דף הבית עבודה וקריירה משאבי אנוש גיוס עובדים איכותיים
גיוס עובדים איכותיים
קידום אתרים - SEO Israel 08/03/10 |  צפיות: 3192

גיוס עובדים או כח אדם חדש למערכת, הוא אחד התהליכים החשובים ביותר לכל חברה באשר היא. ארגון עסקי אשר קופא על שמריו ולא זז קדימה- סופו שיישאר מאחור. יש מגוון דרכים שונות באמצעותן יכולות חברות שונות לבצע תהליך גיוס עובדים.

גיוס עובדים באמצעות חשיפה ממוקדת

תהליך גיוס עובדים יכול להיות עסק מסורבל ויקר. בכדי למזער את העלויות ניתן לפנות בצורה ממוקדת אל קהל היעד המתאים, תוך חשיפת מקסימום אנשים השייכים לקהל הזה למשרה שנפתחה, כמו למשל לפנות למוסדות אקדמאים למי שמחפש סטודנטים.

ניתן לבצע חשיפה שכזו באמצעות פרסום בלוחות דרושים באתרים ספציפיים, או בכתבי עת השייכים לקבוצה עסקית מסוימת. כמו כן קיימים כיום ברחבי האינטרנט אתרים רבים אשר יש בהם קהילות של אנשים העוסקים במקצועות מסוימים. באמצעות פרסום הודעות באתרים שכאלה, החברות יכולות לפנות אל קהל ממוקד ולהוזיל בעלויות של גיוס עובדים.

חבר מביא חבר- שיטה יעילה לגיוס עובדים

שיטה נוספת שהוכחה כיעילה ביותר היא שיטת החבר מביא חבר. בשיטה זו, עובד ותיק של החברה ממליץ על אדם שהוא מכיר לאחת המשרות שאליהן החברה מגייסת עובדים. במידה והעובד החדש נמצא מתאים למשרה ומתקבל לעבודה, העובד הותיק מקבל תגמול כספי. בצורה שכזו החברה חוסכת כסף רב על מיון עובדים ומביאה לראיון אנשים שאמורים להיות מתאימים ביותר- מתוך נקודת הנחה שהעובד מכיר את דרישות המשרה.

מצד אחד, גיוס עובדים בצורה של חבר מביא חבר, יכול לעודד את העובדים שלנו 'לעבוד' לטובת החברה בגיוס עובדים חדשים ומתאימים. מצד שני, הדבר עלול לגרום לכך שהעובדים שלנו ימליצו על אנשים שאינם מתאימים למשרה, בשביל לזכות בגמול הכספי. יש להיות ערניים לכך, למרות שברוב המקרים עובד שרוצה לשמור על מוניטין טוב לא יעיז לפשל כאן.

חברות השמה הן בעצם חברות תיווך

חברות השמה הן דרך מקובלת מאוד לגיוס עובדים חדשים. החברה המעסיקה מפרסמת משרה חדשה שנפתחה וחברות ההשמה עושות בשבילה גיוס ומיון של מועמדים שמציעים את עצמם למשרה. על פי רוב יקבלו חברות ההשמה את הכסף שלהן על פי שכר עובדים שהן הצליחו לשבץ במשרות מתאימות.

גיוס עובדים דרך חברת השמה יכול להוות יתרון אדיר לחברה, זאת משום שהדבר חוסך למעסיקה את כל התהליך של גיוס ומיון עובדים חדשים. בחברות קטנות, לא קיימת מחלקת כוח אדם גדולה אשר מסוגלת לבצע את התהליך בקנה המידה שחברות ההשמה יכולות לבצע. לכן, כאשר יש גוף אחר שמבצע את העבודה הזו בשבילן- מדובר בחסכון גדול של זמן, כאב ראש ופעמים רבות גם כסף.

גיוס עובדים מתוך החברה

שיטה טובה לחיסכון בעלויות, היא העברת עובדים בין מחלקות בתוך הגוף המעסיק. בצורה שכזו אנו גם מסוגלים לקדם עובדים ולרענן אותם וגם לחסוך בעלויות הגיוס, משום שהאדם המתאים כבר נמצא תחת ידינו. בנוסף לאלה- מדובר באדם אשר מכיר את החברה ונהליה. צריך רק להכשיר אותו לתפקיד החדש בלי להשקיע מאמץ בכל המעטפת.

גיוס עובדים טובים הנו תהליך מסובך שיש להשקיע בו לא מעט מחשבה. עם זאת- עובדים טובים הם המרכיב הקריטי בהצלחה או לחלופין בקריסה של חברות. מערך עובדים טובים בונה עסק טוב. מערך כזה נבנה על ידי גיוס עובדים טוב ויעיל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI