דף הבית מתכונים ואוכל מתכוני קינוחים איך אתם אוכלים את העוגיות שלכם
איך אתם אוכלים את העוגיות שלכם
קידום אתרים - SEO Israel 02/03/10 |  צפיות: 3260

גם אתם מהאנשים שאוכלים צהריים רק בשביל להגיע אחר כך לקפה עם עוגיות? הפתרון המושלם לאירוח, זריקת המתיקות האידיאלית בנפילת הסוכר שאחרי הארוחה – העוגיות הן פינוק קטן ומתוק. הבעיה היחידה היא שאי אפשר להפסיק לאכול אותן.

אכילת עוגיות: בכל התרבויות

זה נדמה שהן תמיד היו שם. מטקס התה הידוע בארבע אחר הצהריים אצל הבריטים ועד לתה עם עשבי התיבול כמו נענע ושיבא הנהוג בעמי המזרח. העוגיות תמיד היו שם, מהמזרח ועד המערב. כמעין ארוחת ביניים קלה ומתוקה, כמחווה של אירוח והצהרת שפע של המארחים, עשרות סוגים שונים לתרבויות שונות ושפע של טעמים.

מה הופך עוגיות לדבר כל כך ממכר?

אמנם אין תשובה מדעית לשאלה הזאת, אך בתור חובבי עוגיות נלהבים, אנחנו יכולים לנסות ולנחש: קודם כל זהו עניין של מסורת. הטקסים שהזכרנו קיימים כבר מאות שנים ועברו מתוך הרגל מדור לדור, יחד עם מתכוני עוגיות ביתיים וסודיים. ואם זה מה שאומר לחיות מתוך הרגל, אנחנו מוכנים לזה בכל פה.

סיבה נוספת – המתיקות. זו לא מתיקות חזקה ומשתלטת כמו של שוקולד או סוכרייה אלא מתיקות עדינה שמשתלבת נפלא עם כוס תה או קפה לצידה. גם הגודל שלהן שהופך אותן למין נישנוש וגורם לנו לא להרגיש רע עם עוגיה אחת פה ועוד אחת שם ו.. נו אתם יודעים איך זה ממשיך.

למה עוגיות ולא עוגות?

אז כנראה שגם כאן הגודל הוא העניין, אבל לא רק: עוגיות אפשר לחטוף היישר מהקופסה. אין צורך בצלחת, בכפית, זה לא מרגיש כבד כמו שעוגה לעיתים עשויה להרגיש, הן מחזיקות מעמד הרבה יותר זמן מעוגות ויתרון נוסף (שהוא גם חסרון...): חטא האכילה הרבה פחות מורגש. נגיע לזה בהמשך.

איך אתם אוכלים את העוגיות שלכם?

גם אם אתם לא עורכים טקסי תה רשמיים, לכל אחד מאיתנו ישנם מנהגים משלו לאכילת עוגייה: יש את הטובלים אותן בתה או בקפה, יש את הדובקים בסוג אחד כמו עוגיות שוקולד צ'יפס ויש את המשקיעים שמכינים צלחת עם מבחר סוגים לתענוג של סוף הסייסטה.

סכנה שמאחורי העוגיות

הן כל כך קטנטנות וחמודות, מי היה חושד שדווקא עוגיות תמימות צריכות לעורר אצלכם את כל מנגנוני ההגנה? בגלל גודלן, בגלל שכל כך בלתי מורגש לחטוף ולנשנש בלי לשים לב כמה באמת אכלנו, העוגיות יכולות להיות מלכודת קלוריות רצינית. אנחנו לא אומרים לוותר – מי כמונו יודע שיש דברים שאסור להגיד – אבל שימו לב לכמות וגם לסוגים השונים.

עוגיות חמאה, עוגיות שוקולד – המובילות ברשימת החטאים

קחו למשל עוגיות חמאה. זה סוג העוגיות שנראות לגמרי תמימות – לא כמו עוגת קצפת תלת שכבתית שמאותתת לנו מרחוק וכל כך כיף לאכול אותן בכלל בלי להרגיש. יחד עם עוגיות שוקולד, הן מהוות את סוג העוגיות שצריך לשים לב לגביהן ופשוט לא להגזים.

ומנגד: עוגיות גרנולה וגם עוגיות טחינה לשמירה על הגזרה

אפשר לאכול עוגיות ולשמור על הגזרה. עוגיות גרנולה או עוגיות טחינה הן דוגמה מצוינת לבריאות וטעם נפלא ויש עוד עשרות מתכוני עוגיות שישמרו על גזרתכם. אין צורך לוותר על כמה עוגיות חמאה או שוקולד מדי פעם, אך איזון בין הסוגים יאפשר לכם להמשיך ליהנות מהטעם והריח של עוגיות טריות שאנחנו כל כך אוהבים ולא לשלם על כך בגזרה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI