דף הבית ספורט וכושר גופני משחקי כדור פילדלפיה 76 נגד בוסטון סלטיק על הכרטיס לגמר
פילדלפיה 76 נגד בוסטון סלטיק על הכרטיס לגמר
מיכה שריג - לוטונט 12/09/12 |  צפיות: 13634

מאת: צוות לוטונט

אקורד הסיום של השלישיה הגדולה

גם הסלטיקס וגם הסיקסרס הן קבוצות עם מסורת ארוכת שנים ב-NBA. לחברים מפילדלפיה היה את ד"ר ג'יי ומוזס מלון ואילו הירוקים מבוסטון התהדרו בלארי בירד ועוד קודם לכן בשחקן כדורסל מחונן שעונה לשם ביל ראסל. בשנים האחרונות ניסו בשתי הקבוצות לבנות דור אלופים חדש. לשם כך הנחית דני איינג' בבוסטון שני שחקנים שהובאו על מנת לסייע לפול פירס: קווין גארנט וריי אלן. השילוב ביניהם הספיק בנתיים לאליפות יוצאת דופן ב-2008. כעת, השחקן היציב ביותר בפלייאוף הנוכחי, קווין גארנט, מחפש אליפות נוספת- הדרך אליה עוברת בהגעה לגמר המזרח. אליפות נוספת יכולה להיות אקורד סיום נהדר של השלישיה אשר על פי דיווחים לא מעטים צפויה להתפרק בעונה הבאה.

במקביל, גם פילדלפיה חוותה עונה נהדרת שהפכה לגדולה עוד יותר עם ההישג המרשים שרשמו בסדרה הקודמת מול המדורגת הראשונה שיקגו בולס. הקבוצה של דאג קולינס פתחה את העונה בצורה מצויינת בניצוחם של כוכב הקבוצה אנדרה איגואדאלה שקיבל לא מעט עזרה מאוון טרנר המצויין ומאלטון ברנד הוותיק. ככל שנמשכה העונה הצפופה ממילא, הקבוצה נחלשה אך הצליחה להתברג למקום השמיני במזרח ופגשה את שיקגו בולס ללא יתרון הביתיות. המשחק הראשון נגמר בניצחון של הבולס אך גם עם פציעה של שחקנה המוביל דרק רוז, הסיקרס לא הסתכלו לאחור וגברו על שיקגו תוך הצגת כדורסל מצויין ותכליתי.

כעת, מגיעות שתי הקבוצות למשחק השישי במצב של 2:3 לבוסטון. על מנת לסיים את הסדרה במשחק הקרוב תצטרך בוסטון להמשיך ולסמוך על קווין גארנט הבלתי נגמר שמחזיק בממוצע של דאבל דאבל בסדרה: 20 נקודות וכמעט 11 ריבאונדים למשחק. ברנדון באס, שחקנה המחליף של בוסטון אשר הגיע העונה מאורלנדו היה האקס פקטור של הירוקים במשחק האחרון עם 27 נקודות, 18 מהן ברבע השלישי. במידה ובאס ישמור על אותו הכושר – תתקשה הגנת פילדלפיה לבלום בוסטון.

בה בעת, על מנת לכפות משחק שביעי תצטרך פילדלפיה להמשיך ולקבל תפוקה יציבה מהסנטר אלטון ברנד שסיים את המשחק האחרון עם 19 נקודות, יותר מסך הנקודות שלו בכל ארבעת המשחקים הראשונים בסדרה גם יחד. לצדו של ברנד, תזדקק קבוצתו של קולינס לשיפור גדול ביכולתו של אנדרה איגואדלה אשר קלע במשחק הקודם 8 נקודות בלבד. משחק חלש נוסף של הגארד המוביל של הקבוצה צפוי לסלול את דרכה של בוסטון לגמר.

לוטונט משתפת לקוחות בהגרלות הלוטו והטוטו. בכל שבוע שולחת לוטו-נט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה. הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו. הצטרפו אלינו – 526246* והגדילו את הסיכויים לזכות!‬


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכה שריג - לוטונט

חברת לוטונט משתפת לקוחות בהגרלות מאז שנת 2001.
ההגרלות הן הגרלת הלוטו מבית מפעל הפיס והגרלת הטוטו מבית המועצה להסדר הימורים בספורט.
בכל שבוע שולחת לוטונט עשרות אלפי טבלאות לוטו וטורי טוטו עבור לקוחות החברה.
הזוכים שלנו הם הגאווה שלנו.



 


מאמרים נוספים מאת מיכה שריג - לוטונט
 
מכבי חיפה נגד בית"ר ירושלים - לוטונט
18/03/13 | כדורגל
מכבי חיפה תתארח הערב אצל קבוצת בית"ר ירושלים לאחד המפגשים המסקרנים בגביע המדינה בשלב רבע הגמר. שתי הקבוצות רוצות להגיע לרמת גן.

לוטונט: פולין נגד יוון
20/02/13 | כדורגל
הנה היא הגיעה. אחרי עונה מלאת הפתעות וכדורגל משובח ברחבי אירופה, תיפתח לה מחר אליפות היבשת במשחק בו תארח פולין, אחת משתי המדינות שמארחות את התחרות, את יוון, אשר עלתה מהבית המוקדם בו שיחקה גם נבחרת ישראל ואף זכתה באליפות לפני שמונה שנים. הקהל הפולני שמחכה בקוצר רוח למשחק ירצה רק דבר אחד – ניצחון. ביוון מנגד ינסו להפתיע ולצאת מוורשה עם כל שלוש הנקודות.

לוטונט: סן אנטוניו ספרס נגד אוקלהומה סיטי תאנדר
לאחר שסן אנטוניו כבר הובילו בבטחה 0:2 בגמר המערב, הפסידה הקבוצה בעלת המאזן הטוב ב-NBA את שני משחקיה האחרונים וכעת היא חוזרת הביתה למשחק שאותו היא חייבת לנצח אם היא רוצה להשאיר לעצמה סיכוי לעלות לשלב הבא.

לוטו נט - האלופה נגד הטוענת לכתר
02/01/13 | כדורגל
רוברטו מנצ'יני ורוברטו די-מתאו לא ישכחו את העונה החולפת. בעוד הראשון הצעיד את מנצ'סטר סיטי לאליפות שהפכה לעובדה מוגמרת רק בדקה האחרונה של העונה, האחרון הוביל את קבוצתו לזכייה בגביע האנגלי וחשוב מכך – בליגת האלופות.

לוטונט – האם סיכויי ההצלחה לזכייה בלוטו קשורים במזל או בידע?
אנשים רבים הממלאים טפסי לוטו מידי שבוע מאמינים כי הסיכויים לזכות תלויים בעיקר במזל. יש לעומתם מי שמאמינים כי ידע ובדיקת הסתברויות הם שמעלים את סיכויי ההצלחה לזכות בלוטו. בכל פעם שמפרסמים את רשימת זוכי הלוטו, שני הצדדים שואלים עצמם האם אכן הם צודקים באמונתם והאם סיכויי ההצלחה לזכייה בלוטו קשורים במזל או בידע?

פילדלפיה 76 נגד בוסטון סלטיק על הכרטיס לגמר
אחרי ההפסד במשחק הקודם ועם פיגור 3:2 בסדרת חצי גמר המזרח, תנסה פילדלפיה לחזור לעצמה במגרשה ביתי ולכפות על הסלטיקס משחק שביעי ומכריע בגארדן. אם זה תלוי בקווין גארנט, לדעת רבים שחקן הפלייאוף המצטיין של השנה – ההמתנה למנצחת בין מיאמי לאינדיאנה תחל כבר מחר.

לוטו נט - סיפורו של הזוכה מחאג'נה מחמוד
ללוטונט נרשמתי כי רציתי לזכות בלוטו. פעם נהגתי למלא טפסים בעצמי, אך הפסקתי מהסיבה הפשוטה שהדוכן היה רחוק מביתי ומעולם לא זכיתי בסכומים שעלו על ההשקעה. כשנרשמתי ללוטונט קיבלתי מתנה ובמסגרתה כבר הספקתי לזכות ב-7,635 שקלים! החזרתי את ההשקעה השנתית על המנוי ונשארו לי עוד 6,000 שקלים רווח! עכשיו הגיע הזמן שאזכה גם בפרס הראשון.

לוטו נט - מיהם הנורמולוגים המפורסמים בארץ
תורות הנסתר ריתקו את בני האדם משחר ההיסטוריה וממשיכות לרתק מיליוני אנשים על פני הגלובוס עד היום. תחומים כמו אסטרולוגיה, קריאה בכף יד, קבלה וכדומה ביכולתם לעזור בהתפתחות רוחנית, ניהול משברים אישיים ואף חיזוי העתיד לבוא. הנומרולוגיה היא אחת מתורות הנסתר, דרך מספרים, צירופיהם והופעתם בחיי האדם היא מנסה לעזור לו למצוא את דרכו בעולם. בישראל, כמה נומרולוגים מפורסמים וידועים שעוסקים בתחום.

לוטונט - בת 50 מהשרון זוכה ב-20 מיליון, מה היא מתכננת עכשיו?
אף פעם אי אפשר לדעת מתי יגיע המזל גם אליכם. תושבת השרון, בשנות ה-50 לחייה, זכתה בלוטו ב-20 מיליון שקלים. מה היא מתכננת עכשיו? להמשיך לעבוד כרגיל.

לוטו נט - כל התשובות על מה עדיף, כרטיס טוטו או לוטו
קשה מאוד לקבוע מה כדאי יותר למלא – כרטיסי לוטו או טוטו? כולנו היינו רוצים לחיות ללא דאגות כלכליות והאפשרות של זכייה בסכומי כסף מכובדים בהחלט הופכת את שתי האפשרויות למושכות. מילוי כרטיסי לוטו או טוטו טומנים בחובן יתרונות וחסרונות, כאשר הדרך הטובה ביותר להחליט איזו אפשרות היא יותר אטרקטיבית היא לבחון את מידת סיכויי ההצלחה לזכות ובגדול.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI