דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
חיים נוי 17/04/24 |  צפיות: 320

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה

הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

אירווין, קליפורניה, 17 באפריל 2024, (GLOBE NEWSWIRE):

Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), ספקית גלובלית של פתרונות אינטרנט של הדברים (IoT), מחשוב וקישוריות, השיקה שערי מעקב טלמטי חדשים, FOX4 ו-Bolero 43, הפועלים במחשוב קצה. שני המוצרים, המיועדים לניהול נכסים וציי רכב, מגיעים מוגדרים מראש עם פלטפורמת התוכנה למכשירי IoT הפועלים בקצה, Percepxion™של Lantronix, המספקת הקצאה ​​וניהול מכשירי IoT באופן מאובטח ומקיף. שני המוצרים החדשים הוצגו בדוכנים של Lantronix בכנס Embedded World 2024 (אולם 3, ביתן 356) שנערך בתאריכים 9–11 באפריל 2024 בנירנברג, גרמניה, וב-ISC West 2024 (ביתן 7117) שנערך ב-10–12 באפריל 2024 בלאס וגאס.

אורסולה הס (Ursula Hess), מנכ"לית Quantum Aviation, לקוחה של מוצרי הטלמטיקה של Lantronix, אמרה, "באמצעות השימוש בשערים הטלמטיים מסדרת FOX של Lantronix אנו מסוגלים להזין נתונים אמינים בזמן אמת לפתרון התוכנה מבוסס הענן שלנו, המעניק ללקוחות התעופה שלנו גישה למידע קריטי המספק נראות ומאפשר פעולה בזמן אמת, כמו גם ניתוחים ארוכי טווח".

לפי Berg Insight, כמות המשלוחים העולמיים של מכשירי טלמטיקה כחלקי חילוף תגדל באופן ממוצע שנתי של 10.5% בחמש השנים הקרובות, ותגיע ל-77.6 מיליון יחידות ב-2027, עם שווי שוק כולל המוערך ב-3.7 מיליארד דולר עד 2027. החומרה והתוכנה החדשניים של Lantronix מכוונים ביעילות לשוק הזה, ותוכמים במגמות הצמיחה הללו.

"ההתקנים הטלמטיים החדשים שלנו מספקים חבילה שלמה הממזגת קישוריות וניהול מכשירי ענן עם חומרה עטורת פרסים", אמר ז'אק עיסא (Jacques Issa), סמנכ"ל השיווק של Lantronix. "Lantronix מחויבת לחדשנות על ידי הצגת מוצרי חומרה ותוכנה משולבים שנוחות השימוש, ההתאמה אישית, השילוב במערכת וההקצאה מרחוק נמצאים ברמת חשיבות עליונה".

FOX4 Edge Compute Tracker

כשדרוג האחרון בסדרת ה-FOX, FOX4 Edge Compute Tracker של Lantronix מציע שילוב חלק של טכנולוגיות סלולר ו-GNSS, וכעת גם עם תוספת של קישוריות BLE ו- Wi-Fi®, יחד עם תכונות אבטחה מתקדמות. FOX4 מתוכנן להציע גיוון יכולות, והעיצוב שלו מיטבי עבור מגוון רחב של יישומים, החל ממתחמים תעשייתיים ועד נופים עירוניים. FOX 4 מציע גם את היכולת לתמוך באנטנות פנימיות וחיצוניות כאחד.

עם תמיכה חזקה ב-PFAL scripting, LUA, MQTT, Azure ו-REST API, העוקבים בסדרת FOX4 מבטיחים שהמוצר של המשתמש יכול לתקשר בצורה חלקה עם כל פלטפורמת טלמטיקה כמעט, תוך צמצום זמן הפיתוח ועם האצת הזמן לשוק.

Bolero 43 Edge Compute Tracker (מעקב אחר מחשוב קצה Bolero 43)

Bolero 43 Edge Compute Tracker מצטיין בניהול נכסים וציים ויישומי IoT תעשייתיים, כגון ייצור ומיכון. כנגזרת של סדרת FOX4, Bolero 43 משתלב באותו אקו סיסטם ומשתמש באותן שפות תכנות. Bolero 43 תוכנן עבור סביבות עבודה קשות, מציע דירוג IP68 ועיצוב קשיח ועמיד. הוא זמין כבר כעת באופן גלובלי.

עוקבי מחשוב הקצה FOX4 ו-Bolero 43 מציעים שניהם יכולות התאמה המתאפשרות באמצעות השימוש בכלי Workbench האינטואיטיבי, המאפשר התאמות קלות ממיטוב ביצועים לעד לאינטגרציה של פונקציונליות ייחודית.

תפעול ללא הפרעה עם סים של Lantronix Connectivity Services

השערים הטלמטיים FOX4 ו-Bolero 43 מגיעים עם התקנה מראש של סים של Lantronix Connectivity Services המעניק למשתמשים מגוון רחב של אפשרויות ספקיות תקשורת, ומאפשר להם לבחור את ספקית הרשת המתאימה ביותר, כולל מובילות בתעשייה כגון Verizon, AT&T ו-T-Mobile בצפון אמריקה וכן מספר ספקיות באירופה ואסיה-פסיפיק.

Percepxion - שירות לניהול מחזור החיים של מכשירי ה-IoT של Lantronix

פלטפורמת התוכנה Percepxion IoT edge מסופקת כשירות ומאפשרת ניהול מכשירים מקיף באמצעות לוח מחוונים אינטואיטיבי יחיד. Percepxion מדרגת ביעילות פריסות קצה של IoT, כולל שערים טלמטיים, מהתקנות אזוריות ועד גלובליות. שירות זה ימקם את Lantronix כך שהיא תוכל להתמקד בגידול ההכנסות החוזרות השנתיות (ARR) בשנה הקרובה.

קבלו מידע נוסף על Percepxion ועיינו בהצעת הניסיון בחינם ל-60 יום כאן.

אודות Lantronix

לנטרוניקס (Lantronix Inc) היא ספקית גלובלית של פתרונות IoT, מחשוב וקישוריות המכוונות לתעשיות בצמיחה גבוהה, כולל ערים חכמות, רכב וארגונים. המוצרים והשירותים של Lantronix מעצימים חברות להגיע להצלחה בשווקי ה-IoT הצומחים עם אספקת פתרונות הניתנים להתאמה ונותנים מענה לכל שכבה בערמת התקני ה-IoT. הפתרונות המובילים של Lantronix כוללים תשתית תחנות משנה חכמות, מערכות מידע/בידור ומעקב וידאו, וכן ניהול מתקדם מחוץ לפס (OOB) עבור מחשוב ענן וקצה.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט של Lantronix.

למידע נוסף:

Lantronix Media Contact:
Gail Kathryn Miller
Corporate Marketing &
Communications Manager
[email protected]
949-212-0960

Lantronix Analyst and Investor Contact:
Jeremy Whitaker
Chief Financial Officer
[email protected]
949-450-7241

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EB5 Capital תובעת את USCIS בגין העלאת עמלת הגשת EB-5 שבוצעה לאחרונה
EB5 Capital, יחד עם Invest in the USA (IIUSA), איגוד הסחר הלאומי EB-5 המשרת את רוב המרכזים האזוריים הפעילים, ועשרה מרכזים אזוריים נוספים, הגישה ב-22 באפריל 2024 תביעה נגד שירותי האזרחות וההגירה של ארצות הברית (USCIS). התביעה, Civitas Capital Group ואח' נגד USCIS ואח' (Civitas Capital Group et al. vs. USCIS et al. ), הוגשה לבית המשפט המחוזי במחוז הצפוני של טקסס, והיא קוראת תיגר על "החוק הסופי" שנקבע על ידי המחלקה לביטחון המולדת (DHS) הנוגע לעמלות הגשה שגובה הממשלה עבור עתירות הקשורות ל-EB-5

קונגרס EAACI 2024: חדשנות והתקדמות בטיפול באלרגיה
*במהלך הקונגרס יוצגו למעלה מ-150 מושבים מדעיים, שיתמקדו בין היתר בהתקדמות במדעי הסביבה, אלרגיות למזון, חידושים באימונותרפיה ואלרגיות ילדים.

Joby מקימה אקוסיסטמה של מוניות אוויר חשמליות באבו דאבי
*הסכם רב צדדי נחתם עם שלושה משרדי שלטון באבו דאבי לציון תמיכה בהקמה ובמדרוג של שירות מוניות האוויר של Joby באבו דאבי ומעבר לה *ההסכם מכסה פוטנציאל לפיתוח של אקוסיסטמה מלאה למוניות אוויר הכוללת הכשרה, פיתוח תשתית ותפעול טיסות, וכן נוכחות ייצור באבו דאבי

Arqit מכריזה על שיתוף פעולה לאספקת פתרונות קריפטוגרפים פוסט-קוונטיים מחוץ לקופסה
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, הודיעה על יצירת מוצרי 1.89 Tb IPsec בטוחים לשימוש קוונטי הראשונים בעולם, בשיתוף פעולה עם Intel.

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים
אבו דאבי תארח אירוע פורץ דרך עם 10,000 צופים אשר יהיו עדים לחנוכת ASPIRE ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאביA2RL במסלול המרוצים המוכר Yas Marina. תחרות המרוץ האוטונומי, החדשה לגמרי, מהווה אבן דרך משמעותית בהיסטוריית הספורט המוטורי שנחשב לליגה הגדולה ביותר בעולם.

בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI