דף הבית קניות וצרכנות רהיטים איך ניתן לשדרג את חדר האמבטיה שלכם
איך ניתן לשדרג את חדר האמבטיה שלכם
איתי עסיס 19/07/10 |  צפיות: 3187

חדרי אמבטיה נחשבים לאחד החדרים האינטימיים ביותר בבית.  על מנת לעצב חדר אמבטיה שיהיה מצד אחד נעים למשתמש ומצד שני ייחודי, יש להגדיר קודם כל את הצרכים שלכם. יש אלמנטים שניתן לשלב בתך חדרי אמבטיה שיתנו את הערך המוסף ויעניקו לחדר האמבטיה את הערך המוסף שלו. אז איך ניתן לשדרג את חדר האמבטיה שלכם?

הדברים הקטנים שעושים את ההבדל

יש דברים קטנים שיכולים לעשות את ההבדל בין חדרי אמבטיה רגילים וחדרי אמבטיה שכאשר תכנסו אליהם תרגישו נעים יותר. לעתים סלסלה קטנה עם סבונים ריחניים בצבעים יכולה להוות ערך מוסף. כאשר אנחנו נכנסים לחדר האמבטיה אנחנו רוצים לראות מקום שיהיה לנו נעים להיות בו. בחדרי מלון רבים נהוג לפזר מיני נרות ריחניים או כל מי דברים שיעניקו לכם תחושה ביתית מפנקת. אין שום סיבה שאצלכם בבית הדבר יהיה שונה.

בחירת נגר מקצועי

על מנת להתאים את חדר האמבטיה שלכם לעיצוב הכולל בבית מומלץ לעבוד עם נגר מקצועי. אחד הפרמטרים החשובים בבחירת נגר הוא מידת ניסיונו. במקצועות כמו אינסטלציה, נגרות וכו' ישנה משמעות רבה למידת ניסיונות של בעל המקצוע. נגר מיומן יכול לחסוך לכם כסף רב ולכן בחירה נכונה ומושכלת היא צעד הכרחי ליצירת חדר האמבטיה שלכם. מעבר למידת ניסיונו של הנגר שבחרתם, חשוב שאתם והנגר תדברו באותה שפה. נגר מקצועי ש"חושב מחוץ לקופסה" יוכל להביא לכם את הערך המוסף.

ארונות אמבטיה

ארונות אמבטיה מעוצבים יכולים לתרום לעיצוב הכולל של חדר האמבטיה. ארונות אמבטיה תלויים, יכולים לשנות לחלוטין את מבנה חדר האמבטיה. כל דבר שיסטה מדרך העיצוב המקובלת ייצור חדר אמבטיה מיוחד. כל אחד מאיתנו רוצה חדר אמבטיה מעוצב באופן ייחודי. אין דבר יותר נעים מאשר לקבל מחמאות מהאורחים על האופן בו מעוצב חדר האמבטיה.

חדרי אמבטיה - מה עושה את ההבדל?

חדרי אמבטיה יכולים להיות חדרים סטנדרטיים לחלוטין. או שלא. כפי שכבר נכתב בראשית הדברים, לעתים, דווקא הסבון הריחני שמונח על המגבת הוא זה "שתופס את העין" ונותן את הערך המוסף. אם יש לכם חברים או מכרים שמתמחים בעיצוב חדרי אמבטיה אל תתביישו לבקש את עזרתם. הם מכירים אתכם  היטב ויכולים לתת לכם ייעוץ ממקור ראשון שיעזור לכם לעצב את חדר האמבטיה שחלמתם עליו.

חלומות נועדו כדי שיגשימו אותן, חדר האמבטיה יכול להיות הפנינה של הבית אם רק תעבדו לפי הכללים.

בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איתי עסיס

איתי עסיס - נגר אישי שלך

 052-8477940 | 03-9442627

http://www.izm.co.il



 


מאמרים נוספים מאת איתי עסיס
 
למה לא ניתן לפרסם מחירי עבודות של נגר
30/10/10 | בית חכם
כאשר אנחנו מחפשים נגר לבנות לנו את מטבח חלומותינו או את המזנון שלנו, נחפש נגר מקצועי, מנוסה ובעל מחירים טובים. אחד הדברים המאפיינים נגר מקצועי ואמין הוא שהוא אינו מפרסם את המחירים של העבודות שלו באתר....

דודי שמש – כדאיים גם מנקודת מבט לאומית
דודי שמש – כדאיים גם מנקודת מבט לאומית
דודי שמש – חבל הצלה לעומסי החשמל
דודי שמש – עוברים בירוק
על כך במאמר הבא


הפרטים הקטנים - דלתות, ידיות ופרזול במטבח
19/07/10 | ריהוט
אין ספק שהפרטים הקטנים בעיצוב יכולים לעשות הבדל גדול. בכל מה שקשור במטבחים כל נגר טוב יאמר לכם את זה. גם אחרי שכבר בחרנו נגר, ארונות מטבח ואת המיקום והעיצוב שלהם, נותר לנו עוד פרט אחד חשוב מאוד- פרזול. אז אילו אביזרי פרזול כל מטבח צריך? על כך במאמר הבא

איך בוחרים ריהוט לעסקים
19/07/10 | ריהוט
אחד הדברים הראשונים שאנחנו שמים אליהם לב כאשר אנחנו נכנסים לפאב/בית קפה הוא הריהוט שלו. ריהוט למסעדות ובתי קפה יוצר את הבידול ממקום אחד למשנהו. באמצעות סוגי ריהוט שונים כמו: שולחנות לבתי קפה, כיסאות בתי קפה,דלפק בר, שולחנות בר ועוד, יכול כל מקום למצב את עצמו לפי קהל היעד שלו. אז איך בוחרים ריהוט לעסקים?

איזה סוג מטבח מתאים לכם
19/07/10 | שיפוצים
מטבח הוא אולי המקום האסטרטגי ביותר בבית. להבדיל מחדר השינה שנחשב למקום האינטימי, את המטבח כולם רואים כבר מהכניסה הראשונה לחדר. למעשה המטבח יוצר עבור רבים מהאורחים ביחד עם הסלון את הרושם הראשוני של הבית. ישנם סוגים שונים של מטבחים לרבות מטבח כפרי, מטבח יוקרה, מטבח מודרני ועוד. איך תדעו איזה סוג מטבח מתאים לכם? במאמר שלפניכם תקבלו טיפים שיעזרו לכם לבחור את המטבח שמתאים לכם ביותר, ובנוסף תקבלו טיפים לבחירת נגר מקצועי שיבנה עבורכם את הריהוט.

איך ניתן לשדרג את חדר האמבטיה שלכם
19/07/10 | רהיטים
חדרי אמבטיה נחשבים לאחד החדרים האינטימיים ביותר בבית. על מנת לעצב חדר אמבטיה שיהיה מצד אחד נעים למשתמש ומצד שני ייחודי, יש להגדיר קודם כל את הצרכים שלכם. יש אלמנטים שניתן לשלב בתך חדרי אמבטיה שיתנו את הערך המוסף ויעניקו לחדר האמבטיה את הערך המוסף שלו. אז איך ניתן לשדרג את חדר האמבטיה שלכם?

נגר - בחירת נגר מקצועי, כיצד עושים זאת?
19/07/10 | ריהוט
בחירת נגר מקצועי ואמין שיעצב ובינה לכם את הריהוט הוא משימה קשה וחשובה. נגר להבדיל משוק סיטונאי למשל, יוצר ומעצב לכם פריט ריהוט ייחודי שיכול לבדל אתכם מהמתחרים שלכם. מבין כל אלפי הנגרים שמסתובבים היום בשוק, איך נדע לבחור דווקא את הנגר שמתאים לנו? על כך במאמר הבא...

מטבחים או ניתן לדעת איך לעצב את הבית בצורה טובה יותר?
23/06/10 | ריהוט
בשנים האחרונות הסטנדרט שלנו בכל מה שנוגע לעיצוב מטבחים השתנה. יותר ויותר אנשים הבינו שעיצוב המטבח שלהם יכול להחצין את האופי של הבית. עיצוב מטבח הוא עיצוב שמשלים את קו העיצוב הכללי של הבית. איך ניתן לדעת איך לעצב את הבית בצורה טובה יותר?

חדרי אמבטיה
23/06/10 | ריהוט
אין דבר יותר נעים מאשר להיכנס לחדר האמבטיה ולחייך. חדר האמבטיה הוא הפינה האינטימית שלכם, על מנת לעצב חדרי אמבטיה ניתן להשתמש במספר פרמטרים שיעזרו לכם לשדרג את חדר האמבטיה שלכם ולהפוך אותו לפנינה. אז איך עושים זאת?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI