דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
חיים נוי 17/04/24 |  צפיות: 73

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo

סן דייגו, 16 באפריל 2024, (BUSINESS WIRE)-

‏TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

הגרסה העיקרית והחדשה של TradeSun ממציאה מחדש את תחום דיגיטליזציית הפיננסים ופורצת דרך בעולם איסוף הנתונים הקוגניטיבי ואוטומציית תהליכים חכמה, תוך העלאת יכולות הבדיקה של מסמכים ומיסוך תאימות לרמות חדשות. מנוע הבינה המלאכותית למסחר של TradeSun יעזור ל-Wells Fargo לעמוד ביעדיה באמצעות אוטומציה של תהליכים ידניים שמגדילים את הקיבולת ומעודדים עסקים חדשים.

Wells Fargo תנצל את פלטפורמת הבינה המלאכותית של TradeSun לצורך דיגיטציה, חילוץ, אימות וסיווג של נתונים לא מובנים לצורך שימוש בבדיקת תאימות ומסמכים.

“במסע שלנו עם Wells Fargo, נוכחנו לדעת עד כמה יעילה הפעילות של החברה. אישית, שאיפתי היא לוודא שפלטפורמת הבינה המלאכותית של TradeSun תמשיך לקדם את מעמדה המוביל של החברה בשוק. ב-TradeSun, אנו מקבלים השראה מהחלטתה של Wells Fargo להשקיע בקשר בין החברות. זו עדות רבת עוצמה לחדשנות של TradeSun בתחום הדיגיטציה של המסחר הגלובלי בתחום הפיננסים", אמר נייג'ל הוק, מייסד ומנכ"ל TradeSun.

“Wells Fargo ממשיכה בתהליך החשוב להטמעת טרנספורמציה בתהליכי הפיננסים והחשבונות שלנו. ההסכם שלנו עם TradeSun מקנה לנו את כלי הדיגיטציה והאוטומציה שיחזקו את מסגרת הסיכונים שלנו, יפגינו ביצועים מושלמים ויעניקו חוויית לקוח ברמה עולמית", אמר סיזר גונזלס, ראש קבוצת הפעילות הבנקאית המסחרית של Wells Fargo.

“אנו מתכננים ומספקים מוצרים חדשניים במטרה לפשט את השירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו בכל הערוצים", אמר קיראן וופו, ראש קבוצת הניהול של מוצרי בנקאות מסחרית בתחום תובנות לקוח והלוואות מסחריות ב-Wells Fargo. "אחת מהדרכים בהן הצוות שלנו מוביל תהליך זה היא באמצעות מינוף הבינה המלאכותית לשיפור חוויית הלקוחות שלנו ולעבודה עם TradeSun מהווה חלק מרכזי באסטרטגיה זו".

אודות TradeSun

TradeSun היא החברה המובילה בתחום הבינה המלאכותית במסחר גלובלי. הפלטפורמה TradeSun Intelligence של החברה מבצעת דיגיטציה של מסמכים ומשפרת את היצרנות באופן משמעותי על ידי אוטומציה של תאימות בזמן אמת לשיכוך פשעים פיננסיים וסיכונים שקשורים בסנקציות. הפלטפורמה שלנו מבצעת התאמות מסחר אוטומטיות, וכן דירוג בר קיימא וראשון מסוגו של טרנזקציות תוך שימוש בפתרון CoiolisESG של TradeSun. Global Markets Explorer של החברה מבצע הטמעה מלאה של נתוני הטרנזקציה ושל מידע שקשור בשכבות העמוקות של שרשרת האספקה, בלמעלה מ-460 מיליון חברות, כדי לעזור ללקוחות למנוע סיכונים בשרשרת האספקה שלהם עם מקורות חלופיים ותוך שיפור המכירות בשווקים חדשים.

טכנולוגיית הבינה המלאכותית של TradeSun מוזילה עלויות עיבוד, משפרת את המיסוך לצורך תאימות, ומעצימה את אקוסיסטמת שרשרת האספקה והמסחר בר הקיימא עבור בנקים ותאגידים.

ניתן לקבל פרטים נוספים
בכתובת www.tradesun.com
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/tradesun

אודות Wells Fargo

Wells Fargo & Company ‏(NYSE: WFC) היא חברה מובילה לשירותים פיננסיים עם נכסים בשווי של קרוב ל-1.9 טריליון דולר. החברה גאה להעניק שירות לאחד מכל שלושה בתי אב בארה"ב וללמעלה מ-10% מהעסקים הקטנים בארה"ב, והיא נחשבת לספקית המובילה בשוק הביניים של הבנקאות בארה"ב. אנו מציעים סדרה מגוונת של מוצרים ושירותים בתחום הבנקאות, ההשקעות והמשכנתאות וכן שירותים פיננסיים צרכניים ומסחריים, זאת דרך ארבעת מקטעי התפעול שלנו: בנקאות צרכנית והלוואות, בנקאות מסחרית, בנקאות תאגידית והשקעות וכן ניהול הון והשקעות. Wells Fargo דורגה במקום ה-47 ברשימת התאגידים הגדולים ביותר באמריקה לשנת 2023. בקהילות להן אנו מעניקים שירות, החברה ממקדת את ההשפעה החברתית שלה בבנייה של עתיד מכליל ובר קיימא לכולם באמצעות תמיכה בדיור משתלם, צמיחה בעסקים קטנים, בריאות פיננסית וכלכלה בעלת טביעת פחמימנים קטנה. חדשות, תובנות ופרספקטיבות של Wells Fargo זמינות גם בכתובת Wells Fargo Stories.

ניתן לקבל פרטים נוספים
בכתובת www.wellsfargo.com
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/wellsfargo

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת – https://www.businesswire.com/news/home/53932089/en

אנשי קשר

לאמצעי התקשורת, נא ליצור קשר עם: [email protected], ‏‎+1 800 481 3282

מקור: TradeSun

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EB5 Capital תובעת את USCIS בגין העלאת עמלת הגשת EB-5 שבוצעה לאחרונה
EB5 Capital, יחד עם Invest in the USA (IIUSA), איגוד הסחר הלאומי EB-5 המשרת את רוב המרכזים האזוריים הפעילים, ועשרה מרכזים אזוריים נוספים, הגישה ב-22 באפריל 2024 תביעה נגד שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS). התביעה, Civitas Capital Group ואח' נגד USCIS ואח' (Civitas Capital Group et al. vs. USCIS et al. ), הוגשה לבית המשפט המחוזי במחוז הצפוני של טקסס, והיא קוראת תיגר על "החוק הסופי" שנקבע על ידי המחלקה לביטחון המולדת (DHS) הנוגע לעמלות הגשה שגובה הממשלה עבור עתירות הקשורות ל-EB-5

קונגרס EAACI 2024: חדשנות והתקדמות בטיפול באלרגיה
*במהלך הקונגרס יוצגו למעלה מ-150 מושבים מדעיים, שיתמקדו בין היתר בהתקדמות במדעי הסביבה, אלרגיות למזון, חידושים באימונותרפיה ואלרגיות ילדים.

Joby מקימה אקוסיסטמה של מוניות אוויר חשמליות באבו דאבי
*הסכם רב צדדי נחתם עם שלושה משרדי שלטון באבו דאבי לציון תמיכה בהקמה ובמדרוג של שירות מוניות האוויר של Joby באבו דאבי ומעבר לה *ההסכם מכסה פוטנציאל לפיתוח של אקוסיסטמה מלאה למוניות אוויר הכוללת הכשרה, פיתוח תשתית ותפעול טיסות, וכן נוכחות ייצור באבו דאבי

Arqit מכריזה על שיתוף פעולה לאספקת פתרונות קריפטוגרפים פוסט-קוונטיים מחוץ לקופסה
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, הודיעה על יצירת מוצרי 1.89 Tb IPsec בטוחים לשימוש קוונטי הראשונים בעולם, בשיתוף פעולה עם Intel.

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI