דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים היטאצ'י אנרג'י תומכת בתפעול ארוך טווח של פרויקט אנרגיית הרוח הגדול ביותר בארה"ב המחובר ל-HVDC.
היטאצ'י אנרג'י תומכת בתפעול ארוך טווח של פרויקט אנרגיית הרוח הגדול ביותר בארה"ב המחובר ל-HVDC.
חיים נוי 08/05/24 |  צפיות: 161

היטאצ'י אנרג'י תומכת בתפעול ארוך טווח של פרויקט אנרגיית הרוח הגדול ביותר בארה"ב המחובר ל-HVDC.

הסכם רב-שנתי מספק פתרונות שירות לפרויקט ההולכה SunZia, המחבר את חוות הרוח של ניו מקסיקו לרשת החשמל של אריזונה, ומגדיל את האנרגיה המתחדשת למדינות המערב

ציריך, שוויץ, 7 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

היטאצ'י אנרג'י Hitachi Energy הודיעה כי חתמה על הסכם רב-שנתי עם Pattern Energy לתמיכה בטכנולוגיות זרם ישר במתח גבוה (HVDC) שלה עבור פרויקט ההולכה SunZia. החיבור יחבר את פרויקט SunZia Wind בניו מקסיקו בהספק של 3,515 מגה-ואט (MW) לאריזונה ולמדינות המערב, שיהיה אחד מקישורי ההולכה הגדולים בעולם המספקים אנרגיה מתחדשת.

ההסכם ארוך הטווח יספק פתרונות שירות לקישור SunZia Transmission HVDC, הנמצא כעת בבנייה1, בבעלות Pattern Energy, אחת היזמיות והמפעילות הפרטיות הגדולות בעולם של פרויקטים של אנרגיה מתחדשת והולכה. טכנולוגיית HVDC Light®של Hitachi Energy תעביר ותשלב ביעילות נפחים עצומים של אנרגיית רוח לאורך יותר מ-885 ק"מ (550 מייל) לרשת החשמל האזורית. הדבר יגדיל משמעותית את הזמינות של אנרגיה בת קיימא לבתים ולעסקים ברחבי האזור עם כניסתה לפעילות, הצפויה בשנת 2025.

EnCompass™ היא פורטפוליו השירותים מוכווני השותפויות של Hitachi Energy, המסמנת שינוי הדרגתי בחשיבה על מחזור החיים. הזמנה זו מדגישה את מחויבותה של Hitachi Energy לשותפויות ארוכות טווח מהימנות ומתבססת על הרקורד המוכח שלה באספקת פתרונות שירות אנרגיה חדשניים ואמינים 2.

כאשר תושלם, SunZia Wind תהיה בעלת קיבולת חשמל כוללת של 3,515 מגה וואט, מספיק חשמל נקי ומתחדש כדי לספק חשמל לכשלושה מיליון אמריקאים3. קישור HVDC יעביר ביעילות עד 3,000 מגה-וואט מהספק זה מערבה לאריזונה. מערכת HVDC Light תהיה מתקן ממיר מקור המתח (VSC) הגדול ביותר בארצות הברית, אחד הגדולים בעולם, ואחד מחיבורי HVDC הארוכים במדינה.

"אנו גאים להיבחר שוב לספק את מומחיות השירות הייחודית שלנו כדי לשמור על הקישור החשוב של SunZia פועל ביעילות, ביצועים ואמינות מרביים", אמר אנדראס ברתו, מנהל גלובלי של עסקי HVDC ב- Hitachi Energy. "עם פתרונות השירות שלנו, אנו בונים אקוסיסטם של שותפות כדי להבטיח תמיכה מתמשכת בקישור HVDC לאורך כל חייו, ולספק שירות דיגיטלי חדשני עם קיימות וערך ללקוח בבסיסו".

"פרויקטי ההולכה והרוח של SunZia מספקים מפת דרכים להאצת המעבר לאנרגיה מתחדשת", אמר פול הברליין, סמנכ"ל מצוינות תפעולית ב-Pattern Energy. "חברת SunZia תמלא תפקיד חיוני באספקת אנרגיה נקייה ובת קיימא למדינות המערב. Pattern בחרה בהיטאצ'י אנרג'י, מובילה טכנולוגית עולמית, כשותפה שלנו להנדסה, ייצור ותחזוקה של תחנות ממירי HVDC לאחר כניסתן לפעולה".

השירות למערכת HVDC כולל מגוון רחב של פעילויות ותמיכה, כולל תחזוקה מתוזמנת, שירותי סייבר, תמיכה הנדסית באתר הלקוח והערכת מחזור החיים של תחנות HVDC Light.

Hitachi Energy מכירה בכך שהמעבר האנרגטי מתחיל בתשתית הקיימת והחברה חרטה על דגלה את הדחיפות ואת קצב השינוי הדרוש כדי להגיע לנטו אפס.  תוך מינוף מאה שנות הניסיון והמומחיות של החברה, הצוותים המסורים שלה מספקים פתרונות שירות יוצאי דופן המכסים את כל מחזור החיים של נכסי לקוחותיהם, ומבטיחים תפעול עמיד. החברה מציעה ייעוץ מומחה בכל שלב של התהליך בכל הפורטפוליו, תוך מתן מענה לצרכים הנוכחיים והעתידיים כדי לסייע ללקוחות להשיג עתיד של אנרגיה בת קיימא.

Hitachi Energy הייתה חלוצה בטכנולוגיית HVDC מסחרית לפני 70 שנה וביצעה יותר ממחצית מפרויקטי HVDC בעולם ויש לה את הבסיס המותקן הגדול ביותר של HVDC בעולם.

הערות לעורכים

https://www.hitachienergy.com/se/sv/about-us/customer-success-stories/sunzia
https://www.hitachienergy.com/services-and-consulting/services/encompass-agreements
https://sunzia.net/impact/

אודות Hitachi Energy

היטאצ'י אנרג'יHitachi Energyהיא מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בר קיימא לכולם. אנו משרתים לקוחות בענף השירות, התעשייה והתשתיות עם פתרונות ושירותים חדשניים לאורך שרשרת הערך. יחד עם לקוחות ושותפים, אנו חלוצים בטכנולוגיות ומאפשרים את הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת כדי להאיץ את המעבר האנרגטי לעבר עתיד ניטרלי מבחינה פחמנית. אנו מקדמים את מערכת האנרגיה העולמית להפוך לבת קיימא, גמישה ובטוחה יותר תוך איזון בין ערך חברתי, סביבתי וכלכלי. ל- Hitachi Energy יש רקורד מוכח ובסיס מותקן שאין שני לו ביותר מ-140 מדינות. אנו משלבים יותר מ-150 GW של חיבורי HVDC במערכת החשמל, ומסייעים ללקוחותינו לאפשר יותר רוח ושמש. המטה שלנו בשוויץ, אנו מעסיקים יותר מ -45,000 אנשים ב -90 מדינות ומייצרים נפחים עסקיים של למעלה מ -13 מיליארד דולר.

https://www.hitachienergy.com
https://www.linkedin.com/company/hitachienergy
https://twitter.com/HitachiEnergy

אודות Hitachi, Ltd

Hitachi היטאצ'י מניעה את עסקי החדשנות החברתית, ויוצרת חברה בת קיימא עם נתונים וטכנולוגיה. היטאצ'י פותרת את הבעיות העומדות בפני הלקוחות והחברה באמצעות פתרונות Lumada הממנפים IT, OT (טכנולוגיה תפעולית) ומוצרים. היטאצ'י פועלת תחת המבנה העסקי של "מערכות ושירותים דיגיטליים" - תמיכה בטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחותינו; "אנרגיה ירוקה וניידות" - תרומה לחברה נטולת פחמן באמצעות מערכות אנרגיה ורכב, ו"תעשיות חיבור" - חיבור מוצרים באמצעות טכנולוגיה דיגיטלית למתן פתרונות בתעשיות שונות. מונעים על ידי דיגיטל, ירוק וחדשנות, אנו שואפים לצמיחה באמצעות שיתוף פעולה עם הלקוחות שלנו. הכנסותיה המאוחדות של החברה לשנת הכספים 2023 (שהסתיימה ב-31 במרץ 2024) הסתכמו ב-8,564.3 מיליארד ין, עם 573 חברות בנות מאוחדות וכ-270,000 עובדים ברחבי העולם. למידע נוסף על היטאצ'י, אנא בקרו באתר החברה בכתובת https://www.hitachi.com.

קובץ מצורף

SunZia_transmission_project_map

למידע נוסף:

Kurt Steinert

Hitachi Energy North America

[email protected]

Global Media Relations

Hitachi Energy

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פתרון ה-Total IP של של מצלמת MIPI מבית ARASAN עם CSI ו- PHY-C משיג הסמכה לתקן ISO26262
Arasan מכריזה על תקן ההסמכה הפונקציונאלי ISO26262של פתרון הTotal IP- של מצלמת MIPI שלה כשילוב משולב של ה- MIPI CSI-2 Tx/Rx ו- C-PHY IP

חדשנות כדי להשפיע: Dentsu חושפת מיתוג גלובלי חדש המתבסס על מורשת של 120 שנה
Dentsu, עם הפנים אל הלקוחות, הודיעה על השקת המיתוג הגלובלי החדש שלה, "חדשנות כדי להשפיע" (Innovating to Impact) שמהווה ציון דרך משמעותי בהיסטוריה בת ה-120 שנים פלוס של החברה. מיתוג השיווק והחדירה לשוק החדש עוטף את המחויבות של Dentsu להניע צמיחה באמצעות חדשנות, תוך מינוף כלל החוזקות היצירתיות ממירות השוק - יצירתיות, מדיה, נתונים וטכנולוגיה.

Tealium חושפת אינטגרציה של CDP עם ה-API של Snowpipe Streaming מבית Snowflake
אינטגרציה זו משלבת את העוצמות של Snowflake Data Cloud ו-Tealium CDP כדי להאיץ את חוויית הלקוח לאורך כל המסע שלו

הודעה על הצעת הסדר ותוכנית הקצאה הכוללת רוכשי מניות רגילות של Perrigo מ-21 באפריל 2015 עד 2 במאי 2017 ובעלי מניות רגילות של Perrigo מיום 12 בנובמבר 2015
הודעה מסכמת על (I) הסדר מוצע ותכנית הקצאה; (2) דיון בפשרה; ו- (3) בקשה לשכר טרחת עורך דין והוצאות התדיינות משפטית

איתיחאד מודיעה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2023 כולה
שנת טרנספורמציה - ערוכה היטב לצמיחה עתידית

תרו תפרסם את תוצאות השנה המלאה ב-20 במאי 2024
‎ Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) הודיעה היום שהיא מתכננת לפרסם את התוצאות הפיננסיות השנתיות שלה לשנה שהסתיימה ב-31 במרץ 2024, בתום סגירת השוק ביום שני, 20 במאי 2024.

אנדרסן גלובל משיקה פירמת חברים בבלגיה
אנדרסן גלובל Andersen Global משיקה את Andersen בבלגיה עם הפיכתה של Seeds of Law, חברה שמשתפת איתה פעולה משנת 2022, לחברה הראשונה במדינה שמאמצת את מותג Andersen.

ACT Abu Dhabi פתוח כעת לעסקים
Arabian Chemical Terminals LLC באבו דאבי (ACTAD) גאה להכריז על תחילת הפעילות בטרמינל אחסון מיכלי הכימיקליים החדש בנמל ח'ליפה, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הטרמינל הוא חוות מיכלי כימיקלים מסחרית ראשונה מסוגה באמירויות.

Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.

MidOcean Energy של EIG ממנה את ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברה שממוקדת בגז טבעי נוזלי (LNG), שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על מינוי של ארמנד לומנס למנהל כספים ראשי (CFO).
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI