דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
חיים נוי 23/04/24 |  צפיות: 93

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית

סיאול, דרום קוריאה, 21 במרץ 2024, (BUSINESS WIRE):

‏Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים.

Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני. המזון מופק מחומרי גלם של angelica gigas, ‏cnidium officinale, ו-paeonia japonica, שהיו בשימוש בעבר בתרופות צמחים. Kolmar BNH עורכת ניסויים בבני אדם להבטחת היעילות והבטיחות של המרכיבים העיקריים, תמצית HemoHIM המכילה Angelica gigas, וכדומה, וקיבלה בשנת 2006 את הכרת המשרד הקוריאני לבטיחות במזון ובתרופות הודות לתכונות שמשפרות את המערכת החיסונית.

מוצרי Hemohim, המופצים על ידי Atomy (לקוח של Kolmar BNH) נמכרים בסכום של למעלה מ-2 טריליון וון דרום קוריאני תוך 17 שנים בלבד מאז השקתם, מה שהופך את המוצרים למזון הבריאות הפונקציונלי הנמכר ביותר בקוריאה עם אישור בריאות אינדיבידואלי. ל-Hemohim דרישה גבוהה בארצות רבות כגון אוסטרליה, ארה"ב ותאילנד, והנוכחות הגלובלית של המוצר התרחבה ללמעלה מ-20 ארצות.

Hemohim עבר תהליך סקירה מחמיר ובעקבות זאת קיבל אישור מהמשרד הקוריאני לבטיחות מזון ותרופות, והוא נחשב לתוסף הבריאות הראשון לשיפור המערכת החיסונית שקיבל אישור אינדיבידואלי.

Hemohim מדורג במקום השני בקוריאה בהיקף הייצוא אחרי ג'ינסנג אדום, והוא מרכיב המזון הפונקציונלי המוביל שאושר באופן אינדיבידואלי כמזון בריאות. Kolmar BNH, המתבססת על הצלחתו של של Hemohim, קיבלה את פרס '200 Million Dollar Export Tower' המכובד בטקס 'Trade Day' של שנת 2021 אותו קיימה התאחדות המסחר הבינלאומית של קוריאה.

Kolmar BNH משקיעה מאמצים במו"פ לשיפור תחרותיות החומרים, כפי שניתן לראות ב'פרויקט הפיתוח הטכנולוגי לתמיכה ב-Hemohim'. לאחר שש שנות פעילות, המוצר הוכר בשנה שעברה כמסייע להתאוששות מעייפות, מה שמחזק את מעמדו של Hemohim כמזון בעל פונקציונליות כפולה לשיפור המערכת החיסונית ולהתאוששות מעייפות.

Kolmar BNH פיתחה גם את HemohimG, המותאם להעדפות הטעם והריח של השוק האירופאי, זאת במטרה להעמיק את החדירה לשוק זה. HemohimG מיוצר לצורכי ייצוא ותואם לתקנות המזון בכל ארץ. נכון לעתה, המוצר מיועד לייצוא לאנגליה ולתורכיה.

נציג Kolmar BNH ציין כי "Hemohim הוא מזון הבריאות הפונקציונלי והמוביל של קוריאה, והוא מגובה ביכולות מחקר וייצור. לאחר הצלחתו בקוריאה ב-16 השנים האחרונות, Hemohim מוכן להשאיר את חותמו על השוק הגלובלי".

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –https://www.businesswire.com/news/home/53938951/en

קרדיט צילום יח"צ מצורף:

מפעל Kolmar BNH בסג'ונג (צילום: Kolmar BNH)

אנשי קשר

Kolmar BNH
Jang Woo Lee
[email protected]

מקור: Kolmar BNH

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע שירותי השותפות והשיווק בתעשיית הספורט המוטורי עם מינוי אסטרטגי של מנהל חדש
INVNT GROUP מקבלת בברכה את לוקה זנלו, בעל הוותק ב-Roc Nation, כסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן

Arqit ו-SoftIron ישתפו פעולה כדי למכור יותר פריסות של דאטה סנטרים מאובטחים
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, ו-SoftIron, המובילות בתחום התשתית לענן פרטי אמיתי ברחבי העולם, מכריזות על שותפות שתאפשר ללקוחות לבצע הגירה חלקה למטלות קוונטים שמבוצעות בבטיחות בענן, עם תעדוף להתמקדות עדיפות בתחום האבטחה. מוצרי הקוונטים הבטוחים לשימוש של Arqit יהיו זמינים ב-SoftIron Partner Marketplace לצד פתרונות מובילים אחרים בתעשייה.

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 17 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SSRM

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech

סורים מבקשים פסיקת זכויות אדם של האו"ם נגד רוסיה בשל תקיפת בתי חולים ב-2019
הפדרציה הרוסית הואשמה בפני ועדת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה בביצוע התקפה מכוונת על בית חולים בסוריה – בפעולה משפטית המדגישה את השימוש החוזר ונשנה של מוסקבה בכוח צבאי נגד מתקני בריאות בסוריה, שם כוחותיה תומכים במשטרו של הנשיא בשאר אל-אסד.

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CO, CORBF

TUM שעטו לניצחון במרוץ הפתיחה של ליגת המרוצים של מכוניות מרוץ אוטונומיות של ASPIRE אבו דאבי על מסלול המרוצים Yas Marina Circuit
צוות TUM (האוניברסיטה הטכנית של מינכן) מגרמניה חטף את הניצחון במרוץ ליגת המרוצים של מכוניות המרוץ האוטונומיות של אבו דאבי (A2RL), על מסלול Yas Marina בשבת (27 באפריל). בזמן שהמכוניות הסתדרו על המסלול, עם אנטנות, חיישנים, יכולות AI ומערכות היגוי אלקטרוניות במקום נהגים אנושיים, התחרו שמונה צוותים זה עם זה במשך יומיים של מרוצים ואתגרים.

Monday.com מכריזה על מינוי מנהל כללי ראשון לאזור EMEA
monday.com Ltd.‏ (נאסד"ק: MNDY) (“monday.com”), פלטפורמה מרובת מוצרים המריצה את כל היבטי הליבה של העבודה, הכריזה היום על מינוי פייר ברלין כמנהל כללי לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ
תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 7 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך - IRBT

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד את משקיעי Lincoln National Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – LNC
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI