דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה הכל על שירותי הובלה ואחסון
הכל על שירותי הובלה ואחסון
דניאל טולדנו 21/06/12 |  צפיות: 2687

פותחים דף חלק!

לרבים מאיתנו המעבר זה תהליך מרגש. מדובר בזמן נוח לסדר את החיים, למיין את הקיים, לסדר את הקיים ולמצוא מקום לחדש. למרות זאת, כאשר עוברים לדירה חדשה חשוב לבחור בקפידה חברה אמינה ומנוסה שתוביל בשבילנו את החפצים והזכרונות , שתקנה לנו מעבר נעים וזריז ככל הניתן.

מה צריך לבדוק כשמחפשים שירותי הובלה ואריזה?

הדבר העיקרי שמרביתנו יתעכבו עליו הוא מחיר. המחיר בהחלט מהווה רכיב מרכזי בבחירת חברת ההובלה עבור רובנו, אך האם מחיר נמוך תמיד משקף את הפתרון שיתאים לכם?

שלא תתפלאו אם קיבלתם הצעה להובלה לכלל הציוד ב-600 ₪ וביום ההובלה מגיע בחור רופס ובודד עם מסחרית חלודה וישנה. כמו שלא הייתם נותנים את הפרייבט בסתם מוסך, מאיזו סיבה תתנו את הרכוש שלכם בחסדיו של שרלטן, על אף שהוא זול פי כמה.

במה מתבטא ההבדל במחיר?

חסרי ניסיון בעניין? עדיף להשוות בין מספר הצעות. ביצוע השוואה של הצעות מחברות שונות תוכלו לקבל אינדיקציה מה כל חברה מספקת לכם ובאיזה טווח מחירים, לאחר מכן תוכלו להבין עלויות שונות ולקבוע טווח מחירים אותם אתם מוכנים ויכולים לשלם ולדעת שאתם מקבלים את הכי טוב במחיר ששילמתם, לאלו מכם שעוברים לחצו עליי.

בבדיקת הצעה ההבדלים יתבטאו ב:

שנות ניסיון והמלצות - חברות הפועלות בתחום מס' רב של שנים מעסיקות פועלים מנוסים שמכירים את העבודה ועובדים בצורה יעילה תוך הקפדה וטיפול מסור בציוד שלכם. לחברות אלו לקוחות רבים ויש באפשרותן לספק מס' גדול של המלצות.

אחריות כוללת - ודאי תשימו לב שמרבית מההצעות ה"מפתות" שתקבלו לא מציינות שום סעיף הקשור לביטוח. בזמן ביצוע הובלת משרד חשוב להקפיד ולראות שקיים בכלל סעיף מסוג זה ולבדוק את מה הוא מכסה כדי להיות שקטים.

מס' האנשים וכלי ההובלה - חברות הפועלות כדרך קבע יגיעו להובלה במשאית לעומתם כאלו שעוסקים על הדרך בהובלות אשר יגיעו לבדם או בליווי עובד מזדמן עם טנדרשבמקרה ואתם ברי מזל מכוסה בברזנט קרוע. חברות הובלה רציניות יספקו לכם צוות מיומן שהקטן ביותר הוא של 3 אנשים, תלוי בגודל הפרוייקט - דבר המבטיח לכם שירות וטיפול זהיר יותר בתכולת הבית שלכם.

הובלה בעזרת מנוף - שימוש בשירותי מנוף יגרום לתוספת מחיר ויהיו מקרים בהם לא תהיה בידיכם ברירה אלא להשתמש בו עקב הדרך הסבוכה אל המשאית. בכל אופן, מומלץ לשקול את השירות הזה גם אם לא חייבים מהסיבה שזה חוסך זמן רב וגם פוסל אפשרות של פגיעה בחפצים בעת העברת החפצים השונים במעברים קטנים.

מקווה שנתתי לכם נקודה להתחיל בה למציאת הצעת מחיר , כזו שתטיב איתכם. זקוקים לעוד כלים ועצות שיהיו לכם לעזר במציאת חברת הובלות טובה במחיר מצויין במהירות? כנסו עכשיו לאתר הבא ותוכלו להחשף לעוד מאמרים וטיפים אשר יעזרו לכם לחלוף על יום ההובלה בלי כאב ראש.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל טולדנו


 


מאמרים נוספים מאת דניאל טולדנו
 
נכסים מניבים באמריקה
19/07/12 | נדל"ן
נכס בחו"ל - פתרון או טרנד חולף? בתקופה בה אנו חיים כל הקשור להתעסקות בקניית בית פרטי השתנה והפך מנושא מובן מאליו לפנטזיה ובגלל זה, אנו צריכים לנסות להבין ולמצוא רק את השיטות הטובות ביותר כדי לרכוש דירה במחיר מציאה ויותר מכך, לקנות בית בעל פוטנציאל שישא רווח חיובי כאשר נרצה למכור אותו.

הפקות אירועים מדהימים
כל הדרכים לחגוג אירוע - עד לפני כמה שנים הפקת אירועים יוקרתית הייתה בעבר עבור עשירים, אבל היום זה כבר הפך לסטנדרט. לא עוד הימים של עשרות ספקים ונותנים שירות, מעבירים פשוט את העניינים למפיק ארועים מיומן ופשוט הולכים לישון. מחפשים מארגני אירועים? עברו לאתר.

ביטוח רכב אספנות ישן
19/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש רכוש יקר-ערך. הפריטים הללו לא רק עלו ביוקר, אלא יש להם גם ערך מוסף עבורנו. מסיבה זו ע"מ שדבר לא יפגע ברכושנו, חובה לברר אם יש להכל ביטוח שיכסה נזקים בכל מצב.

הובלת משרד מהירה ונוחה
עבור רובנו מעבר לבית חדש זה תהליך משמח. זהו שלב מצויין לסדר, למיין חפצים שאספנו, להפרד מדברים לא נחוצים ולאפשר מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כשעוברים דירה צריך לבחור בקפידה חברת הובלה מקצועית שתארוז בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר קל ונעים ככל האפשר.

איפה מזמינים כריכים מוכנים?
מגש גבינות או פלטת פירות? מי שאירח בחייו לבטח יסכים איתי שזו אף פעם לא משימה קלה. הקניות, ההכנות וניקיון הבית או המשרד, לכולם יש מחיר משמעותי ויותר ממחיר כספי, אלא בנוסף על זה גם כאב ראש גדול וזמן. בפוסט הזה אנסה לתת לכם כללים שיכולו לסייע גם למארח המודאג והלחוץ ביותר להנות מהיום הזה ולא להרגיש שהוא מאבד את הראש.

מחשוב ענן לחברה קטנה
בהנחה וכבר בניתם פורטל ברשת, בחרתם לו עיצוב, שמתם בו טקסטים איכותיים והשקעתם בו מחשבה, כסף וזמן - מתעורר הצורך לברר לגבי קניית חבילה אחסון. כל פורטל או אתר, מסחרי או פרטי, מוכרח להיות מאוחסן על שרת חיצוני. השרת הזה הוא סוג של מחשב על שלא כמו מחשב PC שבאפשרותו ניתן לגבות מס' גדול של קבצים בו זמנית צריכים מידע נוסף? קראו עוד באתר.

אירגון נכון של מסיבות רווקים
מתחתנים עוד שבועיים? על מסיבת רווקים כבר שמעתם? עוד משחר ההיסטוריה נוהגים לארגן חגיגה צבעונית לפני טקס הנישואים כדי לציין את סיום החיים כרווק. חגיגות שכאלה הן תמיד סיבה מצויינת לצאת מהכלים, לחסל כמה דרינקים ולשיר קריוקי. אין סיבה להחמיץ חוויה כו!

הכל על ביטוח רכב לחיילים
18/07/12 | ביטוח רכב
כמעט לכולם יש חפצים יקרי ערך. דברים אלו לא רק שעלו לנו הון תועפות, אלא גם יש להם ערך סנטימנטלי. מהסיבה הזאת בדיוק כדי שדבר לא יפגע ברכושנו, חשוב מאוד לעשות ביטוח שיכסה נזקים במקרה חירום.

חיפוש של לופט אשדוד
עוד רגע ואתם נשואים? לא מוותרים על מסיבת רווקים! כבר שנים רבות קיים המנהג להרים הילולה בלילה לפני ליל הכלולות כדי לציין את תום החיים כרווקים. מסיבות צבעוניות כאלה הן במרבית במקרים תירוץ מצוין להשתולל כל הלילה, להרים שוטים ולרקוד עם חשפנים. בהחלט לא כדאי לפספס את החוויה שבדבר!

המלצה על לופט למסיבת רווקים
מחר החתונה ואת היסטרית? מסיבת רווקים ארגנתם? לאורך שנים רבות היה נהוג לארגן חגיגה גדולה ביום לפני ליל הכלולות בכדי לחגוג את תום חיי הרווקות. חגיגות מסוג זה הן תירוץ טוב להתפרע לגמרי, להתבסם ולהזמין חשפן מסוקס. אין סיבה לוותר על כל זה!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI