דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה מוביל דירות בזול
מוביל דירות בזול
דניאל טולדנו 17/06/12 |  צפיות: 2685

צריכים לעבור?

בשביל רבים מאיתנו מעבר דירה זה שלב משמח ומרגש. מדובר על שלב מעולה לבצע סדר בדברים, למיין את הישן, להפרד מדברים לא נחוצים ולאפשר מקום לדברים חדשים. על אף הכל, כשעוברים דירה מומלץ בחום לבחור בקפידה חברה שתארוז לנו את החפצים שאספנו כל חיינו ושתאפשר לנו מעבר נעים כמה שאפשר.

מה ההבדלים שבודקים כשמחפשים שירותי הובלה?

הדבר העיקרי שמרבית האנשים ישימו עליו את הדגש הוא המחיר המבוקש להובלה. המחיר הוא רכיב מרכזי בבחירת חברת ההובלה בשביל חלק ניכר מהאנשים, השאלה אם מחיר זול משקף ברוב הפעמים את הפתרון הטוב ביותר?

אל תהיו מופתעים אם תיאמתם הובלה לכל תכולת המשרד בשמונה מאות שקל וכשאתם ארוזים ומוכנים הגיע בחור רופס עם מסחרית קטנה וישנה. הרי לא הייתם שמים את הרכב בידי המוסכניק הכי זול שמצאתם, מאיזו סיבה תתנו את כל החפצים שלכם תחת אחריותו של מוביל סתמי, גם אם הוא זול.

אז איך בוחרים?

חסרי ניסיון בעניין? מומלץ בחום להשוות בין מס' חברות. באמצעות השוואה של הצעות ממס' חברות יהיה לכם מושג מה כל חברת הובלות מספקת ועבור איזה מחיר, לאחר מכן תוכלו להבין מה חשוב בעיניכם ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהבטיח שתקבלו את השירות הכי טוב בטווח המחירים הזה, רוצים עוד? כנסו וקראו עוד.

אם תבחנו הצעת מחיר ההבדלים יתבטאו ב:

המלצות וניסיון - חברות הובלות שפועלות בענף מספר רב של שנים מעסיקות צוותים מיומנים שמכירים את העבודה ועובדים בצורה יעילה ומהירה תוך טיפול בצורה מיטבית ברכוש הפרטי שלכם. לחברות הובלות אלו מספר גדול של לקוחות ומסוגלות לספק מס' גדול של המלצות.

אחריות וביטוח - ודאי תשימו לב שמרבית מן ההצעות ה"מפתות" שתקבלו לא מזכירות שום סעיף ביטוח. בעת העברת תכולת עסק כדאי להקפיד ולראות שנמצא סעיף מסוג זה ולוודא את מה הוא מכסה כדי להיות שקטים.

רכב ההובלה ומס' האנשים - חברות הובלה הפועלות דרך קבע יגיעו במשאית גדולה בניגוד לעוסקים בעקיפין שיבואו לבדם או עם עובד מזדמן עם פיקאפ שאולי למזלכם סגור. חברות רציניות בתחום יגיעו עם צוות מיומן ומקצועי בעל לפחות שלושה מובילים, בהתחשב במה שדורשת ההובלה - דבר המבטיח לכם שירות וטיפול זהיר יותר בתכולת הדירה שלכם.

שימוש במנוף - הבאת מנוף יגרום לעליית מחיר ובמקרים מסויימים לא תהיה בידיכם ברירה ויהיה עליכם להשתמש בו עקב מגבלות הגובה. למרות האמור, שווה לקחת שירות זה גם כשלא חייבים אותו מהסיבה שהוא חוסך זמן וגם פוסל אפשרות של פגיעה בפריטים בעת הזזת הפריטים במעברים צפופים.

מקווה שנתתי לכם מספיק בשביל להתחיל למציאת הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת. הייתם רוצים עוד טיפים למציאת חברות הובלות בעלות נמוכה והוגנת? גלשו עוד היום לאתר האינטרנט הבא ותוכלו להנות מטיפים, מאמרים ואפילו מחירונים ועוד כלים שיעזרו לכם לחלוף על יום ההובלה ביותר קלות.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל טולדנו


 


מאמרים נוספים מאת דניאל טולדנו
 
נכסים מניבים באמריקה
19/07/12 | נדל"ן
נכס בחו"ל - פתרון או טרנד חולף? בתקופה בה אנו חיים כל הקשור להתעסקות בקניית בית פרטי השתנה והפך מנושא מובן מאליו לפנטזיה ובגלל זה, אנו צריכים לנסות להבין ולמצוא רק את השיטות הטובות ביותר כדי לרכוש דירה במחיר מציאה ויותר מכך, לקנות בית בעל פוטנציאל שישא רווח חיובי כאשר נרצה למכור אותו.

הפקות אירועים מדהימים
כל הדרכים לחגוג אירוע - עד לפני כמה שנים הפקת אירועים יוקרתית הייתה בעבר עבור עשירים, אבל היום זה כבר הפך לסטנדרט. לא עוד הימים של עשרות ספקים ונותנים שירות, מעבירים פשוט את העניינים למפיק ארועים מיומן ופשוט הולכים לישון. מחפשים מארגני אירועים? עברו לאתר.

ביטוח רכב אספנות ישן
19/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש רכוש יקר-ערך. הפריטים הללו לא רק עלו ביוקר, אלא יש להם גם ערך מוסף עבורנו. מסיבה זו ע"מ שדבר לא יפגע ברכושנו, חובה לברר אם יש להכל ביטוח שיכסה נזקים בכל מצב.

הובלת משרד מהירה ונוחה
עבור רובנו מעבר לבית חדש זה תהליך משמח. זהו שלב מצויין לסדר, למיין חפצים שאספנו, להפרד מדברים לא נחוצים ולאפשר מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כשעוברים דירה צריך לבחור בקפידה חברת הובלה מקצועית שתארוז בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר קל ונעים ככל האפשר.

איפה מזמינים כריכים מוכנים?
מגש גבינות או פלטת פירות? מי שאירח בחייו לבטח יסכים איתי שזו אף פעם לא משימה קלה. הקניות, ההכנות וניקיון הבית או המשרד, לכולם יש מחיר משמעותי ויותר ממחיר כספי, אלא בנוסף על זה גם כאב ראש גדול וזמן. בפוסט הזה אנסה לתת לכם כללים שיכולו לסייע גם למארח המודאג והלחוץ ביותר להנות מהיום הזה ולא להרגיש שהוא מאבד את הראש.

מחשוב ענן לחברה קטנה
בהנחה וכבר בניתם פורטל ברשת, בחרתם לו עיצוב, שמתם בו טקסטים איכותיים והשקעתם בו מחשבה, כסף וזמן - מתעורר הצורך לברר לגבי קניית חבילה אחסון. כל פורטל או אתר, מסחרי או פרטי, מוכרח להיות מאוחסן על שרת חיצוני. השרת הזה הוא סוג של מחשב על שלא כמו מחשב PC שבאפשרותו ניתן לגבות מס' גדול של קבצים בו זמנית צריכים מידע נוסף? קראו עוד באתר.

אירגון נכון של מסיבות רווקים
מתחתנים עוד שבועיים? על מסיבת רווקים כבר שמעתם? עוד משחר ההיסטוריה נוהגים לארגן חגיגה צבעונית לפני טקס הנישואים כדי לציין את סיום החיים כרווק. חגיגות שכאלה הן תמיד סיבה מצויינת לצאת מהכלים, לחסל כמה דרינקים ולשיר קריוקי. אין סיבה להחמיץ חוויה כו!

הכל על ביטוח רכב לחיילים
18/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש חפצים יקרי ערך. דברים אלו לא רק שעלו לנו הון תועפות, אלא גם יש להם ערך סנטימנטלי. מהסיבה הזאת בדיוק כדי שדבר לא יפגע ברכושנו, חשוב מאוד לעשות ביטוח שיכסה נזקים במקרה חירום.

חיפוש של לופט אשדוד
עוד רגע ואתם נשואים? לא מוותרים על מסיבת רווקים! כבר שנים רבות קיים המנהג להרים הילולה בלילה לפני ליל הכלולות כדי לציין את תום החיים כרווקים. מסיבות צבעוניות כאלה הן במרבית במקרים תירוץ מצוין להשתולל כל הלילה, להרים שוטים ולרקוד עם חשפנים. בהחלט לא כדאי לפספס את החוויה שבדבר!

המלצה על לופט למסיבת רווקים
מחר החתונה ואת היסטרית? מסיבת רווקים ארגנתם? לאורך שנים רבות היה נהוג לארגן חגיגה גדולה ביום לפני ליל הכלולות בכדי לחגוג את תום חיי הרווקות. חגיגות מסוג זה הן תירוץ טוב להתפרע לגמרי, להתבסם ולהזמין חשפן מסוקס. אין סיבה לוותר על כל זה!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI