דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות קביעת אבהות בעזרת בדיקה
קביעת אבהות בעזרת בדיקה
מיכל ז 14/07/11 |  צפיות: 2923

ישנם מצבים שונים אשר בהם גבר לא בטוח במאה אחוז כי הוא אכן אביו של הילד וכדי לבדוק זאת הוא צריך לעשות בדיקת אבהות שתחשוף את האמת. היום בדיקת אבהות לא נעשית כמו בעבר באופן פולשני של הכנסת מחט ולקיחת דם אלא על ידי הכנסתו של מקל קטן לפה ובכך בודקים האם הגנים של הילד זהים לאביו.

במידה ובדיקת אבהות מראה כי אכן הגבר הוא האבא של הילד חלה החובה על האב להיות אחראי על הילד וזה כולל הסדרי ראיה ותשלום מזונות ילדים. עו"ד לגירושין קובע את התנאים האלו ועוד. תביעת גירושין תוגש על ידי שני הצדדים אך תביעת אבהות מגישה האישה של הילד בשביל מישהו אשר הוא לא מוכן להכיר בילד ואף טוען כי זהו אינו ילדו. התביעה מוגשת אל עו"ד לגירושין אשר יטפל בכל העניין תוך ניסיון לעשות את הכל לטובתו של הילד.

האימא מגישה תביעת אבהות אל עו"ד לגירושין על מנת שהאבא יישא באחריות ויעמוד בתשלום של מזונות עד שהילד יהיה בן 18, על מנת להסדיר הסדרי ראיה אשר בזכותם האב ייפגש ויבלה עם ילדו באופן קבוע, הרי הכי טוב שיש אבא ואימא לכן מאוד חשוב שהילדים יבלו בחברת ההורים שלהם כמה שיותר.

תביעת אבהות תוגש אל בית המשפט לענייני משפחה אשר הוא יחליט כי על האב לבצע בדיקה של אבהות ובהתאם לתוצאות הבדיקה יוחלט האם הגבר הוא אכן אביו של הילד והאם הוא חייב לשלם מזונות וגם לדאוג שיהיו הסדרי ראיה תקינים.

חשוב מאוד לבצע בדיקת רקמות באישורו של בית המשפט או לפי דרישה של עו"ד לגירושין. אם יש מצב שהבדיקה כי אכן זהו אביו של הילד לא תהיה בסופו של דבר לטובתו של הילד האב לא יהיה חייב לעשות את הבדיקה הרי דואגים לפני הכל לטובתו של הילד היות והוא נמצא במצב רגיש ביותר בין הוריו ובכל זאת אין לשכוח כי מדובר בילד קטן שקשה לו להתמודד עם דברים אשר מבוגרים יכולים להתמודד איתם בקלות.

חשוב לבצע בדיקת אבהות לטובת הילד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI