHI במשך 12 חודשים, עם שיפורים דומים ב-AHI בתנוחות שינה בשכיבה וללא שכיבה. תוצאות הבטיחות של הטיפול המחקרי היו חיוביות, עם 11 תופעות לוואי חמורות, או SAE, בעשרה נבדקים שהביאו לשיעור SAE של 8.7%. מתוך 11 SAE, שלושה היו קשורים למכשירים והיו שלוש תרביות .

"DREAM הוא מחקר בינלאומי מרכזי, רב-מרכזי, של Genio, טכנולוגיית HGNS מהדור הבא המציעה למטופלים גירוי דו-צדדי עם פתרון סוללה לא מושתל המופעל ונשלט על ידי לביש. עם נתוני DREAM, Genio הוכיחה תוצאות יעילות חיוביות שחולי OSA, לאחר שנכשלו בטיפולים רפואיים מסורתיים, למדו לצפות. יש לציין כי הגירוי הדו-צדדי הייחודי של Genio מספק פוטנציאל לתוצאות משופרות עבור ספקטרום רחב יותר של חולי OSA. אני נרגש מכך ש- Nyxoah ו- Genio עובדים לקראת הרחבת האפשרויות וקידום טיפול HGNS עבור OSA, ואני מצפה להציע אותו למטופלים שלי עם אישור ה- FDA", אמר ד"ר בי. טאקר וודסון, MD, פרופסור וראש המכללה הרפואית של ויסקונסין והחוקר הראשי של מחקר DREAM".

"אני נרגש לדווח על התוצאות החיוביות של DREAM, מכיוון שהן סוללות את הדרך עבור Genio לשנות את פרדיגמת הטיפול ב-OSA בארה"ב. עם העיצוב הממוקד במטופל של Genio, נתונים קליניים חזקים ולמידה מסחרית מאירופה, אנו בטוחים ש- Nyxoah יכולה להפוך לחברת OSA מובילה", אמר אוליבייה טלמן, מנכ"ל Nyxoah. "אנו מסיימים את הגשת המודול הרביעי והאחרון בבקשת PMA ואני מצפה להשיק את Genio בארה"ב, בכפוף לאישור ה-FDA".

שיחת ועידה ומצגת שידור אינטרנט

הנהלת החברה תקיים שיחת ועידה לדיון בתוצאות DREAM היום החל מהשעה 21:30 CET / 16:30 ET. שידור אינטרנט של השיחה יהיה נגיש דרך דף קשרי משקיעים באתר Nyxoah או דרך הקישור הזה: שידור אינטרנט של תוצאות DREAM . למי שלא מתכוון לשאול שאלה של הנהלה, החברה ממליצה להאזין באמצעות שידור האינטרנט.

אם אתם מתכננים לשאול שאלה, אנא השתמשו בקישור הבא: שיחת תוצאות DREAM . לאחר ההרשמה יישלח דוא"ל, הכולל פרטי חיוג וקוד גישה ייחודי לשיחת הוועידה הנדרש כדי להצטרף לשיחה החיה. כדי לוודא שאתם מחוברים לפני תחילת השיחה, החברה מציעה להירשם לפחות 10 דקות לפני תחילת השיחה.

אודות Nyxoah

Nyxoah היא חברת טכנולוגיות רפואית שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

לאחר השלמתו המוצלחת של מחקר BLAST OSA, מערכת Genio®קיבלה את סימן תו התקן CE האירופי שלה בשנת 2019. Nyxoah השלימה שתי הנפקות מוצלחות: ביורונקסט בריסל בספטמבר 2020 ובנאסד"ק ביולי 2021. בעקבות התוצאות החיוביות של מחקר BETTER SLEEP, Nyxoah קיבלה אישור CE להרחבת האינדיקציות הטיפוליות שלה לטיפול בחולי קריסה קונצנטרית מלאה (CCC), הנוגדת כיום את הטיפול של המתחרים. בנוסף, החברה עורכת כעת את המחקר המרכזי DREAM IDEלאישור ה-FDA ומסחור בארה"ב.

למידע נוסף, אנא עיינו בדו"ח השנתי של החברה לשנת הכספים 2023 אשר יוגש ביום 20 במרץ 2024 ובקרו באתר http://www.nyxoah.com/.

אזהרה - סימן CE מאז 2019. מכשיר ניסיוני בארצות הברית. מוגבל בחוק הפדרלי לשימוש ניסיוני בארצות הברית.

ליצירת קשר:

Nyxoah
David DeMartino, Chief Strategy Officer
[email protected]
+1 310 310 1313

קובץ מצורף:

ENGLISH_DREAM Press Release_FINAL

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI