דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר מדוע נדרשים לוחות דרושים?
מדוע נדרשים לוחות דרושים?
קידום אתרים - SEO Israel 06/07/10 |  צפיות: 2539
אומרים שהיה כאן פשוט לפני שגענו

עד לפני כמה מאות שנים, ענייני דרושים כלל לא היו רלוונטיים. כל שהיה צריך האדם הממוצע לעשות הוא לדעת במה עוסק אביו. אם לדוגמה היה אביך נפח, כנראה שמקום העבודה שלך יהיה על יד הכבשן. אם נולדת למגדל בהמות, עדיף שתתרגל לריח. אם היית בנו של נגר, סיכוי סביר שתהיה כל היום בסביבת עצים.

עם הזמן נעלמו הגילדות המקצועיות ואנשים קיבלו את החופש לבחור היכן לעבוד ובמה. בנוסף, החל היצע המקצועות להתרחב וחברות (שהתפתחו גם הן במקביל) גילו כי הן צריכות לבצע גיוס עובדים בעלי כישורים מגוונים, לכל תפקיד ומלאכה.

דרושים חברים

החופש לבחור היכן לעבוד הביא עמו את הצורך לחפש אחר מקום מתאים. אז וגם היום, הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא לחפש עבודה בעזרת הקרובים שלנו. שואלים את החבר האם נתקל במודעת דרושים כלשהי, את ההורים או את האחים.

אבל, שיטת חיפוש העבודה בעזרת מכרים מוגבלת כמובן, בהתאם למספר החברים שיש לנו. גם הגידול בהיצע המקצועות שחק בהדרגה את יעילותה של השיטה, משום שלאדם הפשוט אין נגישות לכל המודעות הקיימות. ובמקביל לקשיים בהם נתקלו המחפשים, גם המעסיקים גילו שעליהם להשקיע משאבים בגיוס עובדים. בשביל זה קיים לוח דרושים.

חיפוש דרושים למשרות בכירות הוא עניין לא פשוט

אחת הבעיות הקשות שנוצרו לחברות בעידן החדש, היא איוש המשרות הבכירות. בעוד שעובדים 'פשוטים' לרוב זמינים ונפוצים, אנשים בעלי הכשרה ורקע של ניהול קשים יותר להשגה. לכן, חיפוש דרושים עבור תפקידים בכירים יהיה במרבית הפעמים קשה יותר עבור החברה המחפשת. לא כל אחד יכול לנהל ולהיות בראש הפירמידה.

וכאן מגיע היתרון הראשון של לוח דרושים: הלוחות הקיימים היום באינטרנט – וזוהי הגרסה הנפוצה ביותר שלהם – יכולים לאתר משרות עבור כל מחפש עבודה או עבור כל חברה בה דרושים עובדים על פי קריטריונים ברורים. ואם החברה מחפשת עובדים למשרה בכירה, בעזרת לוח דרושים היא תאתר אותם בקלות.

...ובשיטה הזו כל חיפוש אחר דרושים הופך לפשוט

לא רק מודעות דרושים של בכירים אפשר לחפש בלוחות השונים. במיוחד היום, בעידן האינטרנט, אפשר לפרסם כל מודעת דרושים שתרצו ובמקרים רבים גם בחינם. גם מהצד השני של המתרס, עבור אלו המחפשים אחר מודעות דרושים, העניין פשוט. רק לשבת מול המחשב ולאתר אילו פרסומים מתאימים לכם.

איתור משרות מתאימות בכמה לחיצות כפתור

לא צריך יותר לסרוק את מדורי הדרשים בעיתון ולהקיף בעיגול כל מודעה שנראית רלוונטית. לוח דרושים באינטרנט מאפשר לכם למצוא דרושים לעבודה בתחום שמתאים לכם. רוצים עבודה מהבית? מחפשים משרות שמתאימות לסטודנטים? תמצאו הכל בקלות. יש לכם את הכלי היעיל ביותר, המאפשר חיפוש מתקדם וסינון של המשרות לפי מה שאתם רוצים.

...וחיפוש אחר כל מודעת דרושים בכל שעה

אינכם תלויים באיש. לוחות הדרושים פתוחים ופועלים כל השנה, בכל שעה ולאורך כל שעות היממה. תוכלו לעיין במודעות דרושים מתי שמתחשק לכם, בלי הגבלה. הכל נתון לשליטתכם ואתם מחליטים מתי לחפש והיכן.

לוח דרושים: המקום המתאים ביותר לכולם

לחברות המחפשות דרושים לעבודה או לדרושים עצמם, לוח דרושים הוא המקום המומלץ. שני הצדדים יוכלו למצוא במקום הזה את מבוקשם בצורה הטובה, היעילה והמהירה ביותר. העולם של חיפוש דרושים אינו פשוט. הלוחות המקוונים מקלים משמעותית על המלאכה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 קידום אתרים - SEO Israel

המאמרים פורסמו באידבות חברת אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי כתיבה שיווקית באינטרנט.



 


מאמרים נוספים מאת קידום אתרים - SEO Israel
 
תוכניות שותפים - המדריך המלא
תוכניות שותפים מאפשרות לכל אחד לעשות כסף באינטרנט. מכיוון שהתוכניות השיתופיות מבוססות על תוצאות,הרווחיות של השותפים תגדל ככל שלאתר/בלוג/רשימת תפוצה וכדומה, יהיה ערך מסחרי משמעותי יותר לחברה המפרסמת.

מוניטיזציה לאתר בעזרת תוכניות שותפים
עבור כל תנועת לקוחות מן האתר המשתף לאתר החברה המקדמת את מוצריה מקבל בעל האתר המשתף עמלות משתנות, על פי טיב אופן ההתקשרות. עמלות אלו יכולות להצטבר מדי חודש לסכום הכנסה משמעותי. העמלות מוענקות עבור:

בחירה נכונה של בית אבות
12/07/11 | גיל הזהב
כל אחד מאיתנו שהוריו מגיעים לגיל המתקדם מודאג לגבי אופן הטיפול בהם. בית אבות הינה מסגרת אידיאלית למבוגרים הזקוקים לטיפול שוטף ואין באפשרות בני המשפחה לעמוד לרשותם מסביב לשעון. בית אבות איכותי יעניק לקרובים שלנו את הטיפול המסור,האוהב והבטוח ביותר לו הם זקוקים וראויים.

בית מוגן בישראל
12/07/11 | גיל הזהב
כיום, ניתן למצוא מבחר הולך וגדל של אפשרויות לדיור מוגן בישראל. ההיצע הרב נמצא לאורכה של המדינה מצפון ועד דרום ומאפשר לכל אחד לבחור את המקום האידיאלי עבורו תוך כדי שמירה על קשר גיאוגרפי עם הקרובים אליו.

האם יש חשיבות למותג בעולם צילום הוידאו
22/06/11 | צרכנות
תחום מצלמות הוידאו לא זר לפנסוניק. בל נשכח שתחום ההתמקצעות של פנסוניק היה מאז ומעולם מצלמות וידאו בכלל, ומצלמות טלוויזיה בפרט. אם תבדקו ברוב חברות ההפקה בישראל, סביר להניח שהם מחזיקים מצלמות מקצועיות של פנסוניק.

סקודה סופרב מול פורד מונדיאו - השוואת רכבים
23/05/11 | רכב
כמו המונדאו, גם סקודה סופרב, אשר נוצרה על ידי חברת הרכבים הצ'כית, הינה רכב משפחתי רחב, שיכול לשמש גם כרכב מנהלים. הדגם החדיש ביותר נמכר כיום בשלוש גרסאות שונות, כולן מאופיינות בתא נוסעים מרווח.

מחירי הדלק במדינה שלנו
18/05/11 | רכב
בכדי לנסות לחסוך בדלק, הפתרון המהיר והמיידי הוא לנסוע פחות אולם לא תמיד הדבר מתאפשר מסיבות שונות. עם זאת, עם קצת מאמץ, אפשר להשיג חיסכון משמעותי בצריכת הדלק באמצעים שונים.

שברולט קרוז מול יונדאי i30 - השוואת רכבים קצרה
09/05/11 | רכב
עיצובה של הקרוז עשיר ומעוצב יותר, בעל תא מטען גדול יחסית ותא נוסעים מרווח ומזמין. היא הארוכה ביותר מבין כל המשפחתיות ונראית ממש כאחותה של המאליבו. השברולט קרוז מציגה סביבת נהג מפנקת עם גלגל הגה מרופד ונעים. הנהג יושב בנינוחות על כיסא מפנק בעל משענת צדית. יתרונה הגדול של השברולט קרוז הוא במראֵה, בגודל ובאבזור.

טיול מאורגן ליפן והיכרות עם תרבותה
מתי מומלץ לבחור בטיולים מאורגנים? כשרוצים לבקר במדינה זרה לחלוטין בפעם הראשונה, למשל. טיול מאורגן ליפן הוא אחת הדוגמאות המושלמת לכך

היתרונות המרכזיים של טיול מאורגן למרוקו
פתיח מרכזי: עומדים בפני יציאה לטיול למרוקו? טיול מאורגן יכול לספק לכם יתרונות רבים, במיוחד במדינה כמו מרוקו. רוצים ללמוד מדוע? קראו את המאמר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI