דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG, זכתה במכרז לאספקת מסכי פלאזמה מקצועיים לכל משרדי הממשלה
קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG, זכתה במכרז לאספקת מסכי פלאזמה מקצועיים לכל משרדי הממשלה
ילון מדר 31/12/09 |  צפיות: 2648

במכרז פומבי שערך מינהל הרכש הממשלתי בחשב הכללי, למסכים גדולים לכלל משרדי הממשלה ויחידות הסמך, זכתה קבוצת חיון, נציגת SAMSUNG באספקת  מסכי פלאזמה בגדלים 42 ו- 50 אינץ'.

מדובר במסכי פלאזמה/LCD מקצועיים המותאמים לשעות עבודה רבות לעומת  המסכים הביתיים.

במסגרת המכרז לרכישת מסכי פלאזמה עבור משרדי הממשלה לחצי שנה הקרובה, התמודדו מספר ספקים.

זכייתה של קבוצת חיון במכרז למסכים גדולים בא בהמשך לזכייתה במכרז למסכי מחשב 17 ו-19 אינץ', שבו סמסונג זוכה מזה מספר שנים.

לאחרונה , זכתה קבוצת חיון במספר מכרזים נוספים לאספקת מסכי פלאזמה/ LCD מקצועיים: טרמינל 3 בנתב"ג, רשת טיב טעם, בנק ישראל ועוד.

"קבוצת חיון מקפידה על אספקת מוצרים איכותיים והתאמתם לצרכים הספציפיים של הלקוח, אומר ארמו דריהם, זו לא הפעם הראשונה שהמוצרים של סמסונג זוכים במכרז ממשלתי, דבר המעיד על שביעות רצון מקסימלית מצד הלקוח. כפי שמוצרי סמסונג הוכיחו את עצמם במכרזים קודמים, כך אנו בטוחים כי גם מסכי הפלאזמה המקצועיים של סמסונג" יספקו את המענה האופטימאלי לצורכי הלקוחות במשרדים השונים"

אודות קבוצת חיון

קבוצת חיון (1970) מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת לרשתות קמענואיות, ארגונים, מוסדות ולמעל 1000 משווקים. כיום, מהווה חיון כנציגתה הרשמית של חברת SAMSUNG העולמית, שעפ"י דו"ח BNA, נתח השוק שלה במסכי מחשב הוא 36% בחציון הראשון של 2009. בין השאר, מפיצה חיון את מסכי המחשב שלה, מסכים ייחודיים משולבי מחשב-טלויזיה, מסכי ענק LFD, צורבים ופתרונות אחסון שונים. קבוצת חיון מייצגת גם את החברות אינטל, מיקרוסופט, די-לינק, Microtek, אלקטל-לוסנט ועוד. בנוסף, משווקת החברה את מותג המחשבים Champion, מחשב נייח "כחול לבן", המבוסס אינטל, סמסונג ומיקרוסופט. מותג זה מחזיק בתו תקן מת"י ואישור מיקרוסופט בהתאם לעמידה בסטנדרט WHQL. רכישת החברות "כור תקשורת ישראטל" ו"מ.ל.ל סופט אפיקי שיווק", בעבר, הפכה את קבוצת חיון לחברת ההפצה המובילה בתחומה. בין לקוחות הקבוצה נמנים משרדי ממשלה, מוסדות להשכלה גבוהה, בנקים, תעשיה ביטחונית ואזרחית, צה"ל, רשויות מקומיות, רשתות שיווק ואלפי לקוחות מהמגזר העסקי והפרטי. הנהלת קבוצת חיון ממוקמת בנתניה והיא מעסיקה בישראל מעל ל-100 עובדים. אתר החברה www.chayon.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ילון מדר


 


מאמרים נוספים מאת ילון מדר
 
קבוצת חיון, נציגת סמסונג, משיקה בישראל סדרת כונני גיבוי חיצוניים בעלי כניסת USB 3.0
28/02/11 | גאדג'טים
מדובר בכוננים חדשים בעלי קצב העברה מהיר ביותר בזכות ממשק USB 3.0 המאפשר העברת נתונים של עד 5 ג'יגה לשנייה. הפתרון בעל המהירות הגבוהה, אידיאלי במיוחד בתקופה זו שבה איכות הקבצים ומשקלם גדל בעקבות סרטים ומשחקים באיכות HD.

קבוצת חיון, נציגת סמסונג בישראל, יוצאת בשיתוף פעולה שיווקי עם ארגון "קלאב 50"
במסגרת המהלך, יינתנו הטבות ומחירים בלעדיים לחברי "קלאב 50 " על מגוון מוצרים מובילים המשווקים בישראל על ידי "קבוצת חיון" תוך חשיפת הפעילות בערוצי התקשורת של המועדון.

נציגת סמסונג משיקה בישראל כונן חיצוני חדש מהסדרה היוקרתית S2- בגודל 2.5" ובנפח של 1 טרה
הפתרון בעל הנפח גדול במיוחד ביחס לגודלו הפיזי של הכונן, אידיאלי במיוחד בתקופה זו שבה איכות הקבצים ומשקלם גדל בעקבות סרטים ומשחקים באיכות HD.

קבוצת חיון משיקה בישראל את מקרן התלת מימד הראשון של סמסונג
31/01/11 | גאדג'טים
למקרן טכנולוגיה חדשנית המאפשרת המרת שידור דו מימדי סטנדרטי לתלת מימד בזמן ההקרנה. המקרן נחשף לראשונה במסגרת מפגש מקצועי, שערכה לאחרונה קבוצת חיון, לכ 100 משווקים בנושא חידושים טכנולוגיים של סמסונג בעולם המולטימדיה.

סמסונג משיקה בישראל את סדרת הנטבוקים SHARK
מדובר בסדרה NF החדשה של סמסונג הכוללת 2 דגמים: NF210 ו- NF110. המחשבים נהנים, בין השאר, מעיצוב ייחודי הכולל ציפוי מבריק בגימור שנהב; סוללה המספקת זמן עבודה של מ 10.7 - 14 שעות; משקל נמוך במיוחד 1.35 ק"ג ומסך 10.1LED HD ".

סמסונג משיקה בישראל סדרת נוטבוקים חדשה עתירת ביצועים ויכולות עיבוד גרפיקה גבוהות
מדובר בסדרת RF510 של סמסונג, הנהנית, בין השאר, מעיצוב חדשני המאופיין בגימור יוקרתי, משטח קריסטלי וגימורים עגולים; מסך HD LED; מעבד Intel® Core™ i5; כרטיס גראפי Nvidia GeForce GT 330M, המציע יכולות עיבוד גרפיקה גבוהות ביותר; מערכת הפעלה Windows 7; חריץ USB 3.0 ו- Bluetooth 3.0 High Speed.

קבוצת חיון משיקה "מחשביזיה" בעלת טכנולוגיית LED הראשונה של SAMSUNG בישראל
01/12/10 | חומרה
מדובר בדגם ה- XL2370HD מסדרת ה- MFM HD\ TVשל סמסונג - מסך משולב מחשב וטלויזיה בגודל 23 אינץ' . המסך, בעל יתרון עצום של חיסכון במקום ומתאימים במיוחד לחדרי שינה וילדים שבהם בדרך כלל נמצא גם מחשב וגם טלויזיה.

סמסונג משיקה בישראל נוטבוק עם דם כחול
מדובר בדגם R590 היוקרתי של סמסונג, הנהנה, בין השאר, מעיצוב חדשני המאופיין בגימור איכותי בנגיעה של צבע כחול, משטח קריסטלי וגימורים עגולים; מקלדת ארגונומית מלאה; קישוריות מושלמת ומסך HD LED. בנוסף, ה- R590 מצויד במעבד Intel® Core™ i5, מערכת הפעלה Windows 7 ו- Bluetooth 3.0 High Speed.

סמסונג נותנת לכם את ההזדמנות לראות באמת 6:6
לראשונה בישראל, חשפה קבוצת חיון, נציגת סמסונג, את ה- Samsung SyncMaster MD230 - מיצג ייחודי ענק המורכב מ-6 מסכים בגודל 23 אינץ' מחוברים על גבי מעמד יחיד. המיצג המרהיב נחשף במסגרת אירוע הגיימינג התחרותי הגדול בישראל שהתקיים על ידי אתר המשחקים Vgamesבהוד השרון.

קבוצת חיון, נציגת סמסונג העניקה חסות GOLD לאליפות ישראל במשחקי מחשב של Vgames
גולת הכותרת של סמסונג בתחרות הגיימרים של Vgames היה ה- Samsung SyncMaster MD230 - מיצג ייחודי ענק המורכב מ-6 מסכים בגודל 23 אינץ' מחוברים על גבי מעמד יחיד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI