דף הבית בידור ופנאי בידור תחביבים ופנאי - אחר כל מה שצריך לדעת על ווינר
כל מה שצריך לדעת על ווינר
קידום אתרים - SEO Israel 07/06/10 |  צפיות: 2818

ווינר הוא בעצם תוספת של הגרלות לכל מי שאוהב את העניין. אם את טופס הטוטו אנו ממלאים אחת לשבוע על מנת לזכות בפרס, אז הווינר הוא טופס שאיתו אפשר לזכות בכל יום. באמצעות הטופס הזה ניתן להמר על כל משחק כדורגל או כדורסל בעולם.

איך אפשר לזכות עם ווינר?

הווינר מורכב משלושה טורים, שבהם ניתן למלא את התוצאות שאנו חושבים, ולכל סימון יש את יחס הזכייה שלו. כאשר אנו מהמרים על משחק מסוים, או מספר משחקים, אנו ממלאים את הטופס כראות עינינו ושולחים את הטופס על פי הסכום שאנו רוצים.

תוצאות הזכייה של ווינר הן בעצם סך כל אחוזי הזכייה שהצטברו בטופס עצמו, לאחר פרסום תוצאות המשחקים הרלוונטיים והכפלת התוצאות הללו בסכום שהושקע בטופס. ככל שההשקעה הכספית יותר גדולה, כך הזכייה תהיה גדולה בהתאם.

המשמעות של ווינר

שמו המלא של טופס הווינר הוא ווינר ותפקידו הוא לאגד את סך כל הזכיות של ממלא הטופס. השיטה הזו מציעה את הסיכויים לזכות בכל יום בסכום גדול של כסף. אמנם זהו לא הטוטו או הלוטו, אך בהשקעה הנכונה ובתוצאות התואמות, לזכייה תהיה משמעות גדולה.

יש מי שמעדיפים את ההשקעה הקטנה יותר שיש בכל יום בווינר ואם כבר צופים מדי יום בערוצי הספורט ומנחשים מראש את התוצאות, אז הדבר הכי נכון לעשות הוא פשוט לעשות זאת בטופס מסודר וגם לזכות. הפשטות של השיטה תתאים לכל מי שאוהב ספורט.

תוצאות ווינר אצלנו בבית

היום אנחנו כבר לא צריכים לצאת מהבית בשביל לדעת אם זכינו במשחק ווינר או לא. האינטרנט עושה את הכל עבורנו וכל מה שאנחנו צריכים זה מחשב וחיבור לאינטרנט. את הזכייה נצטרך לאסוף לבד, אבל השיטה בהחלט נוחה ויעילה.

על פי התפיסה המודרנית, ניתן כך לשלוט בכל משחק, בכל ליגה ובכל ענף ספורט. מי שרוצה לדעת מה קורה בכל משחק אבל לא יכול לשבת ולצפות בכולם, המחשב הוא הפיתרון הטוב ביותר בשבילו. בדרך הזו לא ניתן לפספס תוצאות ווינר וגם לא צריך לחכות לפרסום שלהן בכלי התקשורת.

אז הנה כמה טיפים עבור מילוי טופס ווינר כאשר ממלאים ווינר צריך כמה טיפים כדי להגדיר את סיכויי הזכייה. בשביל זה אנחנו פה:
  • לפחות בהתחלה, ההמלצה היא להמר על סכומים נמוכים. לא צריך לשים את כל הביצים בסל אחד.
  • ידע הוא שם המשחק והמזל רק עוזר פה.
  • כדאי להתייעץ עם חברים שמכירים את השטח. מישהו צריך לדעת לנתח את המשחק, את הקבוצות ואת הטקטיקות. אל תתביישו להיעזר במי שמבין.
  • ניחוש זהיר הוא עדיין ניחוש ויש לקחת את הכל בעירבון מוגבל. תמיד יש הפתעות, במיוחד בספורט.
המלצות ווינר: לדעת מתי להקשיב ומתי לא

אם אתם ממלאים אחר המלצות ווינר של אנשים אחרים, חשוב שנהיה בטוחים שמדובר בעצות יעילות. בשביל לנחש בהסתמכות על המזל בלבד אפשר להשתמש בשיטות הגרלה אחרות, שזה המרכיב הדומיננטי בהן. אבל אם החלטתם להיעזר בהמלצות והעצות השונות, אתם צריכים להיות בטוחים, הרבה יותר מאשר כתחושת בטן.

למרות הכל, זה לא צריך להוריד לאף אחד את החשק, ספורט וניחושי תוצאות הם חלק מחייהם של רבים וכל עוד מבינים את הנקודה הזו, הפרופורציונאלית, אפשר למלא כמה טפסי ווינר שרוצים ולהרוויח בגדול.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI