דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט ועסקים מקוונים איביי
איביי
perseo 20/06/10 |  צפיות: 2925

בפעם הבאה שתבקר באיביי, הסתכל כמה פאוור סלרים יש באתר, בטוח שתמצא כמה. כל אחד ואחד מרוויח לפחות $1000 בחודש, מכיוון שזה סף המינימום על מנת להפוך לpowerseller.

Powerseller מסוג כסף עושה בכל חודש לפחות $3000, בעוד שpowerseller זהב עושה מינימום $10,000 והפלטינום עושה $25,000. המדרגה הגבוהה ביותר שקיימת היא טיטאניום, ועל מנת להגיע אליה עליו לעשות לפחות $150,000 בחודש.

העובדה שאנשים אלו אכן קיימים נותנת לך אפשרות להסיק מכך שניתן להרוויח סכומים כאלה בעסק עצמאי באי ביי. רבים מהם מעולם לא התכוונו כלל להקים עסק מהבית באי ביי. אותם אנשים פשוט החלו למכור כמה דברים ומאז ועד היום לא הפסיקו.יש הרבה למכור באיביי בתור משרה מלאה. רבים מהם עושים זאת כבר שנים רבות. רק נסה לדמיין את זה. לשבת בבית על המחשב לכמה שעות כל יום, ולהרוויח משכורת מלאה בעבודה באינטרנט באיביי.אין צורך לשלם עבור ההקמה, עבור עובדים, או כל דבר אחר. יש עסקים של מיליוני דולרים שמרוויחים נטו פחות מאשר בעסקים האלו באי ביי.

אז אמנם, לא כולם רוצים לעשות זאת במשרה מלאה. חלק מהאנשים אוהבים את מקום העבודה שלהם או את העבודה עצמה. אך אפילו אם אינך רוצה לוותר על עבודתך ולעבור למשרה מלאה בעבודה מהבית באינטרנט, ובקנייה ומכירה באיביי, תוכל עדיין להשתמש בebayכמקור הכנסה נוסף. אתה יכול לארוז הזמנות במהלך השבוע ואז לקחת אותם במרוכז אל סניף הדואר במהלך סוף השבוע או בכל זמן אחר. אין הרבה דברים שאפשר לעשות בזמן הפנוי שלנו שמשתווים להכנסה פוטנציאלית גבוהה כל כך כמו איביי.

יותר מכך אפילו, לאיביי ebay לא אכפת מי אתה, היכן אתה מתגורר, או איך אתה ניראה. יש מוכרים מבוגרים ויש צעירים, יש שגרים במקומות שבהם המכירה באיביי היא האלטרנטיבה לחיים כחוואי או כעני. איביי שוברת את המחסומים שהעולם האמיתי שם בפניך. אין ראיון קבלה, אין התחייבות – אם ביכולתך לשלוח דברים, אתה יכול למכור באיביי.

בוא נאמר את זה בצורה הפשוטה ביותר. אם אתה יודע איך ואיפה למצוא מוצר במחיר זול מאד שביכולתך למכר, אז אתה יכול למכור באיביי. קנה סחורה של משהו זול או מבוקש, מכור אותו באיביי והרווח כסף, ללא עלויות נוספות.

אם אתה רוצה להרגיש מעט את המים בטרם תקפוץ לתוכם, תוכל למכור מספר דברים ששוכבים אצלך בארון או במחסן בבית. חפש מוצרים שמעולם לא השתמשו בהם או סתם דברים ישנים. כך אפשר לעשות בתור התחלה כמה מאות דולרים.

זה הכוח האמיתי של איביי – תמיד יהיה מישהו שיירצה את מה שתציע למכור ומאחר שהם הגיעו אליך. אינך צריך לעשות כלום כדי לשכנע אותם לקנות.

אז אתה רוצה למכור באיביי?

נהדר, קח את זמנך הקרוב בתור ניסיון, אני מבטיח שלא תתחרט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 perseo


 


מאמרים נוספים מאת perseo
 
למכור באיביי – צעד חכם
בחירת הקטגוריה הנכונה באיביי היא אחת הבחירות החשובות ביותר. הקטגוריה הנכונה תמשוך קונים אל המוצר שלך ותבליט אותו באי ביי. כל אסטרטגיות המכירה והידע שלו תזדקקו ניתן ללמוד בקורס אי ביי

איביי
האם קראת פעם מאמר שמדבר על אי ביי? על הרווחים העצומים שנעשים בו? זה כבר לא יוצא דופן לשמוע על אנשים שמרוויחים אלפים רבים של דולרים או יותר בכל חודש במסחר באיביי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI