דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
מוסיקה
1659התז הפילהרמונית-ביקורת בלוך,רוסיני
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
קונצרט מעולה עם נגנית מקסימה
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>1659התז הפילהרמונית-ביקורת בלוך,רוסיני</title> <meta name="description" content="קונצרט מעולה עם נגנית מקסימה"> <meta name="keywords" content="ELYBIKORET"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>1659התז הפילהרמונית-ביקורת בלוך,רוסיני</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="1659התז הפילהרמונית-ביקורת בלוך,רוסיני" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author1062.aspx ">ELYBIKORET</a></strong><br/> <br/> <p align="center"><br /></p>1659התזמורת הפילהרמונית הישראלית-ברוך,רוסיני צילומים-יחצ'ןהערב שמעתי קונצרט מקסים מכל הבחינות הן מבחירת היצירות שונוגנו והן מהביצוע. הקונצרט התחיל עם הקונצ'רטו לכינור מאת ברוך עם הסולנית אקיקוסוואנאי מיפן. בתמצית השגיה כתוב שבשנת 1990 בתחרות המפורסמת והיוקרתית לכינורע'ש צ'יקובסקי היא היתה הזוכה הצעירה ביותר שזכתה אי פעם בתחרות מכובדת בינלאומיתזו .לאחר ששמעתי אותה הערב אני מבין היטב את בחירת השופטים. נגינתה היתה מקסימה.מלאת רגש.ניגנה והוציאה צלילים נהדריםמכינורה בקלות ,בעדינות ובכשרון יוצא מהכלל.היא מנגנת בכינור שהיה שייך ליאשה חפץ וכעת מושאללה. נגינתה היתה מעולה, רגשנית,סנטימנטלית,עם טכניקה מעולה ושליטהמקסימלית בכינור.הקונצ'רטו של בלוך מאוד מלודי ורומנטי.בדרך כלל מלחינים שמחים כאשר יצירה שלהם מצליחה ויש דרישה הן עלידי המבצעים לבצעה והן על ידי הקהל לשמעה אך לא כך היה עם הקונצ'רטוהזה. ברוך לא היה מרוצה מהעובדה שהקונצ'רטו זכה להצלחה גדולה ביותרוכולם רצו לבצעו ולשמעו ולא ניגנו את יצירותיו האחרות. ברוך לא יכול היה להשלים עם המחשבה שכולם חושבים אותו למלחין שליצירה אחת עד כדי כך היה מתוסכל מעובדה זו שפרסם מודעה בעתון בו כתב שיבקשמהמשטרה לאסור ביצוע הקונצ'רטו.עד היום שום דבר לא עזר ויצירה זו שלו היאהמנוגנת ביותר.הפרק הראשון שלה נחשב לחריג בהשואה עם קונצרטים אחרים כי הואחופשי יותר וברוך חשב לקרוא לא פנטזיה ולא קונצ'רטו אך לא עשה כך. הקונצ'רטו מלא רגש,פיוט,וירטואוזיות רבה,ויש בו מתח פנימי רב.ישבקונצ'רטו עדינות מסויימת בפרק השני וקצב מרשים בשלישי.מאחר וברוך כתב יצירה בשם "כל נדרי"המבוססת על התפילה כולםחושבים שהוא יהודי אך הוא נוצרי טהור שאף פעם לא הכחיש שהוא יהודי כאשר חשבו אותוכך.לאחר ההפסקה שמענו את הסטאבט מאטר מאת רוסיני. רבים הם המלחינים שכתבו יצירה בשם זה. סטאבט מאטר הנה יצירה דתית קתולית המתארת את סיבלה של מריה עלמות בנה-ישו. היצירה כתובה לתזמורת,ארבעה זמרים ומקהלה גדולה. היא נכתבה בשנת 1832 דהיינו שלוש שנים אחרי שרוסיני הפסיק לכתובאופרות והתמסר לתחביבו -הבישול.הוא התבקש לכתוב יצירה דתית לכומר שרצה שיהיה לוכתב יד של רוסיני. בהתחלה היא סירב אך לאחר שהובטח לו ממון רב הסכים. רוסיני כתב את ששת הפרקים הראשונים של היצירה ומסר לתלמידולהשלים את היצירה. הוא אסר לבצע אותה. לאחר מותו של הכומר ,כתב היד נמכר והמול שלו שכנע אותו לפרסם אתהיצירה.רוסיני כתב מחדש את ארבעת הפרקים האחרונים והיצירה בוצעה בפריז כאשרהמלחין דוניצטי ניצח עליה.בין כתיבת הפרקים הראשונים לפרקים האחרונים עברו 5 שנים ואפשרלהבדיל ביצירה בשינויים בסגנונות .סטאבט מאטר של רוסיני שונה מהיצירות שכתבו מהמלחיניםהאחרים. יש בו סממנים של אופרה ומאוד מזכיר את סגנון האופרות שכתברוסיני. אם לא יודעים את המלל של היצירה אי אפשר לומר עליה שהיא יצירהדתית כי רוח האופרה החילונית בולטת ממנה .ארבעת הזמרים היו טובים מאוד כאשר הסופרן אריקה גרימלדי היתהמעולה . דניאלה ברצ'לונה המצו סופרן היתה בעלת קול חם ועמוק. לניקולאאוליביירי-הבאס קול לא עמוק ביותר,דומה לבריטון אך נעים מאוד היה לשמוע אותו.לטנורפיירו פרטי קול חזק ,קצת צעקני וכאשר הוא שר ביחד עם הזמרים האחרים שמעו בעיקראותו.המקהלה הפילהרמונית מפראג היתה טובה מאוד,צליל נהדר,אחידותומשמעת שירה נהדרת.היצירה מרשימה ביותר הזוכה להצלחה גדולה עד היום.המנצח ג'נאנדראה נוזדה שלט היטב בגוף הגדול עליו ניצח בשתי ידיוללא שרביט. התזמורת הפילהרמונית היתה מעולה והקונצרט ,בצדק,זכה למחיאותכפיים ארוכות בסיומו.לראות או לא לראות;קונצרט מעולה,מוסיקה יפה,ביצוע וניצוח טוביםמאוד.מומלץ בפה מלא.נכתבעל ידי <a href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret</a>-אלי ליאון,25/4/2018 23:02 אלי ליאון<p align="center"><a title="mailto:elybikoret@gmail.com" href="mailto:elybikoret@gmail.com">elybikoret@gmail.com</a></p> <p align="center"><a title="http://www.elybikoret.022.co.il/" href="http://www.elybikoret.022.co.il/">www.</a><a title="http://www.elybikoret.022.co.il/" href="http://www.elybikoret.022.co.il/">elybikoret.022.co.il</a></p> <p align="center">03-6856786<br />0542493488<br />עיתונאי-מבקר אמנות<br />תיאטרון,מחול,מוסיקה,קולנוע,פנאי</p> <p align="center">חבר אגודת העתונאים של תל אביב<br />ותא המבקרים שליד האגודה<br />מנהלקהילות התרבות והפנאי-אתר מוטקה</p> <p align="center">מבקר התרבות של דעתון ושל הפורטל שלנו</p> <p align="center">מבקר תרבות גם בעסקים,ק. דה מרקר,תפוז,פרשן</p> <p align="center">WORDPRESS </p> <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <p>אלי ליאון-ELYBIKORET</p> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
1659התז הפילהרמונית-ביקורת בלוך,רוסיני 1659התזמורת הפילהרמונית הישראלית-ברוך,רוסיני צילומים-יחצ'ןהערב שמעתי קונצרט מקסים מכל הבחינות הן מבחירת היצירות שונוגנו והן מהביצוע. הקונצרט התחיל עם הקונצ'רטו לכינור מאת ברוך עם הסולנית אקיקוסוואנאי מיפן. בתמצית השגיה כתוב שבשנת 1990 בתחרות המפורסמת והיוקרתית לכינורע'ש צ'יקובסקי היא היתה הזוכה הצעירה ביותר שזכתה אי פעם בתחרות מכובדת בינלאומיתזו .לאחר ששמעתי אותה הערב אני מבין היטב את בחירת השופטים. נגינתה היתה מקסימה.מלאת רגש.ניגנה והוציאה צלילים נהדריםמכינורה בקלות ,בעדינות ובכשרון יוצא מהכלל.היא מנגנת בכינור שהיה שייך ליאשה חפץ וכעת מושאללה. נגינתה היתה מעולה, רגשנית,סנטימנטלית,עם טכניקה מעולה ושליטהמקסימלית בכינור.הקונצ'רטו של בלוך מאוד מלודי ורומנטי.בדרך כלל מלחינים שמחים כאשר יצירה שלהם מצליחה ויש דרישה הן עלידי המבצעים לבצעה והן על ידי הקהל לשמעה אך לא כך היה עם הקונצ'רטוהזה. ברוך לא היה מרוצה מהעובדה שהקונצ'רטו זכה להצלחה גדולה ביותרוכולם רצו לבצעו ולשמעו ולא ניגנו את יצירותיו האחרות. ברוך לא יכול היה להשלים עם המחשבה שכולם חושבים אותו למלחין שליצירה אחת עד כדי כך היה מתוסכל מעובדה זו שפרסם מודעה בעתון בו כתב שיבקשמהמשטרה לאסור ביצוע הקונצ'רטו.עד היום שום דבר לא עזר ויצירה זו שלו היאהמנוגנת ביותר.הפרק הראשון שלה נחשב לחריג בהשואה עם קונצרטים אחרים כי הואחופשי יותר וברוך חשב לקרוא לא פנטזיה ולא קונצ'רטו אך לא עשה כך. הקונצ'רטו מלא רגש,פיוט,וירטואוזיות רבה,ויש בו מתח פנימי רב.ישבקונצ'רטו עדינות מסויימת בפרק השני וקצב מרשים בשלישי.מאחר וברוך כתב יצירה בשם "כל נדרי"המבוססת על התפילה כולםחושבים שהוא יהודי אך הוא נוצרי טהור שאף פעם לא הכחיש שהוא יהודי כאשר חשבו אותוכך.לאחר ההפסקה שמענו את הסטאבט מאטר מאת רוסיני. רבים הם המלחינים שכתבו יצירה בשם זה. סטאבט מאטר הנה יצירה דתית קתולית המתארת את סיבלה של מריה עלמות בנה-ישו. היצירה כתובה לתזמורת,ארבעה זמרים ומקהלה גדולה. היא נכתבה בשנת 1832 דהיינו שלוש שנים אחרי שרוסיני הפסיק לכתובאופרות והתמסר לתחביבו -הבישול.הוא התבקש לכתוב יצירה דתית לכומר שרצה שיהיה לוכתב יד של רוסיני. בהתחלה היא סירב אך לאחר שהובטח לו ממון רב הסכים. רוסיני כתב את ששת הפרקים הראשונים של היצירה ומסר לתלמידולהשלים את היצירה. הוא אסר לבצע אותה. לאחר מותו של הכומר ,כתב היד נמכר והמול שלו שכנע אותו לפרסם אתהיצירה.רוסיני כתב מחדש את ארבעת הפרקים האחרונים והיצירה בוצעה בפריז כאשרהמלחין דוניצטי ניצח עליה.בין כתיבת הפרקים הראשונים לפרקים האחרונים עברו 5 שנים ואפשרלהבדיל ביצירה בשינויים בסגנונות .סטאבט מאטר של רוסיני שונה מהיצירות שכתבו מהמלחיניםהאחרים. יש בו סממנים של אופרה ומאוד מזכיר את סגנון האופרות שכתברוסיני. אם לא יודעים את המלל של היצירה אי אפשר לומר עליה שהיא יצירהדתית כי רוח האופרה החילונית בולטת ממנה .ארבעת הזמרים היו טובים מאוד כאשר הסופרן אריקה גרימלדי היתהמעולה . דניאלה ברצ'לונה המצו סופרן היתה בעלת קול חם ועמוק. לניקולאאוליביירי-הבאס קול לא עמוק ביותר,דומה לבריטון אך נעים מאוד היה לשמוע אותו.לטנורפיירו פרטי קול חזק ,קצת צעקני וכאשר הוא שר ביחד עם הזמרים האחרים שמעו בעיקראותו.המקהלה הפילהרמונית מפראג היתה טובה מאוד,צליל נהדר,אחידותומשמעת שירה נהדרת.היצירה מרשימה ביותר הזוכה להצלחה גדולה עד היום.המנצח ג'נאנדראה נוזדה שלט היטב בגוף הגדול עליו ניצח בשתי ידיוללא שרביט. התזמורת הפילהרמונית היתה מעולה והקונצרט ,בצדק,זכה למחיאותכפיים ארוכות בסיומו.לראות או לא לראות;קונצרט מעולה,מוסיקה יפה,ביצוע וניצוח טוביםמאוד.מומלץ בפה מלא.נכתבעל ידי elybikoret-אלי ליאון,25/4/2018 23:02 אלי ליאוןelybikoret@gmail.com www.elybikoret.022.co.il 03-6856786 0542493488 עיתונאי-מבקר אמנות תיאטרון,מחול,מוסיקה,קולנוע,פנאי חבר אגודת העתונאים של תל אביב ותא המבקרים שליד האגודה מנהלקהילות התרבות והפנאי-אתר מוטקה מבקר התרבות של דעתון ושל הפורטל שלנו מבקר תרבות גם בעסקים,ק. דה מרקר,תפוז,פרשן WORDPRESS נכתב על ידי אלי ליאון-ELYBIKORET מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI