דף הבית תיירות ונופש טיולים משפחתיים תאילנד מסלול מומלץ 15 יום.
תאילנד מסלול מומלץ 15 יום.
מישל ארנסט 13/02/11 |  צפיות: 5798

מסלול מומלץ תאילנד מאורגן.

יום 1 התחלת הטיול : פגישה בנתב"ג טיסה לתאילנד באל על 11 שעות לעיר הבירה בנגקוק.
העברה למלון בדרך כלל במרכז העיר בנגקוק פאלאס.
יום 2  בנגקוק : קמים בשעות הצהריים סיור מודרך במרכזי העיר, ארמון המלכים, מקדשי בודהה השוכב, הזהב, האמרלד, מקדש ארואן, השוק המקומי,צ'יינה טאון, שייט תעלות בעיר בנגקוק וחזרה למלון.
בערב שווקי הלילה הפרחים, פאט פונג וטעימה מהרחוב הידוע ביותר בבנגקוק שהוא עיר התרמילאים רחוב הקווסאן.
יום 3 המשך בנגקוק : שייט על נהר הצ'או-פראיה, סיור מקדשים, פגודות הפורצלן, האכלת הדגים המלכותיים, שייט בתעלות וביקור בחוות הנחשים חזרה למלון, בערב מועדוני הפינג פונג, העיסויים וקניות ערב.
יום 4 טיול צפונה : ארוחת בוקר של המלון עולים על האוטובוסים, נוסעים צפונה לא הרבה זמן עובר ונכנסים לחורבותיה של בירת תאילנד ההיסטורית איותיה, העיר העתיקה הוחרבה על ידי הבורמזים ולא שוקמה,אלא נבנתה בדמותה כבנגקוק אחרי כן שייט על הנהר עד ארמון הקיץ של המלך שהיה תפאורה יפה לסרטים, ואת הגנים סביבו עיצבו בצורת חיות בעיקר פילים בישראל עושים גם דובים, אחרי כן ביקור חטוף בארמון הסיני והאגמים סביבו, חזרה למלון.
אחרי ארוחת ערב יוצאים למועדוני הריקודים העיסויים שווקי הלילה לקנות גרביים ליום שלמחרת.
יום 5 פטייה : ארוחת בוקר במלון או ברחוב ארוחה אותנטית, נוסעים לכיוון עיר החטאים פטייה, בדרך אל העיר נכנסים לגנים העצומים והירוקים עד קנאה שנקראים גני נוג נוצ', בגנים עצים הזקורים לגובה רב, וגשרים בגובה 5 מטר לטובת המטיילים , כמות הקקטוסים ושאר הצמחים מרהיבה, בהמשך עולים על רכבת ילדים ועושים סיבוב בגנים עד לראש הגבעה שעליה ניצב הפעמון ועל כל אחד להקיש בו ולבקש משאלה, העיר נמצאת במרכז רצועת חוף מדהימה, בכל פינה עומד מלון לתפארת וכמובן מועדוני לילה ויום.
לעיר פטייה יש טיילת נחמדה עם שפע מקומות בילוי, לא הרחק נמצאת חוות תנינים ואת חציו השני של היום מעבירים בחווה עם הופעות.
בלילה יש מועדוני קברט וזמרי שנות השישים ריקודים עד 2 בלילה ויש מקומות חסויים שפועלים עד הבוקר, חזרה למלון.
יום 6 צפונה לקאנצ'נבורי : נסיעה עם הרכב בכביש עוקף בנגקוק לעיר קאנצ'נבורי, ביקור בתחנות הרכבת של נהר הקוואי, ביקור חובה על כל תייר במוזיאון המלחמה האמריקאי ובית העלמין לחללי בוני הגשר והשומרים, נתרשם מכלי הבנייה ונקרא את הסיפור האמיתי של הגשר, בקיצור הרבה יותר אזרחים סיניים ותאילנדים מקומיים נהרגו מאשר אמריקאים או בריטים אבל זה כבר היסטוריה.
חוזרים שוב פעם לבנגקוק,חייבים לישון כאן כי בבוקר טסים צפונה, ביקור לילה בביג C,או באקווריום הגדול של העיר, כל אחד לעצמו, כמו-כן מועדונים חופשי.
יום 7 טיסה לצ'אנג-ראי :מגיעים לשדה תעופה של בנגקוק עולים לטיסה צפונה לעיר הצפונית ביותר, הטיסה עורכת חצי יום לכן עם ההגעה למלון ישר לאוטובוסים טיול באזורי ההרים וכפי המקומיים והשבטים יאהו ואקהה, שומעים הסברים איך חיים אנשים אלו ובעיקר איך הם חיו לפני הקדמה, מה הם אוכלים לובשים ורוקדים בלי כוכבים.
לקראת ערב חזרה למלון.
יום 8 צפון תאילנד : עם הרכב מגעים לאחת הנקודות המפורסמות בעולם, תצפית על שלוש מדינות אסיה, מפגש גבולות זה נקרא משולש הזהב  ומנקודת התצפית בתאילנד ניתן לראות את מיאנמר היא בורמה   ולאוס ארץ השבטים ומקדשי הצוקים.
השם משולש הזהב הפך לשם עולמי בכל מה שקשור בסחר בסמים בעיקר הפרג והאופיום,כאן ניצב הבית הירוק מוזיאון האופיום שסביבו עברו סמים וכסף בכמויות גדולות, מעל נחל המקונג ניצב פסל בודהה ענק כולו זהב, אם יש זמן והחברה דאגה לכך למפרע עוברים את הגבול ללאוס עד לאי דון סאו, יש לדאוג לאשרת מעבר זמנית, בסיום חוזרים למלון בצ'אנג ראי או צ'אנג מאי.
יום 9 צפון תאילנד : אחרי ארוחת הבוקר קצת קשה בלי לחמניות אבל ממשיכים בסיור יערות עבותים ירוקים הכל שמורות טבע מוכרזות, נבקר בשבט הנשים המסכנות שהחל מגיל צעיר כל שנה מוסיפים טבעת מתכת, וכך לכל הנשים המבוגרות ישנן טבעות במשקל 5 קילו,משקל הטבעות מוריד את עצמות הכתפיים למטה וכך נראה כאילו שצווארן הוא יותר ארוך משאר נשות תבל.
היום נשים אלו הן מוצג היסטורי לתצוגה עבור תיירים בלבד רחמנות עליהן, רובן עוסקות בייצור עבודות יד, טבעות, חרוזים, סיכות בגד, תכשיטי רגליים, מפיות ושטיחונים.
בערב נטייל בעיר נצפה במופע בשם קנטוק,מוזיקה וריקוד אותנטי, הכל הולך לאט אפילו צב היה נרדם עד שזה נגמר אבל זה אותנטי ומעניין, חוזרים לישון במלון.

יום 10 צפון תאילנד : יום הג'מבורי הגיע, נוסעים לאחד הנהרות או יובליו של נהר הפינג שחוצה את המדינה מצפון לדרום, כאן יערכו לנו תצוגת פילים מאולפים בעבודה, הרמת משאות, גרירת בולי עץ יעברו מעליכם, ירימו את האמיץ שבכם בין חדק לשן פיל, רכיבה על פיל על שבילים ובתוך נחלים, שייט לא מסוכן על רפסודה מבמבוק, מרוצי שוורים , נטייל בכפרים העושים עבודות עץ גילוף תמונות ושולחנות, ריקועי מתכת ייצור מטריות, מניפות וציורים.חזרה למלון אוכל ולישון, אין מועדונים ועיסויים.

יום 11 צפון : קמים אחרי ארוחת בוקר ישר לאוטובוס או רכב מקומי בקבוצות, נוסעים לדוי סטופ,שמורת טבע ענקית על ראש הר בגובה של יותר מקילומטר ולא קר בכלל, מקסימום עליונית אפילו לא צריך מעיל.
יש רכבל שמעלה את העצלנים חסרי הזמן למעלה, רואים את המבנה בשם סטופה, מבנה עגול בצורת חרוט ומעליו שפיץ לשמים, מצופה כמובן זהב, התצפית פה היא מהממת רואים את כל העיר צ'אנג מאי, חוזרים בסוף היום לעיר ולמלון מנוחה ויציאה לשוקי הלילה, בשוק מופיעות לפעמים להקות מקומיות ואין לדעת את מינם של האומנים.
הכל מסתיים כאן מוקדם והולכים לישון, קחו בחשבון שהרבה מתנות יופיעו במשקל עודף בטיסה דרומה.
יום 12 טיסה דרומה : היום מתחיל בהגעה לנמל התעופה של צ'אנג מאי, וטיסה לאי פוקטהאי הענק ביותר במדינה.
מגיעים בצהריים קצת מנוחה אחרי הטיסה, יורדים לבריכה, או לחופים כל החופים כאן מעולים, מצוידים בכל מנעמי החיים וענפי ספורט הים, אופנועי ים, סירות מפרש, מועדוני צלילה, טיפוס הרים צוקים וקירות, ביקור במפלים ענקיים 20 מטר גובה, טרקים ביערות, הכל תחת היד , קחו אופנוע וטיילו מסביבי לאי, קחו שייט פרטי לאחד האיים וחובה לנוח קצת מתחת לעץ קוקוס.
בלילה נפתחים מועדוני התענוגות כמובן שיש עיסויים ושאר תענוגות החיים לנופשים חביבים מישראל.

יום 13 ו 14 פוקט והסביבה : המשך תענוגות החיים שייט צלילות, הגעה למפרץ פאנג נגה,כאן המים עולים ויורדים חופשי עולים מטר ויורדים מטר, שורשי עצי המנגרובים הופכים לסבך שורשים ואתם שטים בקיאקים בין השורשים, יורדים לצלול בין הדגים יש מצב לראות כרישים קטנים ושאר חיות ים לא מוכרות.
ממשיכים בביקור חטוף לשעה ביער עצי הגומי, נצפה בשיטת חליבת העצים והתהליך שהופך את השרף לגומי ייבוש ניקוי רידוד והפיכתו לדף גומי עבה לייצוא.
עצי הגומי הם ברובם של אנשים פרטיים והשלטון מגיע פעם בשנה לספור את העצים ולתת מענקים למגדלים, כמו ביצים אצלנו. ממשיכים למקדש הקופים לא כדאי להתקרב יותר מידי אין ביטוח נגד תקיפת בעלי חיים.
ממשיכים בשייט לאי שנקרא האי של 007 .
כאן צולם מרדף הסירות, המקום מהמם אבל חוץ מדוכני ממכר מתנות ושירותים אין כאן כלום.
ימים 15 ו 16 הביתה : לא רוצים אבל....עולים על מטוס שוקלים מזוודות טסים לבנגקוק עיר הבירה, מסיימים את הקניות ועוד עיסוי אחד בפינת הרחוב, עולים על טיסה 11 שעות לנתב"ג ומחכים לטיול הבא למזרח תאילנד וקמבודיה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מישל ארנסט

http://www.2uk.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט
 
ברלין 10 אתרי ביקור
ברלין היא אחת הערים המעניינות ביותר בגמניה אם לא הכי הכי.

גרמניה מדריך למטייל
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים

תאילנד ויהודים
28/02/11 | דתות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה . בשנת 1920 הגיע לתאילנד אדריכל יהודי מרוסיה, כדי לבצע פרויקט עבור בית המלוכה התאילנדי ובכלל זה ארמון המלך, ובסיום העבודה החליטו בני המשפחה להישאר.

מזרח תאילנד למטייל
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

תאילנד מזג אויר וחיי העם
האקלים בתאילנד הינו טרופי אשר מאופיין בעיקרו במונסונים על פי תקופות: בתקופה מאמצע מאי עד סוף ספטמבר תאילנד נמצאת בהשפעת מונסון ד' -מערבי, גשום חם ולח. בתקופה מנובמבר עד אמצע מרץ מושפעת תאילנד ממונסון צפון-מזרחי,יבש וצונן. אזורי הצפון והמזרח בד"כ קרירים יותר מעיר הבירה- בנגקוק בעונת החורף, וחם יותר בקיץ. עונת התיירות המומלצת- מומלץ לבקר בתאילנד כל השנה, אולם, מחירי הטיסות והמחייה זולים יותר הינם בין מאי ליוני, מכיוון שזוהי עונה גשומה ואינה מתויירת., הגשם היורד בעיקר בבנגקוק, גורם לשיפור איכות האוויר בבנגקוק ומטהר את המבנים , הכבישים וערפיח בעיר עצמה. כמות המשקעים השנתית הממוצעת נעה בין 900 מ"מ

מאמר על לימודי טיסה בתאילנד
בית ספר לטיסה בעיר צ 'יאנג מאי סמוך לעיר צ'יאנג מאי יש מועדון טיסה למטוסים קלים, 25 דקות דרומה נסיעה ממרכז העיר.
מועדון הטיסה נוסד בשנת 1998 על ידי קבוצה של חובבי טיסה,


למה לטוס לתאילנד ?
בשנים האחרונות הפכה תאילנד ליעד נופש מבוקש בקרב צעירים ישראלים חיילים משוחררים ומשפחות עם ילדים.

תאילנד מסלול מומלץ 15 יום.
מסלול מומלץ תאילנד מאורגן 15 יום.

חשמלאות תעשיה
13/02/11 | תעשייה
את החשמל המציאו לפני כמאה שנים, החשמל ברבות הימים החליף את כוח האדם וכוח הסוס שהיוו את כוח העבודה העיקרי. עד היום, חוזק של מנועים מחושב בכוחות סוס גם לגבי מכוניות. אם נדע להשתמש נכון נוכל להפיק הרבה מאוד "מכוח החשמל".

תאילנד פוקט והאי קופיפי
תאילנד : הופכת בשנים האחרונות לאחד היעדים התיירותיים הנחשקים והפופולאריים במזרח הרחוק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI