דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה לעבור בכיף עם חברת הובלות מקצועית
לעבור בכיף עם חברת הובלות מקצועית
הובלות הסטודנטים 01/06/12 |  צפיות: 2306

איןספק כי הובלת דירה או לחילופין – הובלת משרד, מהווה את אחד הטראומותהגדולות ביותר של כל מאן-דבעי. מי מאיתנו רוצה שחבורה של אנשים זרים, לרובשעירים ומזיעים, יחדרו לפרטיות ביתנו, יפרקו לנו את הרהיטים, יכניסו ידייםלתוך אריזות המלאות בציוד שלנו, יסעו עם כל הציוד הזה, ובנוסף לכל – אנוצריכים גם לשלם להם על זה, בתוספת טיפ!

אכן, כל התמונה המנטאלית של הובלההיא תמונה מאוד מאיימת, אך אין מה לעשות בעצם- אלא אם אתם מוכנים להעבירמקרר מקומה שלישית למאזדה שלכם, אתם חייבים לפנות אל חברת הובלות. במאמר זהנעניק לכם כמה רעיונות שיהפכו את הליך ההובלה לנעים יותר.

קומו עם חיוך- היום אתם עוברים!

אל תחשבו על הבלאגן במקום החדש, תחשבו על הכיף שבשינוי. הריכל החיים שלנו עוברים באופן די צפוי, היום הזה, דברים משתנים, אתם משני את המיקום שלכם, אם מדובר על הובלת משרד – אתם משנים את מיקום המשרד שלכם,שכנים חדשים, הזדמנויות חדשות- מה רע??

אל תהיו תקועים –זרמו

אחד הדברים היותר מעצבנים בכל תהליך ההובלה היא העובדה שבזמןשהמובילים עולים ויורדים, לכם אין ממש מה לעשות, או שאתם מתעסקים בדבריםסתמיים כדי להעביר את הזמן (ע"ע – לחזק את הבורג של המכסה של הסיר הישן).יש גם את אלו שמנסים לעזור למובילים (לפעמים מתוך רגשי אשמה- הם עובדיםואני יושב?), ובעצם- הם יותר מפריעים לכל תהליך העבודה שלהם.

בקיצור, מהשאני מנסה להגיד זה – אל תרגישו אשמה, ואל תחפשו במה להתעסק. תסמכו עלהמובילים שיעשו עבודה טובה, ולכו תעשו משהו בשביל עצמכם- שתו קפה בחוץ,דברו עם חברים בטלפון, סתם תפנטזו על המקום החדש- כל דבר שפשוט יעביר אתהשעות הללו בכיף שלכם.

הגעתם לבית או למשרד החדש?

הגעתם לבית/משרד החדש? הבלאגן תוקפני- רואים רק ארגזים מכל פינה בבית. מספיק, די, נמאס!

אז זהו, שהגיע הזמן לשתות קפה, לקחת את הזמן, לחשוב איך אתםמארגנים את הכל ואיך הייתם רוצים שהכל ייראה. והופ, פתאום הדברים לא נראיםכל כך מאיימים.

הובלה משרד או הובלת דירה יכולה להיות דווקא עניין דיי נעים וכיפי, הכל תלוי בכם ובהלך הרוח שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הובלות הסטודנטים

הובלות הסטודנטים - הובלת דירות, הובלת משרדים, הובלת עסקים ועוד!



 


מאמרים נוספים מאת הובלות הסטודנטים
 
לעבור בכיף עם חברת הובלות מקצועית
01/06/12 | מעבר דירה
אחד הדברים היותר מעצבנים בכל תהליך ההובלה היא העובדה שבזמן שהמובילים עולים ויורדים, לכם אין ממש מה לעשות, או שאתם מתעסקים בדברים סתמיים כדי להעביר את הזמן (ע"ע – לחזק את הבורג של המכסה של הסיר הישן). יש גם את אלו שמנסים לעזור למובילים (לפעמים מתוך רגשי אשמה- הם עובדים ואני יושב?)
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI