דף הבית בניין ואחזקה גינון תאורת גינה - עשה זאת בעצמך !!!
תאורת גינה - עשה זאת בעצמך !!!
רועי תומר 21/01/12 |  צפיות: 3350

הכתבה הזו מיועדת לאלו מכם שאי פעם רצו להתקין תאורה לגינה וברגע האחרון הרימו ידיים כי הרגישו שזה גדול עליהם וכי המשימה מעל ליכולת ההתמודדות שלהם ואפילו מפחידה.

השלב הראשון להתגבר על החששות מהתקנת תאורה לגינה הוא כמו בכל משימה אחרת אליה תיגש וזה לנסות להבין בדיוק מה אתה רוצה לעשות : מהו העיצוב האהוב עליך ואיזה סוג של נורות אתה רוצה לבחור. אין ספק כי לאחר שתבין מהם הסוגים השונים של גופי תאורת גינה, המשימה תהפוך להיות הרבה יותר קלה, ותוכל להחליט מה בדיוק אתה רוצה. בכתבה אנסה לעזור ולהציג מהם הסוגים השונים של נורות ולמנות את היתרונות והחסרונות של כל אחד מגופי התאורה הספציפיים. אני מקווה שהטיפים אותם אתן לך יוכלו להקל עליך בחיפוש ולאחר מכן ברכישה של גופי תאורה מושלמים עבור הגינה שלך.

תאורת גינה דקורטיבית
כפי שאמרתי קודם, המפתח הגדול ביותר להתמודד עם המשימה הוא לברר בדיוק מה אתה רוצה. כאשר מדברים על תאורת גינה דקורטיבית קרוב לוודאי שאתה תרצה לרכוש גופי תאורה מעוצבים אך שיהיו כמובן עמידים לאורך שנים. ניתן לעשות זאת במספר אפשרויות: ראשית כדאי להסתכל על חצרות השכנים והחברים. ייתכן שתתקל בעיצובים יפים של גופי תאורה לגינה שידברו לליבך, אך לעיתים בעודך מסתכל בגינות שלהם תוכל להבין מכך מה אינך מעוניין שיהיה בגינה שלך. לכל אחד יש טעמים שונים וצרכים שונים. קח מגינות אלו רעיון אחד או שניים, תשלב אותם בקונספציה הכללית של העיצוב אותו יש לך בראש וזו כשלעצמה התקדמות טובה בהגדרת הסגנון שיהיה לגינה שלך.

נורות LED
תוך כדי למידה ממבט על גינות השכנים אחד הרעיונות שאימצתי לעצמי היה הרעיון של נורות לד בגינה. תאורת גינה עם נורות לד מזכה אתך בנורות עמידות מאוד בפני תנאי מזג אויר, מחזיקות לאורך שנים ומפיצות אור בהיר.  החיסרון בנורות אלו הוא במחירן הגבוה לעומת נורות רגילות, אך עלות זו מתבטלת בעבור השימוש הארוך והבטוח אשר זוכים לו בתמורה.

תאורת גן סולארית
לתאורה זו תוכלו להיחשף כיום בגינות רבות. יתרונות תאורה סולארית הם בחסון בחשמל שכן הם אוגרות אנרגיה מהשמש במשך היום, ומשחררות אותה בשעות הלילה. בנוסף, אין צורך בחיווט ולפיכך גם לא בעזרת חשמלאי. מנגד, אורות אלו אינם חזקים דיים לכל מטרה, וניתן לקבל מהם אפקטיביות מרבית רק אם הם מוצבים במקומות בהם יש קרינת שמש חזקה. ניתן כמובן לשלב תאורה לגינה עם מספר גופי תאורה סולארית ומספר גופים מסוג שונה.


תאורה לגינה בעלויות נמוכות
בתהליך חיפוש גופי תאורה לגינה כדאי לערוך השוואת מחירים. אל תתפתו לרכוש בחנות הראשונה אליה אתם מגיעים. קל ונוח היום לעשות השוואת מחירים באינטרנט. תאורת גינה היא נושא רחב מאוד ותוכלו למצוא מגוון מוצרים, חברות ומותגים בנושא זה. לבטח תגלו שלא בהכרח אתם מחפשים משהו זול. מה שצריך להוביל אתכם הוא חיפוש אחר המוצר האיכותי ביותר במחיר הטוב ביותר שתוכלו למצוא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רועי תומר

Mygarden – אתר המכירות הגדול ביותר בישראל למוצרים לגינה: ריהוט גן, ערסלים, תאורת גן, גדרות במבוק, דשא סינטטי , מחסן גינה, עיצוב גינה, פופים, חלוקי נחל, טוף, פינות זולה, רשתות צל ומגוון רחב וגדול של כל המוצרים עליהם חלמתם לגינה. [email protected]



 


מאמרים נוספים מאת רועי תומר
 
פוף לילדים - הפתרון לעיצוב כל חדר
21/01/12 | ריהוט
חדרי ילדים הם חדרים אשר צריך להעניק לתכנונם מחשבה מרובה. קיימות בערך מליון אפשרויות לעצב חדרי ילדים, אך יש לזכור כי בראש ובראשונה חשוב נושא הבטיחות ומצד שני הנוחות והענקת הרגשה נעימה ומלטפת. לעיתים פריט אחד כמו פוף לילדים יכול לתת נגיעה מיוחדת ומראה החדר ישתנה מקצה לקצה.

תאורת גינה - עשה זאת בעצמך !!!
21/01/12 | גינון
הכתבה הזו מיועדת לאלו מכם שאי פעם רצו להתקין תאורה לגינה וברגע האחרון הרימו ידיים כי הרגישו שזה גדול עליהם וכי המשימה מעל ליכולת ההתמודדות שלהם ואפילו מפחידה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI