דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה רילוקיישן: טיפים לאנשים שרוצים לשמור על קשר עם הקרובים
רילוקיישן: טיפים לאנשים שרוצים לשמור על קשר עם הקרובים
אביב יועצים 10/02/13 |  צפיות: 3251

איך שומרים על קשר עם קרובי משפחה וחברים? הרי כמו שאומרים - רחוק מהעין רחוק מהלב.
מה גם שלפעמים, אפילו עם כל הטכנולוגיה - סקייפ, מיילים, רשתות חברתיות, עדיין קשר יכול להתמסמס ולהתנתק. אז מה עושים כדי כן להשקיע בקשר עם האהובים עליכם למרות אלפי הקילומטרים שמפרידים ביניכם, יבשות, הרים וימים? לפניכם כמה טיפים:

עשו לכם חוק - לעולם לא תשכחו אירוע חשוב. רשמו לכם ביומן, בפלאפון או במייל את ימי ההולדת, ימי הנישואין של החברים/המשפחה. אם אתם מהמשקיענים, היפכו זאת להרגל לשלוח מתנה מיוחדת בדואר. בזכות חברות שילוח בינלאומי קל ונוח מאוד לשלוח מתנות. מה גם שמרגש מאוד לקבל חבילה מסקרנת ליום הולדת, שנשלחה מארץ זרה מעבר לים עם פריטים שאי אפשר למצוא בארץ...

הקפידו להתקשר לקרובים לפחות אחת לחודש. בזכות הסקייפ, היום אין צורך לשלם מאות שקלים על חשבון פלאפון מנופח. לכן, הקפידו לשוחח בסקייפ עם אנשים יקרים לכם לפחות פעם בחודש לפחות. החיסרון היחיד הוא, שלפעמים פער השעות בין היבשות כל כך גדול, שיהיה לכם קשה למצוא שעה שנוחה גם לכם וגם להם.

שלחו תמונות - מיילים הם צורת תקשורת נוחה וחינמית. מה גם שאם אין לכם כוח להשתפכויות במייל, פשוט שילחו לקרובים שלכם במייל תמונות של הילדים, החברים החדשים, נופים, ביתכם החדש ומה לא.

צ'וטטו - גם בג'ימייל, גם בפייסבוק, גם בוואטס'אפ וגם בסקייפ, אפשר לצ'וטט ללא תשלום עם הקרובים.

שלחו מכתבים - נכון שזה נשמע מיושן למדי, במיוחד בתקופה של מיילים ופייסבוק. נכון ששליחת מכתב אינה בחינם כמו מייל. עדיין, מכתב מציע קסם נוסטלגי ויש בו נימה אישית עם כתב היד שלכם.

הקפידו על ביקורים תקופתיים - פעם בשנה תוכלו לבקר ולהתארח אצל משפחה/חברים ובשנה לאחר מכן - הם יבואו להתארח אצלכם. זו גם דרך נפלאה לשמור על קשר וגם לחסוך על מלונות....החיסרון היחיד הוא, שלפעמים מגורים עם מישהו יכולים לחשוף אתכם לצד הפחות נעים בו, במיוחד כאשר אתם הצד המארח. קרובים/חברים יכולים לנצל את הכנסת האורחים שלכם, לא לסגור את המזגן, להתקלח שעות על גבי שעות ולנפח את חשבון המים שלכם, לבקש שתעשו להם קניות בסופרמרקט, לבקש שתסיעו אותם לכל מקום וכו'...

צלמו כמה שיותר - אינכם צריכים לחכות לאירוע חגיגי ומיוחד כמו יום הולדת או חופשה שנתית כדי לשלוף את המצלמה. מה דעתכם לצלם את הרגעים הקטנים והיומיומיים שלכם? ארוחת הבוקר שלכם, העיתון, המראה של רחוב, בית וכו'...את התמונות תוכלו לשלוח לקרובים במייל או להעלות לפייסבוק.

***

מוגש בחסות TDY שירותי שילוח בינלאומי בע"מ - מהחברות הוותיקות והמנוסות ביותר בישראל בתחום השילוח הבינלאומי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI