דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Cineworld Group מכריזה על צוות הנהלה חדש לאחר גיוס מנהלים בכירים חדשים, לרבות נשיא Cineworld International
Cineworld Group מכריזה על צוות הנהלה חדש לאחר גיוס מנהלים בכירים חדשים, לרבות נשיא Cineworld International
חיים נוי 24/03/24 |  צפיות: 114

Cineworld Group מכריזה על צוות הנהלה חדש לאחר גיוס מנהלים בכירים חדשים, לרבות נשיא Cineworld International

לונדון, 24 במרץ 2024, (:(BUSINESS WIRE

Cineworld Group, המייצגת את מעגל התיאטרון השני בגודלו בעולם, הודיעה היום על השלמת הצוות המנהל שלה בעקבות מינויו של אדוארדו אקונה בשנת 2023 למנכ"ל יחד עם מועצת המנהלים החדשה בראשות אריק פוס. מינויים נוספים שהצטרפו לאדוארדו אקונה ולצוות Cineworld Group הם תומס סונג כמנהל כספים ראשי, בן היל, כמנהל משאבי אנוש ראשי, ג'ון הנריך כיועץ המשפטי הכללי, ג'ון קארי כסגן נשיא בכיר למסחר ב- Regal, וחוויאר סוטומאיור כנשיא Cineworld International.

"אנו נרגשים לקבל את פניהם של טום, בן, ג'ון, חוויאר וג'ון לצוות ההנהלה שלנו", אמר אדוארדו אקונה, מנכ"ל Cineworld Group. "עם הניסיון המשולב בתעשייה, כישורי המנהיגות והתקשורת שלהם, אנו נמצאים במיקום מעולה להובלת הצוות הטוב ביותר בתערוכות, המניעות צמיחה והצלחה עבור Cineworld Group ברמה גלובלית".

לחוויאר סוטומאיור יש למעלה מ-25 שנות ניסיון בהקמת חברות סטארט-אפ, שיווק, פיתוח עסקי, שרשרת אספקה ותכנון אסטרטגי בתעשיית הקמעונאות, הבידור והשירותים הפיננסיים. הוא עבד באמריקה הלטינית, ארה"ב, אסיה והמזרח התיכון. במהלך 20 השנים האחרונות הוא מילא תפקידים בכירים שונים בחברתCinépolisבשיווק, אסטרטגיה, שרשרת אספקה ופיתוח עסקי. במסגרת תפקידו, סוטומאיור יוביל צוותים בינלאומיים מחוץ לארה"ב, לרבות אירלנד, פולין, צ'כיה, סלובקיה, הונגריה, בולגריה, רומניה, ישראל וכן ינהיג את Cineworld וגם את Picturehouse בבריטניה.

סונג מביא לחברה למעלה מ-25 שנות ניסיון במימון תאגידי, פיתוח וקשרי משקיעים. לאחרונה שימש כמנהל הכספים של Aimbridge Hospitality.

במהלך 20 השנים האחרונות, בן היל עבד ברוב החטיבות של החברה שהיא כיום Warner Bros. Discovery, כולל Warner Bros. Motion Pictures, Warner Bros. Television, HBO ו- CNN.

ג'ון הנריך, תפקד לאחרונה כסגן נשיא בכיר, יועץ כללי ומזכיר ב-Sally Beauty Holdings, Inc, הוביל צוותי ביקורת, רגולציה, אבטחת מידע ואסטרטגיה תאגידית.

ג'ון קארי מביא לחברה למעלה מ-32 שנות ניסיון ב- Regal. לאחרונה כיהן כסגן נשיא בכיר לשירותי מזון, מר קארי היה אחראי לפיתוח יוזמות אסטרטגיות, חידושים ושותפויות ששיפרו את תחום המזון והמשקאות עבור החברה.

אודות Cineworld Group

Cineworld Group מפעילה את אחד ממעגלי התיאטרון הגדולים והמגוונים ביותר מבחינה גיאוגרפית בעולם. תחת המותגים Regal, Cineworld, Picturehouse, Planet ו-Cinema City, החברה מייצגת את העסק השני בגודלו לתערוכות תיאטרליות הנמדד לפי מספר מסכים באתרים בארצות הברית, בריטניה, אירלנד, ישראל, פולין, צ'כיה, סלובקיה, הונגריה, בולגריה ורומניה.

לשאלות מהעיתונות נא לפנות ל:

3344 7413 020

[email protected]

מקור: Cineworld Group

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI