דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Zoom מחזקת את פתרון האבטחה שלה עם ההכללה של הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה ב-Zoom Workplace
Zoom מחזקת את פתרון האבטחה שלה עם ההכללה של הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה ב-Zoom Workplace
חיים נוי 22/05/24 |  צפיות: 149

Zoom מחזקת את פתרון האבטחה שלה עם ההכללה של הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה ב-Zoom Workplace

הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה זמינה כעת עבור Zoom Meetings, כך ש-Zoom היא ספקית התקשורת האחודה כשירות הראשונה שמציעה את תכונת האבטחה החדשה

סן חוזה, קליפורניה, 21 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Zoom Video Communications, Inc. (נאסד"ק: ZM) מודיעה שהצפנה מקצה לקצה (E2EE) פוסט קוונטית זמינה כעת באופן גלובלי עבור Zoom Workplace, ובמיוחד עבור Zoom Meetings, ועם תאימות עבור Zoom Phone ו-Zoom Rooms בקרוב. השקת עדכון האבטחה החדש הופכת את Zoom לחברת התקשורת האחודה כשירות (UCaaS) הראשונה המציעה פתרון E2EE פוסט-קוונטי עבור ועידות וידאו.

ככל שהאיומים מצד אויבים הופכים למתוחכמים יותר, כך מתגבר הצורך להגן על נתוני המשתמשים. כיום, בנסיבות מסוימות, תוקפים יכולים ללכוד תעבורת רשת מוצפנת מתוך כוונה לפענח אותה מאוחר יותר כאשר מחשבים קוונטיים יהפכו למתקדמים יותר - תרחיש המכונה לעתים קרובות "לקצור עכשיו, לפענח מאוחר יותר". לכן, למרות שמחשבים קוונטיים רבי עוצמה שמאפשרים את היכולת הזו עדיין אינם זמינים באופן כללי, Zoom מבצעת צעד יזום, פרואקטיבי, ומשדרגת את האלגוריתמים שנועדו להתמודד עם הפוטנציאל של האיומים העתידיים הללו.

"מאז שהשקנו את ההצפנה מקצה לקצה עבור Zoom Meetings ב-2020 ו-Zoom Phone ב-2022, ראינו כיצד הלקוחות משתמשים יותר ויותר בתכונה הזו, מה שמוכיח עד כמה חשוב לנו להציע ללקוחותינו פלטפורמה מאובטחת המספקת מענה לצרכים הייחודיים שלהם", אמר מייקל אדאמס, מנהל אבטחת מידע ראשי ב-Zoom. "עם ההשקה של פתרון E2EE פוסט-קוונטי אנו מכפילים את האבטחה ומספקים תכונות מובילות ומתקדמות למשתמשים כדי לעזור להם להגן על הנתונים שלהם. ב-Zoom אנו מסתגלים ללא הרף להתפתחויות בנוף איומי האבטחה במטרה לשמור על המשתמשים שלנו מוגנים".

כיצד פועלת הצפנת E2E פוסט-קוונטית

כאשר משתמשים מפעילים E2EE בפגישות שלהם המערכת של Zoom מספקת רק למשתתפים גישה למפתחות ההצפנה המשמשים להצפנת הפגישה. זהו הנוהל בעת שימוש ב-E2EE פוסט-קוונטי וגם במקרה של E2EE סטנדרטי. מכיוון שהשרתים של Zoom אינם מכילים את מפתח הפענוח הדרוש, נתונים מוצפנים המועברים דרך השרתים של Zoom אינם ניתנים לפענוח. בנוסף, כדי להתגונן מפני התקפות "לקצור עכשיו, לפענח מאוחר יותר", ההצפנה הפוסט-קוונטית מקצה לקצה של Zoom משתמשת ב-Kyber 768, אלגוריתם מתוקנן של המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (NIST) כמנגנון כימוס מפתחות מבוסס Module Lattice, או ML-KEM, ב-FIPS 203.

בקרו במאמר התמיכה שלנו כדי להבין אילו גרסאות ופלטפורמות של Zoom Workplace תומכות באמצעות E2EE פוסט-קוונטי.

אודות Zoom

המשימה של זום ZOOM היא לספק פלטפורמה אחת שמספקת קשר אנושי בלתי מוגבל. Zoom Workplace - פלטפורמת שיתוף הפעולה הפתוחה של החברה המבוססת על בינה מלאכותית שנבנתה לעבודה מודרנית - תייעל את התקשורת, תגביר את מעורבות העובדים, תמטב את הזמן האישי, תשפר את הפרודוקטיביות ותציע לבחירת הלקוחות באמצעות אפליקציות ואינטגרציות של צד שלישי. Zoom Workplace, המופעל על ידי Zoom AI Companion, יכלול פתרונות שיתוף פעולה כמו פגישות, צ'אט צוות, טלפון, מתזמן, מרחבים משותפים, לוח מחיק, Workvivo ועוד. יחד עם Zoom Workplace, השירותים העסקיים של זום לצוותי מכירות, שיווק ושירות לקוחות, כולל Zoom Contact Center, מחזקים את קשרי הלקוחות לאורך מחזור חיי הלקוח. זום, שהוקמה ב-2011, נסחרת בבורסה (נאסד"ק:( ZMוהמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. קבלו מידע נוסף בכתובת zoom.com.

למידע נוסף

Zoom Public Relations
Bridget Moriarty
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
קבוצת ניקיסו אנרגיה נקייה וגזים תעשייתיים מודיעה על חילופי מנכ"לים ב- 1 ביולי 2024
Nikkiso Co., Ltd. (TSE: 6376) הודיעה היום לאחר הצבעה במועצת המנהלים, כי החל מה-1 ביולי 2024, אדריאן רידג' (Adrian Ridge) יחליף את פיטר וגנר (Peter Wagner) כמנכ"ל Nikkiso Clean Energy & Industrial Gases Group (חלק מהחטיבה התעשייתית של Nikkiso). וגנר יישאר בתפקיד מועצת המנהלים כיו"ר פעיל של Nikkiso CE&IG Group.

LTIMindtree מחזקת את נוכחותה בערב הסעודית מקימה מטה אזורי בריאד
LTIMindtree (NSE: LTIM, BSE: 540005), חברה גלובלית לייעוץ טכנולוגיה ולפתרונות דיגיטליים, הכריזה על חנוכת המרכז האזורי שלה בריאד, בירת ערב הסעודית, כחלק מהתרחבותה באזור KSA והמזרח התיכון.

ממודעות לפעולה ביום הכבד השומני העולמי
מכון הכבד העולמי מאחד את התחום בזמנים של שינויי שם וטיפולים חדשים

Myriad Genetics משתפת פעולה עם GSK כדי לשפר את הגישה לבדיקות HRD ב-9 מדינות
תוכנית בדיקות ממומנות חדשה ממנפת את בדיקות MyChoice של Myriad לחולות עם סרטן שחלות נסיובי בדרגה גבוהה

CSG קיבלה הכרה כמתאמת מסע לקוחות מובילה מטעם חברת אנליסטים ראשית
פלטפורמת מעורבות הלקוחות CSG Xponent קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר שניתן לקבל ב-16 קריטריונים

Rosond דרום אפריקה ו- Bin Harkil ערב הסעודית מכריזות על הקמת Rosond Arabia
Rosond, חברה דרום אפריקאית מובילה המספקת פתרונות חיפוש וקידוח, ו- Bin Harkil Saudi Arabia, שם ידוע בתעשיית הכרייה והבנייה, מכריזות בגאווה על הקמת Rosond Arabia. חברת מיזם משותף חדשה זו שואפת לחולל מהפכה בתעשיית החיפוש בערב הסעודית על ידי קביעת הסטנדרטים הגבוהים ביותר בבטיחות, יעילות וחדשנות.

Quantexa מציגה לראשונה את Q Assist, חבילת טכנולוגיית בינה מלאכותית יוצרת חדשה שמודעת להקשרים
Quantexa, המובילה העולמית בפתרונות מודיעין לקבלת החלטות (DI), הציגה לראשונה על הבמה המרכזית ב-London Tech Week 2024 את Q Assist - חבילת טכנולוגיות בינה מלאכותית יוצרת עם מודעות להקשרים שמטרתה לעזור לארגונים לקבל יותר החלטות מהימנות בצוותים של עובדים בחזית ועובדי נתונים.

Zain Sudan מקימה עסק אלחוטי מחדש בזמן שיא עם CSG
Zain Sudan, חלק מקבוצת Zain, ספקית אלחוטית מובילה במזרח התיכון ובצפון אפריקה, המובילה את תחום מעורבות הלקוח באמצעות נתוני שירות משלימים ולא מובנים (USSD). לאחר השבתה שאירעה לאחרונה במרכז נתונים, Zain Sudan נותנת את אמונה ב-CSG® (נאסד"ק: CSGS) שתניע את ההתאוששות מאסון של עסקי האלחוט שלה ותשמור על תושבי סודן מחוברים, תוך שימור מיצובה המוביל בשוק.

נשיא ברזיל לולה ינאם בפסגת FII PRIORITY בריו דה ז'ניירו בארמון קופקבנה ביום רביעי
נשיא ברזיל לואיז אינסיו לולה דה סילבה ינאם בפסגת FII PRIORITY באמריקה הלטינית בריו דה ז'ניירו ב-12 ביוני, ויציין ציון דרך משמעותי בפסגה

e& מובילה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום לפי Employer Brand Index 2024
e&, קבוצת הטכנולוגיה העולמית, השיגה את המיקום הגבוה ביותר בדו"ח מותגי המעסיקים -Employer Brand Report 2024 הראשון אי פעם של Brand Finance שהישות שלה באיחוד האמירויות דורגה כחברת ההעסקה המובילה בשוק הטלקום.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI