דף הבית בית משפחה וזוגיות הורות חיפוש אחר משפחתון לילדים: לא משימה בלתי אפשרית
חיפוש אחר משפחתון לילדים: לא משימה בלתי אפשרית
מיכל ז 05/09/12 |  צפיות: 3261

 

הורים רבים מתל אביב ומסביבתה מתחילים לחפש לילדיהם הרכים מסגרת חינוכית מתאימה כבר בחודשים הראשונים לחייהם. הצורך לחזור לעבודה לאחר חופשת הלידה ולהתפרנס בכבוד, כמו גם הרצון להעניק לילדים את המסגרת החברתית והחינוכית הדרושה להם הופכים את החיפוש אחר משפחתון בתל אביב למפותל ומסובך במיוחד. אנחנו מבקשים למצוא מסגרת שתעניק לילד תחושה אישית, שאין בכל גן ילדים בתל אביב או במרכז, מבקשים לוודא כי הוא מקבל את התזונה המתאימה לו, את הליווי ההתפתחותי הדרוש והמתאים לגילו ואת היחס הטוב ביותר מהמטפלת ושאר אנשי הצוות.

מה חשוב לבדוק לפני שנרשמים?

משפחתון או גן ילדים במרכז או בתל אביב בפרט חייב לעבור בדיקה מקיפה על ידי כל הורה שמברר אודותיו לקראת הרשמה. חשוב לוודא כי הגננת או המטפלת העומדות בראש המשפחתון בעלות רקע השכלתי מתאים לניהול המשפחתון ולטיפול בילדים בגילאים הרלוונטיים וכי צוות המטפלות שמסייע לה בעל הכשרה מתאימה.

בנוסף, כמו כל גן ילדים בתל אביב גם משפחתון במרכז חייב להיות מוגן ובטוח - הילדים חייבים להישאר בתחומי המשפחתון ולזכות לליווי בכל טיול או יציאה יזומה מהמשפחתון. כמו כן חשוב לוודא כי הילדים מקבלים ארוחות לפי תפריט המתאים לגילאי הגן ואם יש בגן מספר ילדים בשלבי התפתחות שונים - חובה על ההורים לבדוק מהו התפריט המלווה כל שלב התפתחותי - משלב הטעימות ועד לשלב המעבר רק לארוחות מוצקים.

פרט חשוב נוסף שצריך לוודא לפני שנרשמים הוא את שעות הגן או שעות המשפחתון. הורים רבים רושמים את ילדיהם למשפחתון או גן ילדים בתל אביב תוך ידיעה שבמרכז העיר קל ופשוט לאסוף את הילדים בשעות הצהריים - ברגל, באופניים או אפילו שימוש בתחבורה ציבורית.

חשוב לוודא מראש באילו שעות נהוג לאסוף את הילדים, האם ניתן להשאיר אותם למספר שעות גדול יותר במידת הצורך ואם יש חנייה בטוחה בקרבת הגן, תחנות תחבורה ציבורית וכדומה - זאת כדי שלא נצטרך ללכת עם הילדים הקטנים בשמש בשעות הצהריים בהן הגן נסגר.

תנאי תשלום הוגנים - גם בתל אביב

בין אם מדובר במשפחתון או בכל גן ילדים בתל אביב ובמרכז, המחיר שמשלמים ההורים עבור טיפול בילדיהם הוא מחיר מכובד ללא כל ספק. בדיקה מוקדמת של כל מה שכלול במחיר זה - משעות הטיפול המדוייקות ועד להזנת הילדים, ניקיונם והפעילות המוצעת בכל משפחתון או גן חשובה בשביל השקט הנפשי של ההורים ובעיקר כדי שהילד יוכל לזכות בטיפול הטוב ביותר.

 

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI