דף הבית רוחניות שפת האור שפות - עולם הדממה - עולם המוזיקה - מהי השפה הרוחנית של עולם הרוחניות?
שפות - עולם הדממה - עולם המוזיקה - מהי השפה הרוחנית של עולם הרוחניות?
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 04/04/10 |  צפיות: 14417
שפות / עולם הדממה / עולם המוזיקה - מהי השפה הרוחנית של עולם הרוחניות?

אם נתבונן על עניין השפות של בני האדם, נראה משהו מעניין. והוא כי מצד אחד, השפה של בני האדם היא חשובה מאוד. ובלי שפה, בני האדם לא היו יכולים לתקשר ביניהם. ולצורת העניין, גם שפת החרשים היא שפה לכל דבר. ואם לבני האדם לא הייתה שפה כלשהי לתקשר ביניהם, הרי שהעולם שלנו לא היה מתפתח וכולי.

והשפה עוזרת לבני האדם לתקשר ביניהם ולחיות טוב יותר. ומעבר לכך, השפה היא גם דרך לבטא רעיונות מורכבים, שלא ניתן לבטא אותם בשום צורה אחרת, מלבד באמצעות שפה ומילים. כי לכל מילה יש את המשמעות שלה. וכאשר מחברים כמה מילים ביחד, על ידי זה יש משפט בעל משמעות חדשה. ומספר קטן של מילים, יכול להרכיב משפט שמבטא רעיון ורגש אין סופי.

ואף על פי כן, אף על פי חשיבותה של שפת בני האדם, אם נתבונן היטב על העניין נראה, כי השפה של בני האדם עם כל החשיבות שלה, היא לא יותר מאשר אוסף של צלילים בלבד. ואם לדוגמא יקשיב האדם לשפה אחרת זרה שאותה הוא לא מכיר, הרי שבעיניו אותם בני האדם שדוברים שפה אחרת, הם בסך הכל משמיעים כל מיני קולות מוזרים, אך לא הרבה מעבר לכך.

וכאשר האדם מקשיב לאיזו שפה שאותה הוא לא מכיר, אז האדם לא מסוגל לקלוט את ההבדלים שיש בין כל המילים השונות. כי הכל נראה די דומה. ויש הרבה שפות, שמי שלא מכיר את השפה, נדמה לו שהשפה הזאת כולה יש בה רק כמה צלילים כלשהם. וקשה מאוד להאמין, שבאמצעות הצלילים האלו, אותם בני האדם האחרים שדוברים שפה אחרת, הם יכולים לבטא את כל אותה כמות רעיונות שניתן לבטא בכל שפה אחרת.

וגם שאר בעלי החיים שיש בעולם, גם הם משמיעים את הצלילים שלהם. והאדם לא באמת מבין את שפת בעלי החיים. וכלפי חוץ זה נדמה שבעלי החיים בסך הכל משמיעים כל מיני קולות. אבל לכל קול של בעלי החיים, יש משמעות אחרת. ובעלי החיים מבינים את השפה של עצמם. ובעיני בעלי החיים, בני האדם הם חיה מאוד מוזרה, שהיא משמיעה קולות מוזרים.

ואם ניקח לדוגמא את הפילים, אז אחת מהצורות שבה פילים מתקשרים זה עם זה, היא באמצעות הרקיעות שהם רוקעים עם הרגליים שלהם על הקרקע. וכאשר הפיל רוקע ברגליו על האדמה, הוא רוקע בעוצמה מסוימת ובקצב מסוים, ועל ידי זה שאר הפילים הרחוקים, שומעים אותם באמצעות התחושה שיש להם ברגליים שלהם, מהרקיעה שהפיל רקע ברגליו. ודרך זה הם מעבירים מסרים אחד לשני.

ואדם רגיל שיתבונן מהצד, ויראה את הפיל רוקע ברגלו על האדמה, בעיניו הפיל בסך הכל רקע ברגלו על האדמה. והאדם לא מסוגל לשער בדעתו, שברקיעה הזאת שהפיל רקע את רגלו על האדמה, הוא בכלל דיבר עם שאר הפילים שרחוקים ממנו, ובאמצעות זה הוא העביר להם מסר כלשהו.

וכיו"ב יש אין ספור דוגמאות, לכל מיני צורות שונות של תקשורת בין גורמים שונים. ואפילו הצמחים מתקשרים בצורה כלשהי אחד עם השני. רק שהאדם עדיין לא מכיר מספיק טוב את עולם הצומח, כדי להבין את השפה של הצמחים אחד עם השני. והאדם עדיין לא מצליח להגדיר את השפה של הצמחים אחד עם השני. כי הצמחים מדברים אחד עם השני, לא בהכרח באמצעות השמעת קולות, כמו שבני האדם והחיות מדברים ביניהם, אלא יתכן שהם מדברים ביניהם, באמצעות הפרשת חומרים כלשהם וכיו"ב.

והרעיון הוא, שיש בעולם שלנו המון תהליכים, שמי שמבין אותם מבחינתו יש כאן עולם שלם של משמעויות שונות. אבל מצד מי שלא מבין את השפה, מבחינתו כל הצלילים האלו הם בכך הכל צלילים ולא יותר מכך.

ויש גם לדוגמא את שפת המורס. שבאמצעות רצף של נקישות, ניתן להעביר מסרים שונים מאחד לשני. וכיו"ב יש שפות שונות של תנועות שונות. כגון שפת החרשים. שמי שלא מכיר את השפה, הוא בעיניו יכול לחשוב שאלו סתם משוגעים שעושים תנועות שונות. או אם האדם לא מכיר את שפת המורס, הוא יכול לחשוב, שאלו סתם נקישות אך לא מעבר לכך.

ויש גם שפות סתרים וכל מיני שפות מוצפנות. שהמידע שבהן מועבר בצורה מעורפלת. וכלפי חוץ הטקסט נראה כטקסט בעל משמעות אחת כלשהי. אבל מי שיודע את הקוד של שפת הסתרים, הוא מגלה שם עולם ומלואו בתוך הטקסט התמים שהאדם רואה אל מול עיניו.

ויש גם שפות סתרים, שמועברות כל מיני צורות מוצפנות שונות. שכלפי חוץ הדבר נראה ללא כל משמעות. אבל מי שמכיר את השפה ואת הקוד שלה, הוא מבין את משמעות העניין.

ונמצא אם כן, כי מה שנראה לאדם אחד ככמה צלילים חסרי משמעות, נראה עבור האדם האחר כעולם ומלואו עם מלא אפשרויות להעביר ולבטא רעיונות שונים. ומה שנדמה לאדם אחד, כטקסט שעוסק בנושא אחד סתמי, נראה לאדם אחר כאיזה קוד מוצפן, שיש בו המון מסרים שונים בנושאים אחרים.

וגם לרוחניות יש את השפה שלה. כי בעולם שלנו מתרחשים המון תהליכים. וכלפי חוץ האדם לא מייחס משמעות עמוקה לכל הדברים השונים שקורים בעולם. כי כל דבר שקורה בעולם, יש לו משמעות כלשהי. ולא סתם משמעות, אלא משמעות שמבטאת את האין סופיות של המציאות.

ומי שלא מבין את השפה הרוחנית של העולם, הרי שהוא כמו אדם חירש שלא מסוגל להנות מהמוזיקה. כי העולם שלנו שר שירה כל הזמן. וכל האירועים שמתרחשים בעולם, הם לא סתם אירועים, אלא הם שיר אהבה, עבור מי שמבין את המילים. כי כל הדברים שקורים בעולם, הם ביטוי של היופי שיש בעולם.

ומה שנדמה לאדם אחד כצלילים צורמים, נדמה לשני כמוזיקה נעימה בעלת המון משמעות. ולפעמים קורים בעולם כל מיני דברים, שעבור מי שלא מבין את שפת העולם, עבורו הדברים האלו נתפשים כסוג של טרגדיה אנושית וכסוג של אסון עולמי. אבל בעיני האדם שמבין את שפת העולם, בעיניו הוא מייחס משמעות אחרת לדברים.

והמסר המרכזי הוא, שכמו ששפה היא מצד אחד רק אוסף של צלילים בלבד, שלא כל אחד שומע את הצלילים האלו כגון מי שהוא חירש, ולא כל אחד מבין את הצלילים האלו, כגון מי שלא דובר את השפה. ואף על פי כן, הצלילים האלו הם מלאי משמעות וכולי. כך גם כל הדברים שבעולם.

שיש כאלו שבכלל לא מתבוננים על מה שקורה סביבם. ויש כאלו שמתבוננים על מה שקורה סביבם, אבל הם לא מבינים את השפה של העולם. ועל ידי זה הם לא מסוגלים להנות מהשפה הרוחנית של העולם.

וכמו שיש הבדל בין אדם שדובר שפה כלשהי, לבין אדם זר שלא מבין את השפה, כך גם כל מי שלא מבין את השפה הרוחנית של העולם, גם הוא מרגיש ממש כמו נטע זר בתוך העולם. וזה משום שהוא לא מבין את השפה של העולם. ולכן הוא מרגיש כמו אדם בודד בארץ זרה שהוא לא מבין שם אף אחד.

וכאשר אנחנו מדברים על השפה הרוחנית של העולם, אין הכוונה בכך למה שנקרא בשפה העם, השפה הרוחנית והעולם הרוחני. כי כל אלו שנקראים רוחניים, הרי שהם בסך הכל רוצים להיות רוחניים. כי רוחני אמיתי הוא זה שהוא לא מנסה להיות רוחני, מאחר שבעיניו הכל רוחני. וכפי שהתבאר עניין זה במקום אחר.

וכאשר אנחנו מדברים על השפה הרוחנית של העולם, הכוונה היא לשפת המשמעות והטוב שיש בכל דבר בעולם. השפה שמאפשרת לאדם להתחבר רגשית לכל דבר בעולם, ולהנות מכל דבר שיש בעולם.

ונסביר: כי לכל דבר שיש בעולם, יש לו משמעות כלשהי. והמשמעות של דבר כלשהו, היא תמיד לפי השכל של אותו הדבר. כי על פי צורת מחשבה אחת, לדבר מסוים יש משמעות כלשהי. וע"פ צורת מחשבה אחרת, לאותו הדבר בדיוק, אין משמעות או יש משמעות אחרת. ונמצא אם כן, כי המשמעות של הדבר, היא ע"פ השכל שבו האדם מסתכל על הדבר.

ולכל דבר שיש בעולם יש לו משמעות. כי יש שכל אחד שעל פיו מתנהל העולם. ויש לעולם את הכללים שלו, שעל פיהם הוא מתנהג. והשכל של העולם, היא בעצם השפה של העולם. ומי שמבין כיצד העולם עובד ולמה באמת דברים קורים, הוא בעצם מבין את השפה של האירועים שיש בעולם. והשפה הרוחנית של העולם, היא ההבנה של מדוע כל דבר הוא כפי מה שהוא ולא אחרת.

כי לכל הדברים שיש בעולם, יש שורש אחד. כי כל הדברים שיש בעולם, במהותם הם כולם עשויים מאותו הדבר שממנו עשויים כל הדברים שיש בעולם. והשורש של כל הדברים שיש בעולם, הוא אין סופי. והוא בא לידי ביטוי, בכל אחד ואחד מהדברים שיש בעולם. וכמו שכל הצבעים הם נמצאים בתוך הצבע הלבן, כך גם כל הדברים שיש בעולם, הם בעצם חלקים שונים וצמצומים שונים של המהות של המציאות.

ולהבין את שפת המציאות, פירושו שהאדם רואה בכל דבר, את ההשתקפות של האחדות והמהות האין סופית, שנמצאת בכל דבר ודבר. ורק מי שמבין מהי האחדות שעומדת מאחורי כל הדברים, רק הוא יכול לראות את ההשתקפות שלה בכל דבר. כי מי שלא יודע בשלמות מהי המהות של כל הדברים, הוא רק יכול לנסות לדמיין מהי. אבל מי שיודע מהי, הוא ממש יכול לראות אותה בכל דבר ודבר.

וכאשר האדם רואה בכל דבר את האחדות שבו, הרי שבעצם הוא מבין את הצורה שעל פיה הדברים מתנהלים. והוא מבין את משמעות הדברים השונים. שזאת השפה הרוחנית של העולם. כי להבין את משמעות הדברים, דהיינו להבין את הטוב שיש בכל דבר ודבר שיש בעולם, ולהבין את הסיבה של כל דבר ודבר שיש בעולם, זאת הכוונה להבין את השפה הרוחנית שיש בעולם.

ומי שלא מבין את הסיבה של כל דבר ודבר שיש בעולם, ומי שלא מבין מהו הטוב שיש בכל דבר שיש בעולם, בעיניו הדברים שקורים בעולם, הם רצף כלשהו של אירועים, שהאדם לא באמת מצליח להבין את משמעות העניין. אבל מי שזוכה ומצליח להבין את שפת העולם, אז בכל דבר ודבר שקורה סביבו, הוא שומע את המוזיקה הנעימה, והוא מבין את המשמעות של הדברים.

ואיך להבין את שפת העולם? על ידי זה שהאדם מנסה להבין את הסיבה של כל דבר. ועל ידי זה שהאדם מנסה להבין את המשמעות של כל דבר. כי לכל דבר יש סיבה, ולכל דבר יש משמעות כלשהי. ואם האדם מספיק יתבונן על המשמעות של האירועים השונים, בסוף הוא יבין את השפה של המציאות, ואז הוא לא ירגיש כמו אדם זר בעיר זרה. אלא הוא ירגיש שהוא נמצא בבית, מאחר שהוא יתחיל להבין על מה כולם מדברים.

ראה גם:

* הכל דיבורים - על מה כולם מדברים? איך להבין ומי מבין את כל הדיבורים?.

* למה זה קורה לי? למה דברים קורים? מה הסיבה שבגללה הדברים קורים?.

* מוזיקה - להנות ממוזיקה גם בלי להבין את המילים. מהי המשמעות?.

* רוחניות וגשמיות - מדוע שלמות הרוחניות והגשמיות, הן אותו הדבר?.

המאמר מאת להצליח בכח המחשבה www.EIP.co.il | ידע - הדרך שלך להצליח

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על אין סוף, הקשבה, חשיבה חיובית, שאלות למחשבה ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI