דף הבית הודעות לעיתונות נופש ותיירות אירועים עד 38 איש ביאכטה המנועית YAM בעגינה במרינה תל אביב - טרנד חדש!
אירועים עד 38 איש ביאכטה המנועית YAM בעגינה במרינה תל אביב - טרנד חדש!
כפיר השכרת יאכטות 29/06/08 |  צפיות: 4821

אירועים עד 38 איש ביאכטה הקלאסית yam בעגינה במרינה תל אביב - הטרנד החדש באירוח!

רוצה להרגיש נדיב ולחגוג כגביר אירוע אינטימי עם קולגות, חברים, קרובים או משפחה במיקום מדליק, באוירה מרוממת נפש עם מוסיקת רקע טובה, אוכל משובח, אמן מיוחד שמופיע וכל זאת במחיר סביר?
לכל אדם נוצר לעיתים הצורך לפנק את חבריו הקרובים או בני משפחתו, לחגוג הולדת ילד או ילדה, ברית מילה או בריתה, בר מצווה או בת מצווה, מסיבת יום הולדת עגולה 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80.., קידום בעבודה, מסיבת פרידה או קבלת פנים בהגעה לארץ, יום נישואים או הצעת נישואין, מסיבת הפתעה, ערב קריוקי באווירה קסומה, כל אירוע משמח או סתם חגיגה של שמחת חיים טהורה.
בתל אביב מתחיל טרנד חדש ומלהיב. זה מתאפשר הודות ליאכטה הקלאסית "ים" –"yam" ספינה תלת מפלסית מיוחדת במינה עם היסטוריה מרגשת שעוגנת במרינה תל אביב ושמסיפונה העליון הגבוה, וגם מתוך הג'קוזי ל-8 שעליו, ניתן לראות את הנוף המרהיב של רצועת החוף מיפו ועד חדרה ואת כל מלוא הים עד האופק.
כבעלי השמחה תוכלו להישאר נינוחים ורגועים במשך כל האירוע ולהניח לנו את כל התיאומים וההפקה וכך להתפנות לאירוח המוזמנים בנינוחות ובעיקר תוכלו ליהנות מבלי להיות לחוצים או טרודים. אירוע ממוצע אורך כשלוש שעות ואפשר להאריך בתאום מראש, 

1. לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן - המיקום פשוט מדהים. בתוך המרינה הותיקה ביותר בארץ, בין היחידות בעולם שממוקמת ממש בתוך העיר ובמקום הכי נעים בה. המיקום המיוחד הזה והנוף המרהיב שנשקף ממנו לכשעצמם מבטיחים את הצלחת האירוע ואת ההרגשה הטובה והמיוחדת שמקבלים האורחים ששרויים תחת השפעתו והשפעת הים המבורכת.

2. יתרון ענק - כאמור, האירוע נערך במרינה התל אביבית בעגינה ללא כל צורך בהפלגה. האורחים מגיעים בזמן הנוח להם ועוזבים כשנוח להם מבלי להילחץ עקב שעת היציאה להפלגה או החזרה ממנה. אפרופו הפלגה, רבים אינם מעריכים נכון את השפעת הים על אלה שאינם מורגלים בו. באירוע רב משתתפים מספיק שאחד החוגגים מרגיש ברע בעת ההפלגה כדי שכל האירוע יקבל תפנית שאינה חיובית. ויתור על הפלגה הוא למעשה ויתור על לחץ מיותר וגורמי סיכון שאינם בשליטה כמו לדוגמא מצב הים. עם זאת, לאלו שמתעקשים בכל זאת לערוך הפלגה מעל ל-13 חוגגים אזי ניתן לקיים הפלגה בכלי שייט אחר ולחזור לאירוע המרכזי על סיפון "yam".

3.כיבוד - אוכל ושתייה קלה מסופקים על ידי חברת קייטרינג שמציעה תפריט מגוון ועשיר חלבי או בשרי לבחירתכם. בתוך התפריטים ניתנת בחירה של מנות שונות. מנה ברמה גבוהה מאד לאדם (ניתן להזמין גם כשר למהדרין) שכוללת מנות ראשונות, מנה עיקרית, תוספות וקינוח לבחירתכם עולה בממוצע 100 שקלים למנה, מנת ילד עולה מחצית ממנת מבוגר וכוללת מזון שמותאם לילדים. הכיבוד יהיה ערוך בסגנון בופה בקומת הביניים של הספינה וההגשה תהיה עצמית. באירועים ליליים נדאג לעטר באור נרות את אזור הבופה והסיפונים. אנא בקשו מאיתנו במייל ונשלח לכם את התפריטים לבחירה לצורך התרשמות בלבד וללא כל מחויבות לכתובת: [email protected]

אגב, היאכטה מרושתת בתאורת ספוטים מיוחדת והתאורה המיוחדת נשלטת בכל איזור ואיזור של 3 הסיפונים.

4. אלכוהול - אף שניתן לארגן זאת על ידנו בתשלום המלצתנו היא שתביאו אתכם מספר בקבוקים של משקאות חריפים משובחים בהתאם לטעמם של המוזמנים ולטעמכם ותגישו אותם כמחווה אישי ישירות למוזמנים או שלבקשתכם נכין פינת בר אינטימית לשירות עצמי של האורחים. כמובן שניתן להזמין גם בר נייד שלם מחברה המתמחה בכך ולהציבו בספינה לפי דרישתכם.

5. החלק האומנותי - אף שיש לנו מערכת הגברה משוכללת וספריית דיסקים ו-mp3 עשירה, יש המבקשים שיהיה בנוסף גם אמן שיופיע וישמח את המוזמנים. יש אפשרויות רבות. שתי דוגמאות - כנר וירטואוז שנע בין הסיפונים ובין החוגגים ומשמיע נעימות ושירים לבקשתם ולהנאתם, ורקדנית פלמנקו ונגן המלווה אותה בגיטרה אקוסטית. כל אמן שיוצע על ידי המזמין יתקבל בברכה לאחר תיאום איתנו.

6. היתרון הגדול מכולם – השליטה של המזמין בכל פרט ופרט של האירוע. האירוע נבנה על כל חלקיו בתאום ובהצעת חלופות שונות על ידנו כדי להגיע למארג האופטימאלי לפי אופי האירוע, אופי המוזמנים וכמובן לפי אופיו וכיסו של המזמין. הרקע המיוחד, האווירה הנעימה והנוף המרהיב מהווים במה נפלאה לכל אירוע.

7. לסיכום - בעלות סבירה ומותאמת בשלמות לרצונכם ולאפשרויותכם ניתן להפיק אירוע עד ל- 38 אורחים שיהיה מיוחד, מלהיב וייזכר לתמיד. כל שעה משעות היממה מתאימה לארוע במרינה על הספינה. שאלו אותנו על האפשרויות הנוספות שעולות בדעתכם. לבירורים, הזמנות או למידע נוסף התקשרו טלפונית 054-4804538. לצפייה בתמונות מאירועים הקליקו על הקישור המוכחל הבא ועברו ישירות  לגלריית התמונות שבאתרנו שבאינטרנט:

http://www.yam-ba.co.il

כפיר השכרת יאכטות
kfir yacht charters
מרינה תל אביב.
יאכטה קלאסית תלת-מפלסית yam
www.yam-ba.co.il
טלפון להזמנות: 054-4804538


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 כפיר השכרת יאכטות

כפיר השכרת יאכטות

kfir yacht charters

www.yam-ba.co.il

054-4804538



 


מאמרים נוספים מאת כפיר השכרת יאכטות
 
אירועים עד 38 איש ביאכטה המנועית YAM בעגינה במרינה תל אביב - טרנד חדש!
רוצה להרגיש נפלא ולהפיק אירוע אינטימי שייזכר לשנים רבות עם חברים או משפחה במיקום מדליק, באוירה מרוממת נפש עם מוסיקת רקע טובה, אוכל משובח, משקאות מעולים, ג'קוזי מבעבע ואמן שמופיע בין החוגגים שבסיפונים השונים?
כפיר השכרת יאכטות מציג את הטרנד המלהיב החדש. אירוע שנחוג על גבי יאכטה מנועית קלאסית תלת-מפלסית בעגינה במרינה בתל אביב וזאת כאשר מזמין האירוע עסוק אך ורק בהנאה שבאירוח מוזמניו ויש לו שליטה מלאה בכל מרכיבי האירוע היוקרתי שבחר.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI