דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים משקיעים קיבלו בברכה יוזמה לשתף פעולה בפסגת שער ההשקעות בסנט קיטס ונוויס
משקיעים קיבלו בברכה יוזמה לשתף פעולה בפסגת שער ההשקעות בסנט קיטס ונוויס
חיים נוי 01/04/24 |  צפיות: 118

משקיעים קיבלו בברכה יוזמה לשתף פעולה בפסגת שער ההשקעות בסנט קיטס ונוויס

באסטר, 1 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

סנט קיטס ונוויס (St. Kitts and Nevis ) מתכוננת לארח את פסגת שער ההשקעות הראשונה שלה, שהיא חוויה של פעם בחיים עבור אזרחיה בעלי יכולת השקעה כלכלית "להתחבר, לשתף פעולה ולחגוג" עם משקיעים גלובליים בעלי דעות דומות. הפסגה תתקיים בין ה-11 ל-15 במאי באתר הנופש סנט קיטס מריוט (St. Kitts Marriot Resort), ותציג פרקטיקות פיתוח עסקיות והשקעות בנות קיימא ברמה עולמית בפדרציה התאומה.

פסגת שער ההשקעות של סנט קיטס ונוויס אינה עוסקת רק בנאומים מתוסרטים או בחוברות מבריקות - היא עוסקת בשיחות אמיתיות ובהזדמנויות מוחשיות שאזרחי העולם יכולים לחקור. הפסגה מציעה גם מגוון הזדמנויות להתחבר עם יזמים בולטים בתעשייה ויזמים עמיתים.

עם מאות משתתפים ממדינות ברחבי העולם, כולל איחוד האמירויות הערביות, ניגריה, מצרים, דרום אפריקה, סינגפור, סין ועוד, הפסגה מבטיחה סיכויי נטוורקינג שאין שני להם.

שותפויות אסטרטגיות

האירוע בן 5 הימים יפגיש משקיעים בעלי אזרחות השוהים בחו"ל, קובעי מדיניות, מנהיגי תאגידים, משלחות עסקיות, אקדמיה וצוותי חשיבה מרחבי העולם כדי לחקור באופן קולקטיבי הזדמנויות עסקיות וליצור שותפויות חדשות.

מציגים מקומיים ונותני חסות בינלאומיים יקבלו הזדמנות ייחודית להציג את עסקיהם ולקדם את המותגים שלהם לקהל נישה זה.

פסגת שער ההשקעות היא הזדמנות לבעלי עניין מרכזיים מאנשי עסקים, יזמים כלכליים וממשלות לשתף פעולה בפיתוח בר קיימא ולהתחבר לשיתופי פעולה ארוכי טווח. המשתתפים יקבלו גישה בלעדית למומחיות ולמשאבים שלא יסולא בפז ממנהיגים ומשקיעים גלובליים בעלי מוניטין.

הפסגה תכלול מפגשי נטוורקינג אינטראקטיביים ופאנלים, כולל חוויות סביב הפדרציה התאומה

הזדמנויות עסקיות

סנט קיטס ונוויס הוא מיקום עסקי מעולה בקריביים המציע שיטות עסקיות אקולוגיות והזדמנויות צמיחה. גורמים רבים הופכים את הפדרציה התאומה לסביבה עסקית חיובית, אלה כוללים את המיקום האסטרטגי של המדינה המהווה חלק משער לסחר בינלאומי והשקעות.

תוכנית פסגת שער ההשקעה

בכל יום סדר היום המפורט עמוס באירועים מרגשים שיתקיימו, כמו הזדמנות בלעדית לחגוג עם ראש ממשלת סנט קיטס ונוויס, ד"ר טרנס דרו בארוחת ערב חגיגית פרטית, לצד יזמים כלכליים אחרים ואורחים מיוחדים.

ארוחת הערב החגיגית היא אך ורק על פי הזמנה, מכיוון שיש כרטיסים מוגבלים זמינים, זו תהיה ההזדמנות שלכם להתחבר, לחגוג ולשתף פעולה עם יזמים כלכליים, לחלוק ערכים והשראה.

התוכנית כוללת הזדמנויות ייחודיות לאורחיה לחקור את האי האידילי באמצעות אירועים כגון הרכבת הנופית של סנט קיטס, ליצור חוויה תרבותית בלתי נשכחת ברצועת מפרץ פריגטה, וללמוד על אחד מאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו, מבצר ברימסטון ההיסטורי.

שתפו איתנו פעולה

מעוניינים לקדם את המותג שלכם, את השירותים העסקיים שלכם או לבחון הזדמנויות למתן חסויות? אנא השאירו תגובה כאן יחד עם שאלתכם בטופס יצירת הקשר, ואנו נגיב מייד עם פרטים על חבילות זמינות.

קובץ מצורף

סנט קיטס ונוויס

למידע נוסף:

Secretary of St. Kitts and Nevis Citizenship by Investment Programme

Government of St. Kitts and Nevis

00 (1-869) 467-1474

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
KLDiscovery עושה צעדים לחיזוק היסודות הפיננסיים ארוכי הטווח במאזן
חתמה על הסכם עקרוני עם בעלי אג"ח ומלווים לתקופה להפחתת החוב מבנה הוני חזק יתמוך במודל הצמיחה של KLDiscovery ובהשקעתה בפתרונות לקוח מובילים בשוק העסקה צפויה להיסגר בזמן הקרוב

MOGAS אבלה על מותו של יושב הראש והמייסד האהוב וינסנט לואיס מוגאס
MOGAS אבלה על מות יושב הראש והמייסד האהוב של החברה וינסנט לואיס מוגאס, שהלך לעולמו ב-2 במאי 2024 ביוסטון, טקסס. לואיס הקדיש את חייו לבניית עסק לייצור שסתומים ולתרבות חברה שקידשה את הטוב מעל לכול.

מרי קיי מודיעה שהחברה מתרחבת לדנמרק, ובזה מחזקת את מחויבותה להעצמת נשים בסקנדינביה
מרי קיי Mary Kay Inc, מותג היופי העולמי, הידוע במחויבותו להעצמה וליזמות נשית, נרגשים להכריז כי מוצרי החברה יימכרו בקרוב בדנמרק. המהלך האסטרטגי הזה מסמן ציון דרך משמעותי במשימתה של מארי קיי להעשיר את חייהן של נשים ברחבי העולם

KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון
King Faisal Specialist Hospital and Research Centre - בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל KFSH&RC מוביל את מגזר הבריאות בממלכת ערב הסעודית והמזרח התיכון, ומוכר בה כמותג הבריאות היוקרתי ביותר באזורים אלה זו השנה השנייה

רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Rivian Automotive, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין אמין ומוביל, מעודד את משקיעי Rivian Automotive, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – RIVN

רוזן, חברה שפתחה בהליכים ראשונה, מעודדת את משקיעי Sharecare, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, חברה שפתחה בהליכים ראשונה, מעודדת את משקיעי Sharecare, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SHCR

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Plug Power Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Plug Power Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PLUG

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Sonder Holdings Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Sonder Holdings Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SOND

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים
WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום על נכסים וירטואליים, גאה להודיע על כוונתה להיכנס לעסקי המטבעות היציבים, ובכך מסמנת הרחבה משמעותית של היצע המוצרים שלה. עם מחויבות איתנה לחדשנות ומענה לדרישות השוק המתפתחות, החברה מיצבה את עצמה אסטרטגית כדי לנצל את ההזדמנויות הגדלות בתחום השירותים הפיננסיים בנכסים וירטואליים.

INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע שירותי השותפות והשיווק בתעשיית הספורט המוטורי עם מינוי אסטרטגי של מנהל חדש
INVNT GROUP מקבלת בברכה את לוקה זנלו, בעל הוותק ב-Roc Nation, כסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI