דף הבית פיננסים וכספים כלכלת משק בית השוואה בין הלוואה מהבנק להלוואה חוץ בנקאית
השוואה בין הלוואה מהבנק להלוואה חוץ בנקאית
דין דקל 19/06/11 |  צפיות: 3409

הלוואה מהבנק הדרך הזולה ביותר לקבל הלוואה מגורם עסקי

כשמדובר על הלוואה לכול מטרה הדרך הזולה ביותר לקבל אותה היא באמצעות הבנק שלכם, מסתבר שהמוסד הפיננסי הזה שאתם מנהלים איתו יחסי אהבה, שנאה הוא הגוף הכי זול מבחינתכם כאשר מדובר בהלוואות, מאידך הוא גם הגוף השמרני והדרקוני ביותר מבין שאר הגופים מהם אתם עשויים לקבל הלוואות, הדרך שלו לאזן את העובדה שהוא נותן הלוואות זולות יחסית היא באמצעות מנגנונים יחסית קשיחים ומאוד סלקטיבים כשמדובר במתן אשראי, אתם גם חייבים להבין שבנקים בשונה מחברות אחרות הם גם הגופים הכי מפוקחים ע"י בנק ישראל ולכן חובתו כפולה ומכופלת, אם אתם לקוחות טובים כאלו שהמשכורת שלהם נכנסת תמיד בזמן שווה לכם להשיג הלוואה מהבנק שלכם, נקודה אחת אותה אתם צריכים לקחת בחשבון היא שכל הלוואה אותה אתם לוקחים מהבנק, היא חלק ממסגרת האשראי שלכם, זו אחת הסיבות שבגללה אנשים מעדיפים לקבל הלוואה ממסגרות חוץ בנקאיות.

הלוואות חוץ בנקאיות קלאסיות

ישנם שני סוגים של הלוואות חוץ בנקאיות שיצא וודאי לקחת אותן, הראשונה היא הלוואה מחברת האשראי שלכם, זו הלוואה שקל מאוד להשיג אותה בדרך הלוואה לטווח של שנה עד שנתיים אותה, בדרך כלל מדובר בהלוואה של עד כמה עשרות אלפי שקלים. יתרונה בנוחותה, חסרונה בעובדה שמדובר בכזאת שבה הריבית גבוהה יחסית בוודאי כשמשווים מול הבנק. ההלוואה השנייה שוודאי יצא לכם לקבל אותה היא הלוואה מחברת הליסינג או יבואן הרכב לצורך רכישת מכונית, מדובר בהלוואה בדיוק על פי הצרכים של רוכשי הרכב, בחלק מהמקרים היא מתבססת על תשלום חודשי יחסית לא גבוה והמשך גלגול ההלוואה עם תום תקופה של שלוש שנים, בדומה להלוואה מחברת האשראי גם כאן אין מתנות חינם וזו הלוואה עם ריבית יחסית יותר גבוהה מול הלוואה לרכב אותה תוכלו לקבל מהבנק, אבל גם כאן מדובר בהלוואה הרבה יותר נוחה מכיוון שמדובר בגופים שמתמחים בהלוואות לרכב.

הלוואות חוץ בנקאיות מחברות הביטוח או קרנות הפנסיה שלכם

ישנם שני גופים מאוד מוכרים איתם יש לכם מערכות יחסים ארוכות טווח של עשרות שנים, התוצאה העיקרית במערכות יחסים אלו הם הכספים שמצטברים לטובתכם ומגיעים למאות אלפי שקלים, מסתבר שמול הסכומים האלו ניתן לקבל הלוואות בתנאים ממש לא רעים, הנקודה היחידה אותה אתם צריכים לקחת בחשבון שאלו לא גופים שיודעים בהכרח לתת שירות מצוין כשמדובר בבנקאות קמעונאית בדומה לבנקים וחברות האשראי, יחד עם זאת כשמדובר על הלוואה משמעותית, שופינג בין כמה גופים הוא משהו שאתם בהכרח חייבים לעשות.

הלוואות חוץ בנקאיות שאסור לקחת

יש סוג מוכר אבל ממש לא ידידותי אותו אסור לכם לקחת בשום מקרה, מדובר על הלוואות מהשוק האפור, קל לקחת אבל לעיתים קשה להחזיר וכשאין באפשרותכם להחזיר אתם בצרות צרורות, אנחנו ממליצם בחום לא להתקרב לגופים האלו בשום מקרה, עדיף להכריז על פשיטת רגל אישית מאשר לקחת הלוואה מהשוק האפור. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם עומדים בוקר אחד בפתח הדלת כשבפניכם עומד גובה מאיים כזה שלא תרצו בשום מקרה להיתקל בו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דין דקל


 


מאמרים נוספים מאת דין דקל
 
כמה כסף אתם אמורים לשים בצד כל חודש עבור הלוואות
14/08/11 | הלוואות
הלוואות הן חלק משמעותי כשמדובר על ההוצאות החודשיות שלכם. החל במשכנתא שהיא המגה הלוואה אותה תשלמו לאורך כמות שנים נכבדת לאורך החיים שלכם כבוגרים. זה ממשיך להלוואות יותר קטנות אבל משמעותיות כגון הלוואה לצורך שיפוץ גדול, רכב אותו קניתם באמצעות ליסינג

עולם שלם של הלוואות מחוץ לבנק שלכם
07/08/11 | הלוואות
שאלתם את עצמכם אם גם אתם תהיו מוכנים לתת הלוואה ללא ריבית בעיתות של מצוקה לחבר טוב, אם הייתם בצד השני, חשוב שכשתוכלו תתנו גם אתם, זו ממש מצווה גדולה ורצוי שתממשו אותה. ההרגשה האישית בכל אופן תהיה מאוד טובה.

השוואה בין הלוואה מהבנק להלוואה חוץ בנקאית
מסתבר שהמוסד הפיננסי הזה שאתם מנהלים איתו יחסי אהבה, שנאה הוא הגוף הכי זול מבחינתכם כאשר מדובר בהלוואות, מאידך הוא גם הגוף השמרני והדרקוני ביותר מבין שאר הגופים מהם אתם עשויים לקבל הלוואות, הדרך שלו לאזן את העובדה שהוא נותן הלוואות זולות יחסית

הלוואות חוץ בנקאיות או הלוואות מבנקים מה יותר משתלם?
16/06/11 | הלוואות
כל המשק המודרני מתבסס על אשראי כזה או אחר, כשאנחנו אומרים אשראי, אנחנו בעצם מתכוונים להלוואה. כולם זקוקים לאשראי והלוואות, החל ממשק הבית הקטן שלוקח הלוואות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI