דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד מה לעשות כשמוצאים כלב נטוש
מה לעשות כשמוצאים כלב נטוש
מיכל ז 09/08/12 |  צפיות: 4656

אם אתם אוהבים חיות, בוודאי מעציב אתכם לראות כל כך הרבה פרסומים של כלבים שנמצאו ברחוב, כאלו שננטשו וכאלה שפשוט נולדו ברחוב. אבל ניסיתם לחשוב מה אתם הייתם עושים אם הייתם נתקלים בכלב משוטט ברחוב?

אז ככה, דבר ראשון שעושים כשרואים כלב ברחוב שמשוטט לבדו הוא לבדוק שיש לו קולר ולבחון את מידת הניקיון שלו ועד כמה הוא רזה. אם לכלב יש קולר, הוא נראה מטופח בסך הכל (למרות קצת לכלוך על הפרווה) והוא נראה בריא, כנראה שהכל תקין. אבל, אם הוא מראה סימנים של הזנחה, רעב וצמא ואם אין לו קולר, שירות וטרינרי צריך לבדוק אותו.

לפני שאתם לוקחים אל שירות וטרינרי את הכלב, תבדקו שאין לו סימנים למחלות כלשהן, כמו כלבת, ובכל מקרה, היו זהירים כשאתם לוקחים אתכם את הכלב והיזהרו שלא ינשך אתכם.

אם אין איך לקחת את הכלב אל הוטרינר, אפשר למצוא וטרינר ביקורי בית שיבוא לבית. כשאתם מדברים עם הוטרינר, חשוב לציין שמדובר בכלב שנמצא ברחוב ולא שייך לכם.

שירות וטרינרי עולה כסף, והעלות בדרך כלל עולה כשמזמינים וטרינר ביקורי בית אבל אפשר לנסות להגיע להסדר עם הוטרינר, שבמידה והוא הומאני ורגיש מספיק הוא יתגמש מבחינת העלות ומועד התשלום, שכן מה שהכי חשוב באותו רגע הוא לעזור לכלב.

אם אתם רוצים להכניס את הכלב לתוך הבית שלכם ושם תחכו עד שיגיע וטרינר במרכז כדי לבדוק אותו, נצלו את ההזדמנות הזו כדי לנקות את הכלב ולתת לו מים ואוכל שמיועד לכלבים (עדיף לא לתת שאריות אוכל של בני אדם). אבל שוב, היזהרו באופן שבו אתם מקלחים אותו, ואם הוא מראה התנגדות, הניחו לו; עדיף שיהיה קצת מלוכלך ומסריח, העיקר שלא יהיה אגרסיבי כלפיכם.

וטרינר במרכז צריך לבדוק לכלב שבב, ואם נמצא אפשר לאתר את הבעלים ולשאול לגבי הכלב- האם הלך לאיבוד? אם האדם ששמו מופיע כבעלים של הכלב טוען שהכלב לא שלו (כבר), אין ברירה אל למצוא לכלב בית חדש. אבל לפני כן, כמובן שהוטרינר יבדוק את מצבו הרפואי של הכלב וייתן חיסונים בהתאם לרישומים המופיעים אחרי בדיקת השבב.

אם אתם מחליטים לשמור על הכלב עד למציאת בית מאמץ (עדיף לא לשים בכלביה, שם התנאים קשים) או לאמץ אותו בעצמכם, דאגו לרכוש לו אוכל שמתאים לגיל ולגודל שלו, רכשו את האביזרים הנחוצים, כמו קולר ורצועה להליכה, קערות מים ואוכל וכו'. הכי חשוב, אל תתנו לכלב להלך בחוץ לבד אם אתם עכשיו רשומים כבעלים שלו, כי עכשיו כשהוא באחריותכם, אם הוא יעשה נזק או יפצע מישהו, אתם תשלמו את המחיר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI