דף הבית בניין ואחזקה גינון צריכים רשת גדר?
צריכים רשת גדר?
דלית גולן 30/09/12 |  צפיות: 3388

התקנתם דקים יפים פרחים ועצים אך אין לכם עדיין גדרות ושערים? אפשר לומר שכלישראלי חולם בית קרקע אך לא כולם מנצלים את היתרון העצום. איך הנאה גדולה יותר מביתעם חלקת אדמה ועם שערים וגדרות ששומרים על הבית והיום גם תוספת יפהועיצובית.

הקמת שערים וגדרות מהווים עבורנו הבדל המגדיר את ההבדל בין השטחהפרטי שלנו לבין העולם החיצוני, אך דווקא אדריכלי נוף טוענים כי גדרות ושערים אשרמשתלבים להיות חלק משלים המהחתימה העיצובית של המבנה בו הם נמצאים, על ידי עיצובותכנון נכון של הגדר החיצונית- ניתן להעניק לבית כולו מראה ייחודי .

מחפשיםגדר או שער? על מה להקפיד שרוצים להתקין גדרות רשתות? ואילו חומריםמומלצים לקנייה? מספר עצות להשגת גדר רשת מרותכת במאמרהבא.

מתכננים- ראשית כדאי לחשוב מה יהיה גובהה של הגדר, ההיקף שלה והשטחעליו תיבנה בכדי להימנע מדוחות וקנסות. חשוב לברר מול העירייה מה מותר לכם ומה אסורוגם לגבי גובה וסוג הגדר שתתקינו.

מהו התקציב שלכם? כעת תוכלו ליהנות ממגווןעצום של שערים וגדרות: שערים וגדרות עשויי פלסטיק, מתכת, ברזל מאלומיניום ועוד.מוצרים מברזל עולים יותר ממוצרים מעץ וגדרות מאלומיניום לרוב זולים יותר מגדרותושערים העשויים מתכת ועץ. שווה לרכוש חומרי גלם איכותיים שישארו לאורך שנים ואםהתקציב מאפשר אז גם עם עיצוב דקורטיבי.

הזמנת גדרות- יש לכם ילדים קטנים כלבשעלול לברוח צריכים גישה לנכים? אתם צריכים לחשוב על שיקולים אלה וזאת בשביל להתאיםבצורה מקסימאלית את השערים לכל המשפחה. לא להתפשר על איכות- מומלץ להשקיע יותר בכדילקבל מוצר טוב שישרת אתכם שנים רבות.

מציאת בעלי מקצוע יכולה להיות כאב גדולהיום יש המון אנשי מקצוע המציעים את שירותיהם. בשביל לעשות בחירה חכמה בקשו שיראולכם תיק עבודות, חפשו ביקורות ואת כל הפרטים סכמו בהסכם מסודר. בנוסף כדאי לבקש כמההצעות למחיר ולערוך השוואה ביניהם, בעזרת בדיקה מקיפה ניתן לחסוך לאמעט.

צריכים רשת גדר? עוד לפני שמזמיניםגדרות או שערים בדקו לגבי מאפיינים ייחודיים לדקורציה ומנגנונים אלקטרוניים, גדרותושערים הם מהווים הגנה לבית אבל לא רק, הם גם חלק מעיצוב הבית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דלית גולן

אם את צריכים אינסטלטור 24 שעות ואם אתם רוצים בעלי מקצוע תוכלו למצוא את הכל כאן www.hdm.co.il



 


מאמרים נוספים מאת דלית גולן
 
צריכים רשת גדר?
30/09/12 | גינון
לחשוב על שיקולים אלה וזאת בשביל להתאים בצורה מקסימאלית את השערים לכל המשפחה. לא להתפשר על איכות- מומלץ להשקיע יותר בכדי לקבל

מחפשים קורס אבטחת מידע?
ואומנם זה רק משפט אך אלה לרוב מתבססות על האמת ממהרים לתואר? צאו לדרך!.

לבחור ריצוף אבן טבעית
30/09/12 | שיפוצים
באריח, שימוש לא נכון במלט ועוד. איש מקצוע יגלה בקלות את הנעשה ויתקן במהרה, מומלץ לוודא שאתם מגובים בכל הנוגע בחוזה מסודר, עם המחירים, חומרים ועמידה

מתכננים שיפוצים כלליים?
30/09/12 | שיפוצים
תוצאת השיפוץ. קבלן שיפוצים – המלצותיו: "מיומנות וניסיון של קבלן שיפוצים מהווה פיתרון קל, נוחות וכמובן המשתלם והשווה עבורכם." כמו שידוע, ניסיון וותק הם החשובים ביותר

תעריפי ביטוח חובה
30/09/12 | ביטוח רכב
אולי יש להם חוות דעת על סוכן טוב? אולי כן ואולי לא לא עולה לנסות. אתם יודעים, אנחנו ארץ

השכלה לעתיד
בזמננו כל אחד רשאי להרשם לקורס וללמוד את כל התחום מהשורש, ולצאת לשוק העבודה עם תעודה, כאשר בעלי הכישורים מראים את היכלות בשטח.

גגות רעפים
07/05/11 | שיפוצים
אם הזמנתם תיקון גגות רעפים בדקו אודות החומרים שמשמשים לתיקון הבעיה, יחד עם זאת כדאי להיות בבית בעת התיקון, בדקו את העבודה ואף לעשות בדיקה בסיום התיקון, כך תהיו בטוחים שאתם מקבלים עבודה יסודית.

להתכונן ללימודים
בימינו כל מי שרוצה יכול להרשם לקורס המתאים ולהתחיל ללמוד את התחום ללא ניסיון, לצבור את הידע הדרוש ולצאת לשוק עם הכשרה ביד, כאשר הטובים עושים הצלחה בשטח.

פרקטים לבית
06/05/11 | שיפוצים
לניקוי פרקט עץ יש להיעזר בחומר ניקוי ייעודי ולשמור שלא להרטיב אותו, מכיוון שהעץ סופח נוזלים במהירות ונהרס.

שיש אבן קיסר
06/05/11 | שיפוצים
מחליפים את הריצוף בבית? תמיד שימרו מספר חבילות של הריצוף לשם תיקונים או למקרה שתרצו להרחיב את השטח המרוצף באותו סוג מרצפות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI