דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אתרי משחקים משחקים ברשת
משחקים ברשת
שחר חן 18/02/10 |  צפיות: 5026

חופשת הפסח של ילדי הגנים ובתי הספר היסודיים מתקרבת, והיא לא חייבת דווקא להיות סיוט עבור ההורים. ניתן למצוא לילדים עיסוקים והפעלות מיוחדות על מנת שיוכלו להעביר את החופשה מבלי להשתעמם בבית ומבלי שתצטרכו לצאת פעמים רבות מהעבודה. אם הילדים שלכם כבר יודעים איך להתעסק עם המחשב, על ידי חיפוש קצר בגוגל ניתן למצוא אתרי משחקים ברשת המרכזים את כל המשחקים הפופולאריים שהילדים הכי אוהבים. ניתן למצוא משחקים ברשת המתאימים לכל טווח של גילאים, החל בילדי הגנים ועד הבוגרים של בתי הספר היסודיים המגיעים לגיל 12.

להורים רבים נמאס לצאת לחופשות רבות במהלך חופשת הפסח על מנת לצאת עם הילדים בימי חול למתקני משחקים כמו ג'ימבורי, פארקי שעשועים ולונה פארקים ששורפים את זמנם של ההורים וגורמים להם להפסד של ימי עבודה. מצד אחד, חשוב לבלות עם הילדים, אך מצד שני זה בעייתי בהחלט כאשר זה בא על חשבון העבודה של ההורה. ולכן, ניתן לבלות עם הילדים גם מהמשרד. אתרי משחקים ברשת כוללים תחרויות משחקים שניתן לשחק מול פרטנר שני באמצעות הרשת. כל שאליכם יהיה לעשות הוא להיכנס מהמשרד לאינטרנט ולבחור משחקים ברשת שמיועדים ל-2 שחקנים ולשחק מול הילדים שלכם.

לפני שחופשת הפסח תגיע, מומלץ שלבדוק את תקינות המחשב על מנת שילדיכם יוכלו לשחק משחקים ברשת ללא כל קושי והיתקלות בתקלות מיותרות. הריצו תוכנות אנטי וירוס על מנת לבדוק אם המחשב נקי מוירוסים ומזיקים כדי שילדיכם יוכלו לשחק משחקים ברשת ללא כל בעיה. אם אין לכם את הידע הבסיסי שדרוש על מנת לנקות את המחשב מוירוסים, קחו את המחשב לבדיקת טכנאי והסבירו לו שהמחשב צריך להיות כשיר למטרה של משחקים ברשת לילדים. בדיקה שכזו לא אמורה לעלות יותר מ-80 ש"ח.

את המשחקים הכי פופולאריים היום לא קונים בחנות. יותר ויותר הורים מבינים שקניית משחקי כותר בחנויות המחשבים והציוד המקיף למחשב היא קנייה מיותרת ובזבוז כסף. את המשחקים שהילדים הכי אוהבים ניתן למצוא היום בחינם, בלי לשלם שקל – ברשת. משחקים ברשת משלווים שני עקרונות שהישראלים הכי אוהבים, גם חינם וגם כיף ולכן משחקים ברשת צברו תאוצה בישראל. נכון להיום קיימים עשרות אתרי משחקים ברשת המיועדים במיוחד לילדים, אך לא רק. גם אתם בתור הורים תוכלו למצוא כמה משחקים שנורא יעניינו אתכם, כמו שנגחאי, סודוקו, פתור ושחור ועוד.

אין ספק שלשחק משחקים ברשת עם הילדים זה לא תחליף לבילויי נאה עם הילדים, אך זאת אפשרות זולה בהרבה מלבקר בקניונים או באתרי משחקים כאלה ואחרים. אם הילדים שלכם אוהבים נורא ללכת למשחקייה הסבירו להם כי ניתן למצוא את אותם משחקים ברשת. סביר להניח שהילדים שלכם לא ישתכנעו ועדיין ירצו לבקר במשחקייה. קחו אותם אל המשחקייה – אם לא, תמיד תוכלו ללמד אותם איך להיכנס למחשב ולשחק משחקים ברשת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שחר חן


 


מאמרים נוספים מאת שחר חן
 
משחקים ברשת
משחקים ברשת איכותיים ומהנים לחופשות הילדים אם משעמם בבית נמאס קצת מהשגרה הגיע הזמן להפיג את השעמום במגוון משחקים ברשת שמצויים בהמון אתרים שנפתחים מדי יום ברשת האינטרנט הישראלית שלנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI