דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות קייטרינג ואוכל באירועים
קייטרינג ואוכל באירועים
יורי פוחצ'בסקי 12/04/10 |  צפיות: 3531

נסו להיזכר בחתונה האחרונה שבה נכחתם כמוזמנים, מהו הדבר העיקרי שעולה לכם לראש? עבור מרבית האנשים התשובה לשאלה הזו היא אחת: הקייטרינג. אין מה לעשות, כמו חגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

עומדים בפני אירוע גדול משל עצמכם? קייטרינג לאירועים כבר בחרתם? מהם השיקולים החשובים ביותר בבחירת שירות הקייטרינג?

אם מדברים על אוכל, אז כמובן שהשאלה הראשונה היא שאלה של טעם. נכחתם בערב טעימות ולא התרשמתם? המשיכו לחפש. האוכל הפיל אתכם מהרגליים? אתם בכיוון הנכון.

אבל טעם הוא, וובכן, עניין של ... טעם. חשוב לזכור שגם אם אתם ממש אוהבים קרפצ'יו קנרסים וצלחות מלאות מולים ביין לבן, שאלו את עצמכם האם גם האורחים שלכם יהנו מזה.

כמה מנות?

אין ספק שמספר המוזמנים הוא פרמטר שמשפיע על הבחירה הסופית. הסעדה של אלף אורחים היא פרוצדורה מסובכת בהרבה מהסעדה של 150 אורחים ולכן יש עליכם להיערך לכך בהתאם. אם תעדיפו קייטרינג לאירועים קטנים סביר להניח שהבחירה תהיה רבה יותר, ותוכלו אף להתפרע קצת ולהציע באירוע שלכם קייטרינג גורמה איכותי, אם רק תרצו.

בשר, חלב, או שילוב של שניהם?

שאלה של כשרות. מרבית הישראלים מעדיפים קייטרינג בשרי באירוע ומרגישים שארוחה שאינה כוללת מנה בשרית היא לא מתאימה בחתונה. מיטיבי הלכת וחובבי הבשר האמיתיים אף יגדילו לעשות ויגישו באירוע קייטרינג אסאדו על טהרת המעדן הדרום אמריקני. אם כשרות היא לא שאלה, שווה להשקיע בארוחה המשלבת גם בשר וגם חלב, כך שהמבחר גדול יותר ואפשרויות הקינוחים איכותיות יותר.

בתיאבון!

 

יש שאלות? רוצים עוד מידע? היכנסו לאתר המאמרים שלנו בנושא קייטרינג ושאר ירקות


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יורי פוחצ'בסקי


 


מאמרים נוספים מאת יורי פוחצ'בסקי
 
מסיבת רווקות עם ובלי סקסולוגית
מה יותר כיף מהחתונה של החברה הכי טובה? מסיבת הרווקות שלה, כמובן! כי אם בערב הגדול כל הפוקוס הוא על הכלה המצודדת והחתן המסוקס בשמלה והחליפה הלבנות, במסיבת הרווקות הפוקוס הוא כולו עליכן, הבנות!

השלמת בגרויות - סיבוב שני
בערך חמישים אחוז מבין תלמידי התיכון מסיימים את לימודיהם ללא תעודת בגרות. חלק גדול מביניהם בוחרים בסופו של דבר להשלים את בחינות הבגרות ולהרוויח את התעודה בהזדמנות מאוחרת יותר, בין אם מהרצון למצוא עבודה טובה, או להתקבל ללימודים במוסד להשכלה גבוהה

שאלון פסיכומטרי כמותי בקלות
הרבה מאוד פעמים אנחנו חוששים ממה שאנו לא מכירים, וגם אם 700 בפסיכומטרי נשמע לכם כמו חלום רחוק נסו ותגלו שזה לא כל כך מסובך כמו שזה נראה בתחילה. איך מוציאים במבחן פסיכומטרי 700 לפחות?

פסיכומטרי - רק עובר
לפני שאפשר להתחיל לחשוב בכלל על לימודים גבוהים, צריך קודם כל להתקבל למוסד להשכלה גבוהה, ובשביל זה, צריך ציון פסיכומטרי טוב. מתחילים לתכנן לעתיד? מעולם לא למדתם לפסיכומטרי? להלן כמה דברים שחשוב לדעת לפני שניגשים לבחינה

קורס לימוד אנגלית מתקדמת
במהלך חמישים השנים האחרונות אנו עדים לעלייה מתמדת באחוז אנשי העסקים דוברי האנגלית ואלה אשר בוחרים להירשם לתכנית לימוד אנגלית במטרה לשפר את שליטתם בשפה ואיתה, את מעמדם בחברה שבה הם עובדים.

לימוד אנגלית פרטי ומקצועי
בין אם הבחירה היא לשיפור בתחום המקצועי, הלימודי או האישי, כולם נוכחים לדעת שלימוד אנגלית הוא צעד אשר מועיל בהמשך – כי אין דבר שמשתווה ליכולתנו לתקשר עם אנשים מכל העולם, להבין ולהיות מובנים באופן אוניברסלי.

קייטרינג ואוכל באירועים
12/04/10 | חתונות
כמו בחגים, גם אירועים תמיד מתקשרים אצלנו לאוכל – איך היה האוכל? האם היה הרבה מבחר או שהיה דל ביחס לאירועים אחרים? ולא אחת עולה לנו גם המחשבה הזדונית אך המקובלת, האם זה היה שווה את הצ'ק שנתנו בתחילת הערב?

עיצוב אירועים - מגדול לקטן
בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של מעבר תחום עיצוב האירועים מחוץ לעשירונים העליונים וכניסתו כשירות מקובל ואף בסיסי במרבית האירועים הגדולים. מהם השירותים הנפוצים ביותר שעבורם אנשים שוכרים מעצבי אירועים?

תקליטן לחתונה - מבצעי 2010
12/04/10 | חתונות
כאשר שוכרים תקליטן לחתונה או לכל אירוע אחר, מרבית ההחלטות מתבצעות כבר במהלך הפגישה הראשונה איתו. למה עליכם לצפות? מה לבקש? באילו נושאים להתייעץ איתו? ועל מה אסור לוותר?

רואה חשבון - לעשות זאת חכם
הקמת עסק היא תהליך מורכב אשר דורש מכם להיות מחושבים ולדעת היטב כיצד השוק מתנהל. רואה חשבון יכול לשמש לכם כיועץ מומחה שילווה אתכם לכל אורך הדרך, משלב פיתוח הרעיון ועד לשלב הכניסה לשוק עצמו, ולתרום לכם מנסיונו המקצועי כדי שתוכלו לצאת לדרך עם כל הכלים המתאימים לה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI