דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה מדע הרפלקסולוגיה
מדע הרפלקסולוגיה
yuval golombick 08/03/10 |  צפיות: 2333

הגדרת הרפלקסולוגיה:

יוניק אינגהםפיתחה את הרפלקסולוגיה בשנת 1930 , ועדכנה אותה לצורת הטיפול המוכרת כיוםבשונה מהשיטות העתיקות יותר הרפלקסולוגיה מתייחסת גם לאברי הגוף בשפה המערבית שלהם בניגוד לטכניקות עתיקות שהתייחסו רק במונחים מזרחי במושגים כמו מרידאנים וערוצי אנרגיית החיים וכו'. ישנם מגוון טכניקות של טיפול רפלקסלוגי. מדע הרפלקסולוגיה התייחס להשפעת הטיפול דרך טיפול בכפות הרגלים וכפות הידיים באמצעות אזורי רפלקס המצויים שם. אזורי הרפלקס הם הראי של הגוף והנפש על כפות הרגלים. השפעת הרפלקסולוגיה דרך נקודות הרפלקס על איברים מקבילים להם בגוף.

מטרת הטיפול ברפלקסולוגיה. היא להפחית את הכאב לסייע בריפוי מחלות . הטיפול יכול להביאולשפר את זרימת הדם, תקינות בלוטת הלימפה, סיוע בניקוי רעלים בגוף, הרפיית השרירים וריפוי טבעי. קיימים שתי סוגים של עיסוי רפלקסולוגים. עיסוי ספא שטחי יותר ומיועד יותר להנאת המטופל או עיסוי כפות רגליים רפואי רפלקסולוגיה או קליני. ישנם טכניקות טיפול רפלקסולוגי שונות המטפלות בבעיות של המטופל.

הטיפול המואר במאמר זה הוא הטיפול הקליני או הרפואי.

השאלה הנשאלת למה הגוף שלנו צריך להיות ממופה על כפות הרגליים והידיים. התשובה מכיוון שלכל איבר יש אזור שאם מעסים אותו על כף הרגל אז הוא משפיע על האיבר.

אייך לבחור רפלקסולוג.

1. לפני שאתה קובע תור לרפלקסלוג תשאל עם הטיפול הולך לכאוב הטיפול, רפלקסולוג טוב יגיד לך שהטיפול יכאב קצת.

2. אל תלך למטפל שמציע לכה טיפול תרופת פלא תוך טיפול שניים.

3. הטיפול צריך להיערך בערך כשעה העיסוי צריך להיות חזק יחסית.

ברפלקסולוגיה יש מפת איברים על כף הרגל אייך יודעים איזה אזור משפיע על על איזו נקודה. יוניק אינגהםעשתה ניסויים על 1000 מטופלים. היא חיפשה נקודות לחיצה רגישות על כפות הרגלים. ושמע לב שבעיסוי הנקודות הרגישות על כף הרגל המחלה הולכת ונעלמת ותוצאות הטיפול היו מעולות. בבדיקה שנעשתה בעיסוי נקודות רפלקס על כף הרגל התגלה נקודה המשפיעה על זרימת הדם בכלייה כאשר עיסו את המקום גם זרימת הדם השתפרה.

כתוצאה מהטיפול נכנסו לכילייה יותר מינרלים וחמצן ששיפרו את תפקוד הכילייה. הטיפול עובד אבל בדרך כלל רק עם סדרה של טיפולים כאשר זמן הטיפול הוא בין 60ל20 דקות.

ניתן לטפל בעזרת רפלקסולוגיה.

בכאבי גב.

בעיות לחץ.

עייפות.

הרפיית שרירים.

מניות

הקלה בסרטן.

רפלקסולוגיה לנשים בהריון וכו'.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 yuval golombick


 


מאמרים נוספים מאת yuval golombick
 
מדע הרפלקסולוגיה
יוניק אינגהם פיתחה את הרפלקסולוגיה בשנת 1930 , ועדכנה אותה לצורת הטיפול המוכרת כיום בשונה מהשיטות העתיקות יותר הרפלקסולוגיה מתייחסת גם לאברי הגוף בשפה המערבית שלהם בניגוד לטכניקות עתיקות שהתייחסו רק במונחים מזרחי במושגים כמו מרידאנים וערוצי אנרגיית החיים וכו'.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI