דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חיים נוי 27/03/24 |  צפיות: 127

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו

חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group)כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

אורלנדו, פלורידה, 27 במרץ 2024, (BUSINESS WIRE)

Falcon's Creative Group, חטיבה של חברת (Falcon’s Beyond Global, Inc.. (FBYD (הנקראת "Falcon's" או "החברה"), מעצמת בידור לפי נושאים עולמית ומחדשת בעלת חזון בסיפור סיפורים סוחפים, גאה להכריז שהם המתכננים הראשיים, מעצבי האטרקציות והאפוטרופוס היצירתי של פארק השעשועים דרגון בול הראשון אי פעם.

חוויית פארק השעשועים דרגון בול, שנחשפה באנימה יפן ב-22 במרץ, תתפרש על פני 500,000 מטרים רבועים ותהיה חלק מרכזי בעיר קידיה לה מצפים ביותר, העיר הראשונה בעולם שנבנתה לשם משחק ליד ריאד, ערב הסעודית. הוא כולל שבע ארצות נושא שונות המשחזרות אזורים אייקונים שונים מהסדרה המקורית; כגון Kame House, Capsule Corporation, Beerus's Planet; פארק השעשועים דרגון בול יפותח וייבנה עם השגחה יצירתית של קבוצת הקריאייטיב של פלקון, שתמלא תפקיד חשוב בהבאת הפרויקט לחיים בדרכים חדשות וסוחפות. אורחי הפארק יוכלו לחוות את העולם של דרגון בול מסדרת דרגון בול הראשונה ועד דרגון בול סופר.

Falcon’s Creative Group היא אחת מהחברות המובילות בעולם לעיצוב בידור לפי נושא ותכנון ראשי, שבהם חזון יצירתי, עיצוב מרתק, מדיה סוחפת וטכנולוגיה פורצת דרך מצטלבים כדי להחיות את הדמיון. Falcon’s Creative Group תכננה יותר מ-100 מיליארד דולר בחוויות לפי נושאים ברחבי העולם.

"זה היה מקור אמיתי לגאווה עבור החברה שלנו לשמש כיועצי קריאייטיב מובילים לפארק השעשועים דרגון בול", אמר ססיל ד' מגפורי , מנכ"ל Falcon's Beyond. “Qiddiya Investment Company, Toei Animation והצוות שלנו אוחזים בחזון משותף לדמיין מחדש את עולם הבידור ולשמח צרכנים בדרכים חדשות וחדשניות. פארק השעשועים הזה יעשה בדיוק את זה".

פארק השעשועים דרגון בול יכלול חמישה מתקנים חדישים כחלק ממערך של 30+ אטרקציות על רקע הרי טוויק. בלב הפארק נמצא הדרקון הנצחי האייקוני ביותר שלו, שנרון יוצא מן הכלל בגובה 70 מטר שיכיל את רכבת ההרים המיוחדת של הפארק. מסעדות הנושא של הפארק ובתי המלון הסמוכים יאפשרו לאורחים לשקוע עוד יותר בעולם של דרגון בול.

בנוסף לפארק השעשועים דרגון בול, Falcon's Creative Group תומכת בפיתוח יצירתי של חוויות בידור מרובות בעיר קידיה, כולל תכנון ראשי של פארק המים של קידיה, ותמיכה בפיתוח עבור רובע הגיימינג וספורט אלקטרוני הראשון בעולם, שגם הוא עתיד להיות חלק מהיעד.

למידע נוסף על פארק השעשועים דרגון בול, לחצו
כאן: https://qiddiya.com/qiddiya-city/dragon-ball/

למידע נוסף על Falcon's Creative Group, כאןhttps://falconscreativegroup.com/:

אודות Falcon’s Beyond

Falcon's Beyondהיא חדשנית ובעלת חזון בסיפור סיפורים סוחפים. מעצמת בידור עולמית שבה רעיונות מקוריים – הניזונים מתשוקה ומודרכים בידי מומחיות מופתית – פורשים כנפיים ומאיצים במהירויות מעבר לדמיון שלך. מקום שבו כיף מומצא מחדש באמצעות טכנולוגיות חדשניות וחוויות נושא יוצא מופלאות. Falcon's מחברת את העולם על ידי הפחת חיים בסיפורים דרך פארקי שעשועים, אתרי נופש, אנימציה, מוצרי צריכה, משחקים, סרטים ומעבר לכך.

Falcon's Beyondמניעה הפעלות קניין רוחני (IP) בו-זמנית על פני חוויות פיזיות ודיגיטליות באמצעות שלוש יחידות ליבה עסקיות:

Falcon's Creative Group היא אחת מחברות הבידור והתכנון הראשי המובילות בעולם, לאחר שתכננה מעל 100 מיליארד דולר בחוויות עטורות פרסים שבהן חזון יצירתי, עיצוב מרתק, מדיה סוחפת וטכנולוגיה פורצת דרך מצטלבים כדי להחיות את הדמיון.

Falcon's Beyond Destinations מפתחת, מחזיקה ומפעילה יעדי בילוי עולמיים, מאתרי נופש, פארקי שעשועים ואטרקציות ועד לקמעונאות, מסעדות ומקומות בילוי מבוססי מיקום שבהם סיפורים מתעוררים לחיים ויוצרים זיכרונות.

Falcon's Beyond Brands מרחיבה זיכיונות על פני פלטפורמות מרובות ממדיה לגיימינג, מוזיקה למוצרי צריכה ומעבר לכך. Falcon's גם ממציאה ומוכרת מתקני שעשועים, אטרקציות וטכנולוגיות סוחפים עבור יעדי בילוי ברחבי העולם.

קבלו עדכונים בדוא"ל מ-Falcon's Beyond Global כאשר אתם מנויים ל"התראות דוא"ל"

בכתובת https://falconsbeyond.com/ ו/או עדכוני משקיעים

בכתובת https://investors.falconsbeyond.com/

מטה Falcon's נמצא באורלנדו, פלורידה. למידע נוסף בכתובת falconsbeyond.com

אודות Qiddiya

כאחד מפרויקטי הג'יגה של ערב הסעודית, Qiddiya היא המפתח לשאיפות המיזם החזון הסעודי ל-2030 לחברה שוקקת, כלכלה משגשגת ואומה שאפתנית. קידיה מנסה לבנות יעדים, תוכניות ויוזמות המבוססות על כוח המשחק שישפרו את איכות החיים של מבקרים ותושבים. הפיתוח הראשון של קידיה יהיה עיר קידיה, עיר המוקדשת כולה למשחק ומוקד של בידור, ספורט ותרבות, המקבלת בברכה אזרחים סעודים, תושבים ותיירים כאחד.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –

https://www.businesswire.com/news/home/53914973/en


אנשי קשר

קתלין פריודה (Kathleen Prihoda), ב-Falcon's Beyond

[email protected]

יחסי ציבור של DKC

[email protected]

מקור: Falcon's Beyond Global, Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI