דף הבית הודעות לעיתונות תרבות ובידור יניב כהן
יניב כהן
lior 18/03/12 |  צפיות: 4435

יניב כהן הוא שם נפוץ למדי, הוא נפוץ גם בקרב ידוענים שונים. יניב כהן הוא גם זמר. זמר המזרחית יניב כהן הוא זמן מבטיח שזוהה כהצלחה עוד בשלבים המוקדמים של חייו. הייתה זו אימו שגילתה שבנה הקטן התברך בקול ענק. אמו של יניב כהן לא הייתה רחוקה בעצמה מעולם המוזיקה שכן היא עסקה בתמלול וכתיבה. בין היתר, אסתר כהן, אימו של יניב כהן כתבה גם שירים בעולם הזמר המזרחי למגוון די רחב של אמנים. אסתר כהן כתבה גם מגוון שירים עבור זמרים דתיים ולא רק בזמר הים תיכוני.

יניב כהן - החשיפה

כבר בשנותיו הראשונות לחייו זיהתה אסתר שבנה מוכשר בצורה יוצאת דופן והחלה לעודד אותו לפתח את כישרון השירה שקיים בו. הפועתו הראשונה על הבמה הייתה דווקא בריקוד ולא בשירה. כהן הצעיר היה רקדן ליווי בהתחלה ולמעשה היתה זו דווקא קריירת הריקוד שלו שהפגישה אותו עם מרים גדולים כמו שימי תבורי, חיים משה וזהר ארגוב. זמן לא רב לאחר מכן החל יניב כהן את קריירת השירה שלו וכבר בהתחלה סומן כהבטחה. הוא החל את דרכו במועדונים השונים של תל אביב והופיע על הבמה גם בשיתופי פעולה שונים. יניב כהן ניהל קריירה עשירה שכללה הופעות רבות, שיתופי פעולה ועבודה מסביב לשעון.

יניב כהן ממשיך במוזיקה

כמובן שלאורך השנים התקשורת גם היא נחשפה אל הזמר המבטיח יניב כהן ולאורך התקופה הוא נתן ראיונות רבים והתארח בתוכניות אירוח שונות.ברזומה שלו רשומים ארבעה תקליטים כשאת הראשון שלו הוציא בשנת 2001. התקליט התקבל בסבר פנים מברך וזיכה את הזמר הצעיר בחשיפה רבה אך הצלחתו הגדולה הגיעה רק שבע שנים לאחר מכן, עם צאת אלבומו השלישי. אז כבר לא ניתן היה להתעלם מההצלחה המסחררת של הזמר המוכשר. האלבום נקרא "אהבה מהשמים".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 lior


 


מאמרים נוספים מאת lior
 
יניב כהן
יניב כהן הוא גם זמר. זמר המזרחית יניב כהן הוא זמן מבטיח שזוהה כהצלחה עוד בשלבים המוקדמים של חייו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI