דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הכל על הובלות בחדרה
הכל על הובלות בחדרה
דניאל טולדנו 14/06/12 |  צפיות: 2758

אין כמו לעבור!

לרוב האנשים העברת המשרד זה הליך מפחיד אך מרגש. זהו זמן מעולה לעשות סדר בחיים, למיין חפצים שאספנו, לזרוק את הישן ולאפשר מקום לחדש. למרות זאת, כשעומדים לעבור מומלץ בחום לבחור בקפידה חברה אמינה שתוביל לנו את הרכוש , שבזכותה יהיה לנו מעבר נוח וזריז במידת היכולת האפשרית.

מה ההבדלים שבודקים כשמחפשים הובלות בחדרה?

הרכיב הראשוני שמרבית האנשים יסתכלו עליו הוא מחיר ההובלה. המחיר אכן מהווה רכיב עיקרי בגיבוש החלטה ובחירת חברת הובלה עבור מרבית האנשים, אך האם מחיר נמוך תמיד ישקף את הפתרון הטוב ביותר?

אל תהיו מופתעים אם תיאמתם שירותי הובלה לכל הבית עבור שמונה מאות שקלים ואז הגיע בחור רופס עם טנדר חלוד וישן. הרי לא הייתם נותנים את הפרייבט בכל מוסך בעל הצעה זולה, למה שתתנו את כל הרכוש שלכם תחת אחריותו של חאפר שהחליט שהוא מוביל, על אף היותו זול.

אז על סמך מה בוחרים?

לא יודעים מה ההבדל? עדיף לכם להשוות בין מס' הצעות. בביצוע השוואה בין הצעות מחברות שונות תקבלו מושג מה כל חברת הובלות מאפשרת לכם ומהו מחיר ממוצע, כך יתאפשר לכם לדעת מה חשוב בעיניכם ולהחליט על המחיר אותו אתם יכולים לשלם ולהבטיח לעצמכם את השירות הכי טוב במחיר שאתם מוכנים לשלם. בבחינת הצעה של הובלות פרדס חנה המחירים יהיו שונים בגלל:

נסיון - חברות הובלה הפועלות מעל עשר שנים מעסיקות אנשים מנוסים שיודעים את עבודתם ועובדים ביעילות תוך כדי שמירה וטיפול מסור בחפצים האישיים שלכם. לחברות הובלות ותיקות אלו מעגל לקוחות גדול והן מסוגלות להראות מספר גדול של המלצות.

אחריות וביטוח - קחו לתשומת לבכם שמרבית מן ההצעות ה"אטרקטיביות" שתקבלו לא מזכירות אף סעיף ביטוחי. בזמן ביצוע הובלת עסק חשוב להקפיד ולראות שקיים בכלל סעיף מסוג זה ולבדוק מה גובה הכיסוי בכדי שתהיו רגועים.

מספר האנשים וכלי התובלה - חברות הפועלות כדרך קבע יגיעו עם משאית גדולה לעומת עוסקים מהצד שיבואו לבדם או עם עובד מזדמן נהוגים על טנדר ישן שבמקרה והזמן מזלכם הוא בעל כיסוי ברזנט. חברות הובלה הפועלות דרך קבע יגיעו בליווי צוות מובילים שלא קטן משלושה עובדים, תלוי בגודל הפרוייקט - דבר המבטיח לכם טיפול טוב יותר בתכולת העסק.

הובלה בעזרת מנוף - הבאת מנוף יביא לעליית מחיר ובמצבים נקודתיים לא תהיה בידיכם אפשרות ותהיו מוכרחים להשתמש בו עקב מגבלות של דרכי המעבר. למרות האמור, מומלץ לשכור שירות מסוג זה גם כשלא חייבים אותו כיוון שזה חוסך זמן ומונע אפשרות של פגיעה ברכוש שלכם בזמן העברת הפריטים השונים במעברים צפופים.

בתקווה שנתתי לכם מספיק בשביל להתחיל למציאת הצעה שתשתלם לכם. זקוקים לטיפים ועצות לחיפוש חברת הובלות טובה במחיר מעולה?הכנסו עכשיו לאתר האינטרנט הבא ותוכלו לקרוא עוד מגוון המלצות ומידע שיתנו לכם לחלוף על יום המעבר ללא כאבי ראש מיותרים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל טולדנו


 


מאמרים נוספים מאת דניאל טולדנו
 
נכסים מניבים באמריקה
19/07/12 | נדל"ן
נכס בחו"ל - פתרון או טרנד חולף? בתקופה בה אנו חיים כל הקשור להתעסקות בקניית בית פרטי השתנה והפך מנושא מובן מאליו לפנטזיה ובגלל זה, אנו צריכים לנסות להבין ולמצוא רק את השיטות הטובות ביותר כדי לרכוש דירה במחיר מציאה ויותר מכך, לקנות בית בעל פוטנציאל שישא רווח חיובי כאשר נרצה למכור אותו.

הפקות אירועים מדהימים
כל הדרכים לחגוג אירוע - עד לפני כמה שנים הפקת אירועים יוקרתית הייתה בעבר עבור עשירים, אבל היום זה כבר הפך לסטנדרט. לא עוד הימים של עשרות ספקים ונותנים שירות, מעבירים פשוט את העניינים למפיק ארועים מיומן ופשוט הולכים לישון. מחפשים מארגני אירועים? עברו לאתר.

ביטוח רכב אספנות ישן
19/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש רכוש יקר-ערך. הפריטים הללו לא רק עלו ביוקר, אלא יש להם גם ערך מוסף עבורנו. מסיבה זו ע"מ שדבר לא יפגע ברכושנו, חובה לברר אם יש להכל ביטוח שיכסה נזקים בכל מצב.

הובלת משרד מהירה ונוחה
עבור רובנו מעבר לבית חדש זה תהליך משמח. זהו שלב מצויין לסדר, למיין חפצים שאספנו, להפרד מדברים לא נחוצים ולאפשר מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כשעוברים דירה צריך לבחור בקפידה חברת הובלה מקצועית שתארוז בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר קל ונעים ככל האפשר.

איפה מזמינים כריכים מוכנים?
מגש גבינות או פלטת פירות? מי שאירח בחייו לבטח יסכים איתי שזו אף פעם לא משימה קלה. הקניות, ההכנות וניקיון הבית או המשרד, לכולם יש מחיר משמעותי ויותר ממחיר כספי, אלא בנוסף על זה גם כאב ראש גדול וזמן. בפוסט הזה אנסה לתת לכם כללים שיכולו לסייע גם למארח המודאג והלחוץ ביותר להנות מהיום הזה ולא להרגיש שהוא מאבד את הראש.

מחשוב ענן לחברה קטנה
בהנחה וכבר בניתם פורטל ברשת, בחרתם לו עיצוב, שמתם בו טקסטים איכותיים והשקעתם בו מחשבה, כסף וזמן - מתעורר הצורך לברר לגבי קניית חבילה אחסון. כל פורטל או אתר, מסחרי או פרטי, מוכרח להיות מאוחסן על שרת חיצוני. השרת הזה הוא סוג של מחשב על שלא כמו מחשב PC שבאפשרותו ניתן לגבות מס' גדול של קבצים בו זמנית צריכים מידע נוסף? קראו עוד באתר.

אירגון נכון של מסיבות רווקים
מתחתנים עוד שבועיים? על מסיבת רווקים כבר שמעתם? עוד משחר ההיסטוריה נוהגים לארגן חגיגה צבעונית לפני טקס הנישואים כדי לציין את סיום החיים כרווק. חגיגות שכאלה הן תמיד סיבה מצויינת לצאת מהכלים, לחסל כמה דרינקים ולשיר קריוקי. אין סיבה להחמיץ חוויה כו!

הכל על ביטוח רכב לחיילים
18/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש חפצים יקרי ערך. דברים אלו לא רק שעלו לנו הון תועפות, אלא גם יש להם ערך סנטימנטלי. מהסיבה הזאת בדיוק כדי שדבר לא יפגע ברכושנו, חשוב מאוד לעשות ביטוח שיכסה נזקים במקרה חירום.

חיפוש של לופט אשדוד
עוד רגע ואתם נשואים? לא מוותרים על מסיבת רווקים! כבר שנים רבות קיים המנהג להרים הילולה בלילה לפני ליל הכלולות כדי לציין את תום החיים כרווקים. מסיבות צבעוניות כאלה הן במרבית במקרים תירוץ מצוין להשתולל כל הלילה, להרים שוטים ולרקוד עם חשפנים. בהחלט לא כדאי לפספס את החוויה שבדבר!

המלצה על לופט למסיבת רווקים
מחר החתונה ואת היסטרית? מסיבת רווקים ארגנתם? לאורך שנים רבות היה נהוג לארגן חגיגה גדולה ביום לפני ליל הכלולות בכדי לחגוג את תום חיי הרווקות. חגיגות מסוג זה הן תירוץ טוב להתפרע לגמרי, להתבסם ולהזמין חשפן מסוקס. אין סיבה לוותר על כל זה!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI