דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון
KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון
חיים נוי 04/05/24 |  צפיות: 223

KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון

ריאד, ערב הסעודית, 3 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

King Faisal Specialist Hospital and Research Centre - בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל KFSH&RC מוביל את מגזר הבריאות בממלכת ערב הסעודית והמזרח התיכון, ומוכר בה כמותג הבריאות היוקרתי ביותר באזורים אלה זו השנה השנייה. על פי דו"חות Brand Finance לשנת 2024, בית החולים ומרכז המחקר ממוקם במקום ה-9 בערב הסעודית ובמקום ה-28 במזרח התיכון. בנוסף, KFSH&RC בולט כבית החולים היחיד בעולם שדורג בין עשרת המותגים היוקרתיים ביותר במדינה.

דו"חBrand Financeמראה כי ערך המותג KFSH&RC גדל ב -31%, מעל 5.6 מיליארד ריאל סעודי, שווה ערך ל -1.5 מיליארד דולר. גידול זה הוא תוצאה של מחויבותו הבלתי מעורערת של בית החולים לשלב את הטכנולוגיות והטיפולים הרפואיים העדכניים ביותר ולספק טיפול רפואי מיוחד העומד בסטנדרטים הבינלאומיים העדכניים ביותר.

בהתייחסו להכרה הגלובלית של KFSH&RC, אמר מוהנד קאדי (Muhannad Kadi), מנהל התקשורת והשיווק התאגידי הראשי: "הישג זה מדגיש את מסירותו של בית החולים להשגת תקני האיכות הגבוהים ביותר ומתן שירותי בריאות יוצאי דופן, כמו גם את הערך המשמעותי שהוא מספק למוטביו". הוא הדגיש כי מיקומו של בית החולים בין עשרת המותגים היוקרתיים ביותר בערב הסעודית מדגיש לא רק את יעילותו, אלא גם את ההשפעה החיובית של השינויים המתמשכים במגזר הבריאות בממלכה.

במהלך השנה האחרונה, KFSH&RC השיג מספר ציוני דרך בולטים שתרמו באופן משמעותי לחוזק המותג ולמוניטין שלו. אלה כוללים ביצוע ארבעה ניסויים פורצי דרך ברפואת החלל, ביצוע השתלת הכבד הרובוטית המלאה הראשונה בעולם, והשקת שירות ניתוח מהיר של ריצוף גנום שלם הזמין לכל המוטבים. יתר על כן, KFSH&RC חגג את הטיפול המוצלח ב-100 חולי לוקמיה לימפובלסטית של תאי T, עדות ליכולות הרפואיות המתקדמות שלנו ולמסירות שלנו לטיפול בחולים.

בהתאם לחזון הסעודי 2030 ותוכניות השינוי שלו, ביוזמת יורש העצר וראש הממשלה - שמטרתן לשפר את מעמדה הגלובלי של הממלכה ולבסס אותה כמרכז בריאות - KFSH&RC דורג כמרכז הרפואי האקדמי המוביל במזרח התיכון ובאפריקה. הוא גם הבטיח את המקום ה-20 בעולם במשך שנתיים רצופות, 2023 ו-2024, על פי דו"ח 250 בתי החולים המובילים בעולם של Brand Finance. בנוסף, הוא דורג בין 250 בתי החולים הטובים ביותר בעולם על ידי מגזין ניוזוויק.

למידע נוסף אנא צרו קשר:

Mr. Essam Al-Zahrani, Acting Media Affairs Head, 0555254429

Mr. Abdullah Alown, Senior Media Affairs Editor, 0556294232

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Formation '24 - הוועידה הטכנולוגית היוקרתית למובילי תעשיית הביטוח – יוצאת לדרך בדאלאס
מפגש השיא של החדשנים הגלובליים בתחום הביטוח והטכנולוגיה מתכנס בדאלאס, טקסס

AI-Media תציג פתרונות הצגת כתוביות חדשניים ב-Broadcast Asia Expo 2024
AI-Media, המובילה העולמית בפתרונות ליצירת כתוביות המבוססים על בינה מלאכותית, מכריזה על השתתפותה בתערוכת Broadcast Asia Expo 2024, שתערך בין ה-29 ל-31 במאי במתחם Singapore Expo. בדוכן של AI-Media, ביתן #5L3-3, היא תחשוף את ההתקדמות האחרונה שלה בטכנולוגיית הצגת כתוביות במהלך שידור, שנועדה לחולל מהפכה בתעשייה.

Nyxoah מודיעה על הפחתת הסכום המקסימלי הזמין במסגרת תוכנית הנפקת המניות שלה בשוק
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי הפחיתה את הסכום המרבי של 6,000,000 מניות רגילות הזמינות להנפקה במסגרת "הצעה בשוק" שלה (שהוכרזה ב-22 בדצמבר 2022) בסכום של 1,569,139 מניות רגילות,

HCL Group ופלטפורמת UpLink מודיעות כי ניתן להגיש בקשות להשתתפות באתגר החדשנות הגלובלי השלישי, Aquapreneur
HCL Group, קונגלומרט גלובלי, ופלטפורמת UpLink, הפלטפורמה הפתוחה לחדשנות של הפורום הכלכלי העולמי, הודיעו על פתיחת ההרשמה לאתגר השלישי ביוזמת החדשנות Aquapreneur, שיקרא "מתמודדים עם אתגר זיהום המים". הכרזה זו נעשתה במהלך המפגש העשירי של פורום המים העולמי שנערך בבאלי, אינדונזיה.

מכון FII חושף דוברים מובילים ושורה של מפגשים לקראת פסגת דרום אמריקה הראשונה שתערך ביוני
The Future Investment Initiative - מכון יזמות ההשקעות העתידיות (FII) יארח את הכינוס Latin American FII PRIORITY Summit הראשון אי פעם בריו דה ז'ניירו בין ה-11 ל-13 ביוני 2024 בארמון קופאקבנה. במשך שלושה ימים, יותר מ-150 דוברים בולטים ישתתפו ב-44 מפגשים.

Zoom מחזקת את פתרון האבטחה שלה עם ההכללה של הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה ב-Zoom Workplace
הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה זמינה כעת עבור Zoom Meetings, כך ש-Zoom היא ספקית התקשורת האחודה כשירות הראשונה שמציעה את תכונת האבטחה החדשה

Duck Creek Technologies מדגישה את נותני החסות המוערכים של Formation '24
Formation '24 - מפגש השיא של חדשני ביטוח וטכנולוגיה גלובליים - כולל עשרות נותני חסות בתעשייה

בומברדייה מודיעה על השקת הנפקה חדשה של אג"ח בכורה לשנת 2032
Bombardier Inc. בומברדייה ("בומברדייה") הודיעה היום כי השיקה הנפקה של סכום קרן מצרפי של 500 מיליון דולר ארה"ב של שטרות בכורה חדשים לפירעון 2032 ("השטרות החדשים").

Zycus מציגה חידושים מבוססי GenAI שמספקים את עוצמת הרכש מהדור הבא בכינוס Horizon 2024
Zycus, חלוצה בתחום פתרונות ה-source-to-pay שמונעים באמצעות בינה מלאכותית גנרטיבית, הציתה גל של חדשנות במסגרת כינוס הרכש השנתי שלה, Horizon 2024

תרו מפרסמת את התוצאות לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024
Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) פרסמה היום את התוצאות הפיננסיות הלא מבוקרות לרבעון ולשנה שהסתיימה ב-31 במרץ, 2024.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI