דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות צעצועי עץ בעולם של פלסטיק
צעצועי עץ בעולם של פלסטיק
מיקי 30/05/10 |  צפיות: 3094

צעצועי עץ בעולם של פלסטיק
שום צעצוע מפלסטיק לא יוכל אי פעם להיתחרות בריח במגע או בטקסטורת של העץ, כל כך חי ואמיתי כל פס ופס בעץ שונה ומושך אתך לגעת בו. כל זאת לאומת הקרות , חוסר האופי והשיכפול המושלם של צעצועי הפלסטיק לא משנה כמה חדשים הם , משוכללים ומנצנצים בשלל אורת כוזבים. צעצועי עץ מלווים אותנו לאורך ילדותנו הם איתנים ולא מאכזבים אותנו מעלים זכרונות נוסטלגים מתקופה שבה לא הינו מחליפים צעצועים כל יומיים, תמיד היה כיף לגעת בעץ ולרגיש את חומו לא משנה כמה פעמים עשיתה זאת בעבר , כל פעם היתה שונה.
כל צעצועי העץ שונים הם זה מזה , גם אם הם דומים הם אף פעם לא יכולים להיות זהים לכן כל צעצוע עץ, במיוחד אם הוא ונוצר בעבודת יד הוא יחודי ויחיד במינו , ממש כמו בני אדם בעלי אופי.

לאט אך לבטח יותר אנשים מעריכים את תרומת צעצועי העץ להיתפתחות הילדים וזאת בעזרתם של מחקרים וגישות חדשות , בינהם גם הגישה האנטרופוסופית הדוגלת בחזרה לטבע ומעמידה את הילדים כפרט ואת תקופת הילדות ככלל במרכז.

תקופת הילדות נחשבת כמשמעותית מאוד ובה הילד פחות משצריך ידע צריך לפתח את עולמו הפנימי את הדמיון ואת היציתיות שלו , הילדות נשכחה בתקופה המודרנית והילדים נהפכו להעתקים משוכפלים ומוקטנים של המבוגרים ממש כמו צעצועי הפלסטיק והגיע הזמן לעבור לצעצועי עץ .

סוס נדנדה מעץ מלא


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיקי

מיקי צעצועי עץ

שלום שמי מיקי לוין אני גר בישוב הקהילתי גן נר שבצפון, כאן בסדנה שלי אני מכין צעצועי עץ נוסטלגיים, צעצועים ממש כמו של פעם כשהיינו ילדים . אתם מוזמנים לבקר אותי באתר שלי שכתובתו היא

http://www.miki-levin.co.il

ולהיתרשם ממגוון צעצועי העץ.



 


מאמרים נוספים מאת מיקי
 
צעצועי עץ בעולם של פלסטיק
30/05/10 | הורות
שום צעצוע מפלסטיק לא יוכל אי פעם להיתחרות בריח במגע או בטקסטורת של העץ, כל כך חי ואמיתי כל פס ופס בעץ שונה ומושך אתך לגעת בו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI