דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד הכלב שלי ואני
הכלב שלי ואני
ריקו עובדיה 07/11/11 |  צפיות: 2448

הילד רוצה כלב? אימצתם כלב חדש וכעת ברצונכם לגלות איך לטפל בו ולחנכו? ההחלטה לאמץ או לקנות כלב היא מורכבת ואסור לבסס אותה אך ורק על חיבה לבע"ח. מחפשים מידע על הלוחש לכלבים? רוצים לדעת הכל על כלבים מאולפים? לפניכם לא מעט טיפים מועילים בנושא כלבים:

הקפידו לוודא שהינכם מוכנים להביא כלב הביתה, לשינוי שהמעשה יביא בחייכם ובסדר היום שלכם, והן מהבחינה הכלכלית. לגדל כלב זה טיולים תלת-יומיים, מזון כלבים, ומתן אהבה ותשומת לב.

בנוסף אימוץ כלב כרוך בהוצאות קטנות וגדולות, רובן קבועות, על וטרינרים, אוכל, תכשירים, ציוד נלווה וטיפולים רפואיים במקרה מחלה. אם אתם לא מסתדרים על זה, מומלץ מאד שתחסכו מבעוד מועד את הסבל המיותר ותוותרו על אימוץ כלבים לפחות לתקופה הקרובה.

תמיד בחרו בכלב מכלביה על כלבים ממגדל כלבים – כלב ממוכר פרטי תמיד ימצא בית, בעוד שכלביות בארצנו מלאות עד אפס מקום ברבבות כלבים נטושים מקסימים. כלביות רבות ממיתות בע"ח שנשארים אצלן אחרי פרק זמן כלשהו, ואף אלו שלא מוכנות לבחור בדרך פעולה זו לרוב אינן מסוגלות לספק לבעלי החיים את הטיפול הראוי בשל העומס. כך גם תוכלו לקחת את הכלב המועדף מתוך מגוון עצום ובנוסף, כלב שתוציאו מכלביה יעניק לכם כבעליו אהבה אינסוף כתודה משום שהענקתם לו חיים.

כלב גזעי או כלב מעורב? כלבים טהורי גזע נותנים לבעלים שלהם מעמד ויוקרה, המעורבים נוטים כמעט תמיד להיות אינטליגנטיים יותר, נוטים להיות בעלי תוחלת חיים ארוכה יותר ופחות סובלים מבעיות בריאותיות.

אימצתם כלב? חשוב שלא תזניחו את המשימה לאלפו. כלב שעבר חינוך זה כלב שמח, ואם מצבו הנפשי רגוע ושלו, גם לבעלים יותר כיף לשהות בסביבתו.

רוצים לגלות הכל על אילוף כלבים בצפון?
בקרו באתר http://www.hiperdog.co.il/, שמציע לכם מידע חיוני על גזעים, דרכי הטיפול המומלצות, המון טיפים שימושיים, והמלצות על ווטרינרים מומחים, מוממחי אילוף וחינוך, צעצועים ומזון.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI