דף הבית
אינדקס עסקים
הכותבים הפעילים ביותר
המאמרים הניצפים ביותר
תגיות פופולריות
תנאי שימוש
צור קשר
דף הבית
רונים
ראה
פרסום המאמר באתרך
פרסום המאמר באתרך
באפשרותך לפרסם את המאמר הזה באתרך בכפוף
לתנאי השימוש
.בפרסום המאמר עליך להקפיד על הכללים הבאים: יש לפרסם את כותרת המאמר, תוכנו,
וכן פרטים אודות כותב המאמר
. כמו כן יש לכלול
קישור לאתר
מאמרים עסקיים ומקצועיים (http://www.portal-asakim.com)
.
בחזרה למאמר
כותרת המאמר:
תקציר המאמר:
פרק יא פס׳ כו - איזו ברכה היא בעצם קללה?
מילות מפתח:
קישור ישיר למאמר:
גירסת HTML:
<html> <head> <title>ראה</title> <meta name="description" content="פרק יא פס׳ כו - איזו ברכה היא בעצם קללה?"> <meta name="keywords" content="יהדות, תורה, רוחניות"> <meta name="expires" CONTENT="never"> <meta name="language" CONTENT="hebrew"> <meta name="distribution" CONTENT="Global"> <meta name="robots" content="index, follow"> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> </title> <body dir="rtl"> <h1>ראה</h1><br/> <br/><strong>נכתב על ידי: <a title="ראה" href="http://www.portal-asakim.com/Authors//Author9576.aspx ">Yafator</a></strong><br/> <br/><p>ראה</p> <p>פרק יא פס׳ כו - איזו ברכה היא בעצם קללה?</p> <p>פרק יב פס׳ כח - הסבר הגמ׳ בחגיגה (טו:) שה׳ לא אמר דברים משמו של ר״מ כי הוא למד מפי אחר ואחרי שרבה בר שילא סינגר על ר״מ שרימון מצא תוכו אכל קילפתו זרק אז אמר ה׳ דברים משמו של ר״מ, "ואם תאמר הקב״ה מתחילה מה סבר ולבסוף מה סבר שאין לומר שנעלם מעיני ה׳ ח״ו הטעם שאמר רבה בר שילה ר״מ רימון מצא וכו’?</p> <p><a href="http://vitaminim.org/1/index.php?topic=28115.0">כאן נקרא על ישועות רחל אמנו</a></p> <p>שופטים</p> <p>פרק יז פס׳ יד - קשה שמהרישא משמע שהמלכת מלך היא רשות ואילו מהסיפא של הפס’ משמע שיש מצווה בהמלכת מלך?</p> <p>כי תצא</p> <p>פרק כא פס׳ י - כיצד יצוה ה׳ לקחת אשת יפת תואר ולהיטמא בגויה ובפרט במקום שצריך טהרה יתירה בצבא המלחמה שנאמר והיה מחניך קדוש?</p> <p>פרק כב פס׳ יח - הגמ׳ בברכות אומרת אם ראה אדם שייסורין באים עליו יפשפש במעשיו אם לא מצא יתלה בביטול תורה, והקשו האחרונים מדוע לא אמר מתחילה יתלה בעוון ביטול תורה שהרי הוא עוון גדול?</p> <p><a href="http://vitaminim.org/1/index.php?topic=36151.0">מידע שניתן לקרוא יושב בסתר עליון סגולה</a></p> <p>כי תבוא</p> <p>פרק כז פס׳ טז - מדוע בחר ה׳ דווקא באיסורים אלו להיות ארורים "והלא יש עריות חמורים כאלו”?</p> <p>פס׳ כא - מדוע הכניס ארור של שוכב עם בהמה בין ארורי עריות?</p> <p>וילד</p> <ul> <li > <p>פרק לא פס׳ א - להיכן הלך משה?</p> </li> <li > <p>פס׳ ב - מדוע משה מודיע לבני ישראל שהוא יודע יום מותו שזה ידעו רק הצדיקים בדרגה הגבוהה והרי מדרך הצדיקים להסתיר השגתם הגבוהה?</p> </li> <li > <p>פס׳ טז - "וקם העם הזה וגו’. קשה וכי קימה היא לו והלא ירידה והשפלה היא לו הזונה אחרי אלהי נכר?</p> </li> <li > <p>פס׳ יח - לכאורה כשה׳ מסתיר פניו מעמ״י אז יכול להיווצר מצב שאין כאן מידה כנגד מידה והחוטא נענש יותר מכפי המגיע לו?</p> </li> </ul> <p>האזינו</p> <ul> <li > <p>פרק לב פס׳ ד - קשה מצד אחד ה׳ הוא מקיים הכל ביושר "צדיק וישר הוא" וכפי הדין אך מצד שני יש לו שלוש עשרה מידות של רחמים א״כ כיצד יתקיימו שניהם יחדיו שהם נראים כהפכים?</p> </li> </ul> <p>וזאת הברכה</p> <p>פרק לד פס׳ ח - מדוע במיתת אהרן כתוב שבכו כל ישראל ואצל משה לא כתוב ’כל’?</p> <br/><br/> <strong><u>פרטים אודות כותב המאמר</u></strong> <br/> <br/><a href="http://www.portal-asakim.com"> מקור המאמר: אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים</a>
גירסת טקסט:
ראה ראה פרק יא פס׳ כו - איזו ברכה היא בעצם קללה? פרק יב פס׳ כח - הסבר הגמ׳ בחגיגה (טו:) שה׳ לא אמר דברים משמו של ר״מ כי הוא למד מפי אחר ואחרי שרבה בר שילא סינגר על ר״מ שרימון מצא תוכו אכל קילפתו זרק אז אמר ה׳ דברים משמו של ר״מ, "ואם תאמר הקב״ה מתחילה מה סבר ולבסוף מה סבר שאין לומר שנעלם מעיני ה׳ ח״ו הטעם שאמר רבה בר שילה ר״מ רימון מצא וכו’? כאן נקרא על ישועות רחל אמנו שופטים פרק יז פס׳ יד - קשה שמהרישא משמע שהמלכת מלך היא רשות ואילו מהסיפא של הפס’ משמע שיש מצווה בהמלכת מלך? כי תצא פרק כא פס׳ י - כיצד יצוה ה׳ לקחת אשת יפת תואר ולהיטמא בגויה ובפרט במקום שצריך טהרה יתירה בצבא המלחמה שנאמר והיה מחניך קדוש? פרק כב פס׳ יח - הגמ׳ בברכות אומרת אם ראה אדם שייסורין באים עליו יפשפש במעשיו אם לא מצא יתלה בביטול תורה, והקשו האחרונים מדוע לא אמר מתחילה יתלה בעוון ביטול תורה שהרי הוא עוון גדול? מידע שניתן לקרוא יושב בסתר עליון סגולה כי תבוא פרק כז פס׳ טז - מדוע בחר ה׳ דווקא באיסורים אלו להיות ארורים "והלא יש עריות חמורים כאלו”? פס׳ כא - מדוע הכניס ארור של שוכב עם בהמה בין ארורי עריות? וילד פרק לא פס׳ א - להיכן הלך משה? פס׳ ב - מדוע משה מודיע לבני ישראל שהוא יודע יום מותו שזה ידעו רק הצדיקים בדרגה הגבוהה והרי מדרך הצדיקים להסתיר השגתם הגבוהה? פס׳ טז - "וקם העם הזה וגו’. קשה וכי קימה היא לו והלא ירידה והשפלה היא לו הזונה אחרי אלהי נכר? פס׳ יח - לכאורה כשה׳ מסתיר פניו מעמ״י אז יכול להיווצר מצב שאין כאן מידה כנגד מידה והחוטא נענש יותר מכפי המגיע לו? האזינו פרק לב פס׳ ד - קשה מצד אחד ה׳ הוא מקיים הכל ביושר "צדיק וישר הוא" וכפי הדין אך מצד שני יש לו שלוש עשרה מידות של רחמים א״כ כיצד יתקיימו שניהם יחדיו שהם נראים כהפכים? וזאת הברכה פרק לד פס׳ ח - מדוע במיתת אהרן כתוב שבכו כל ישראל ואצל משה לא כתוב ’כל’? נכתב על ידי מקור המאמר:אתר מאמרים עסקיים ומקצועיים http://www.portal-asakim.com
בחזרה למאמר
לכותבי מאמרים
התחבר
הרשמה למערכת
שחזור סיסמה
מאמרים בקטגוריות
אימון אישי
אינטרנט והחיים ברשת
בידור ופנאי
ביטוח
בית משפחה וזוגיות
בניין ואחזקה
הודעות לעיתונות
חברה, פוליטיקה ומדינה
חוק ומשפט
חינוך ולימודים
מדעי החברה
מדעי הטבע
מדעי הרוח
מחשבים וטכנולוגיה
מיסים
מתכונים ואוכל
נשים
ספורט וכושר גופני
עבודה וקריירה
עיצוב ואדריכלות
עסקים
פיננסים וכספים
קניות וצרכנות
רוחניות
רפואה ובריאות
תחבורה ורכב
תיירות ונופש
© כל הזכויות שמורות לאתר מאמרים עסקיים ומקצועיים
שיווק באינטרנט
על ידי WSI