דף הבית בית משפחה וזוגיות גיל הזהב הכל על בתי אבות בירושלים
הכל על בתי אבות בירושלים
noam 12/12/12 |  צפיות: 3200

עבור הקשיש שצריך לעבור אל בית האבות, לעזוב את ביתו וסביבתו המוכרת, אין מנחם יותר מלהתקרב במעבר למשפחתו הקרובה, ילדיו ונכדיו, כך בעוד הוא מתרחק מסביבתו הוא נשאר ומתקרב אל המעגל הקרוב ביתור אליו, לכן הכלל של העדפת בית אבות המתאים לתיפקוד הקשיש ונמצא בקרבת משפחתו הקרובה כה חשוב.

לקשיש שמשפחתו בירושלים קימים כ 37 בתי אבות שאוכלוסיתם יהודית בעיר, חלקם חרדים, חלקם מסורתים וחלקם חילונים, בתי אבות בירושלים מקיפים את כול סוגי ההזדקנות, בתי אבות בירושלים להזדקנו של קשיש עצמאי, בתי אבות בירושלים עבור הזדקנות בריאה ומתפקדת לגמרי בדיור מוגן, בתי אבות בירושליםלקשיש סיעוד ולקשיש סיעודי מורכב, בתי אבות בירושלים לתשושי נפש.

בהרצליה ישנם תשעה בתי אבות, שבעה בתי אבות בהרצליה מתאימים למגורי קשישים עצמאים, חמישה בתי אבות בהרצליה מתאימים לקשישים סיעודים, אחד מתאים לדיור מוגן, וארבעה בתי אבות בהרצליה מתאימים לקשישים תשושים החווים ירידה בתיפקוד הקוגנטיבי, רובם של בתי אבות בהרצליה מכילים כמה מחלקות שונות של תיפקוד.

כיצד לבחור את בית האבות המתאים

מומלץ להתייעץ עם יועץ בתי אבות מקצועי, לברר מהם בתי האבות העובדים בתשלום הקוד שניתן לקשישים סיעודים או תשושים על ידי משרד הבריאות, לבדוק מצבת הצוות הרפואי המפקח, רופא צמוד, ואמבולנס 24 שעות, מגוון בתי אבות בירושלים מציב בית אבות המתאים לאוכלוסיות שונות בעלות רקע שונה, וזהו אותו מצב עבור בתי אבות בהרצליה, לכן מומלץ להתאים את בית האבות לרקע של הקשיש, ערכיו, שפתו ואמונותיו.יש לבדוק את המקלחות והמצב הסניטרי במתקן, לבדוק את מוניטין בית האבות וכו''.

אם ישנו קונפליקט משום שמשפחתו של הקשיש מפוזרת גם בירושלים וגם בהרצליה ואז ישנה התלבטות בין בתי אבות בהרצליה לבתי אבות בירושלים, מומלץ אם אפשר לשאול לדעת הקשיש והעדפותיו ולפעול על פיהן. כדאי לבדוק מה הפעילויות בבית האבות, לוח העיסוקים היומי, כדאי לברר מה מדיניות בית האבות בשדה המוצרים המשלימים האם הטיפול כולל מוצרי ספיגה אם צריך וכדומה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI