דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות בחירת אטרקציות לבר מצווה
בחירת אטרקציות לבר מצווה
הפעלות לימי הולדת 16/01/13 |  צפיות: 2433

בר מצווה ובת מצווה הם ארועים של פעם בחיים בשביל חתן או כלת השמחה, ויום של חג עבור המשפחה והחברים כאחד. בגילאי הילדות והנוער כל יום הולדת נחגג במסיבה, אבל השנה הזו מסמלת יותר מכולן את העליה לתורה וקבלת עול המצוות או פשוט את הכניסה הראשונה לעולם הבגרות. לכן, זוהי סיבה למסיבה מיוחדת וחד-פעמית. על מנת להבטיח שכך היא תורגש ותיזכר, כדאי לחשוב על אטרקציות לבר מצווה – תכניות שימשכו את קהל החוגגים, יספקו חוויה כיפית, מצחיקה ומרגשת ויפיחו רוח במסיבה.

איך בוחרים אטרקציות לארוע בר מצווה?

כמובן ש"בעל השמחה הוא בעל הדעה", ולכן אטרקציות לבת מצווה או בר מצווה צריכות להיות על פי טעמו או טעמה. בסך הכל, זהו יום חגו של הילד והוא הראשון שצריך לשמח אותו. עם זאת, רצוי מאד להתאים את האטרקציות גם לקהל האורחים. עליהן לעניין ולמשוך כמה שיותר מקהל הארוע, מכל הגילאים – ילדים ומבוגרים – ולכן כדאי ליצור פעילויות שונות ומגוונות ובעלות פופולאריות נרחבת. כמו כן, כמובן שיש להתחשב בתנאים! האטרקציות צריכות להתאים למקום האירוע. יש אטרקציות של פנים ושל חוץ, קולניות או שקטות, שדורשות שטח רב או מועט, וכו'. אטרקציות שצריכות להתקיים בחוץ מוכרחות להתחשב בתחזית מזג האוויר.

את משך הפעילות אף הוא יש לתכנן ביחס למסגרת זמן האירוע. בין אם מדובר במופע, משחק או כל פעילות אחרת, מוטב שהאטרקציה תספיק להתפתח במלואה ולא תקטע באיבה, אבל גם לא תימשך יותר מדי ותשעמם את הקהל.

מה הן האטרקציות האפשריות?

קיים שלל רב של אטרקציות שמתאימות לארועי בר מצווה ובת מצווה, ובמידת האפשר כדאי לבחון אותן מראש בתמונות או בסרטוני וידאו לפני שבוחרים. מופעי קסמים ואשליות, ליצנים, להטוטנים, משחקי הפעלה ותחרויות, ריקודים ומופעים מוזיקליים, מתקנים, שולחנות ומכשירים למשחקים, אמני קריקטורה, אלה הן רק כמה מן האפשרויות המוצעות. חשבו היטב ובחרו באטרקציות שיתפסו, יפתיעו וירגשו אתכם ואת מגוון אורחי הארוע. זכרו שחוויות מיוחדות וחדשות נחרטות בזיכרון והופכות את בר או בת המצווה לבלתי נשכח!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הפעלות לימי הולדת

- אודות כותב המאמר:  

אלחנן בר | הפעלות לימי הולדת

להטוטן, אשף אשליות, וקוסם - 
יהפוך כל אירוע לחוויה מרתקת ומרגשת לכל החושים!

לפרטים:

052-4817781

http://el-bar.co.il/



 


מאמרים נוספים מאת הפעלות לימי הולדת
 
כיצד לבחור הפעלות לימי הולדת?
ימי ההולדת, הם כמובן סיבה למסיבה בלי קשר למה שיתרחש באירוע עצמו, אך בשביל להפוך אותו לאפילו מיוחד ומהנה עוד יותר, ניתן להוסיף עוד מגוון הפעלות שיהפכו אותו לחווייתי עבור כל המשתתפים, בין אם זה חוגג יום ההולדת או המוזמנים שלו. אם כן, אילו הפעלות קיימות כיום וכיצד לבחור את הטובה ביותר לאירוע?

איך בוחרים אטרקציות לבר מצווה?
נראה שהימים בהם חגיגת בר מצווה יכולה הייתה להסתכם במסיבה צנועה עם ילדי הכיתה במקלט השכונתי עברו מן העולם. את המקלט השכונתי החליפו מועדונים "כמו של גדולים" ואת הטייפ דאבל קסט החליף די ג'יי עדכני שמרקיד את הילדים אל תוך הלילה.

בחירת אטרקציות לבר מצווה
על מנת להבטיח שהבר מצווה שלכם תהיה בלתי נשכחת, כדאי לחשוב על אטרקציות לבר מצווה – תכניות שימשכו את קהל החוגגים, יספקו חוויה כיפית, מצחיקה ומרגשת ויפיחו רוח במסיבה. איך עושים זאת? במאמר הבא
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI