דף הבית קניות וצרכנות רהיטים ריהוט משלים לבית
ריהוט משלים לבית
נורי 23/02/13 |  צפיות: 3389

אחרי שקניתם סלון מעוצב, פינת אוכל וחדר שינה אתם עדיין מרגישים שחסרים לכן פתרונות אחסון ופרטי ריהוט נוספים.

פרטי ריהוט משלימים לבית בדרך משלימים את העיצוב הבית ומוסיפים פינות חמד מקסימות לבית. אז מהם פרטי הריהוט המשלימים ואיפה כדאי למקם אותם?

קומודה -  קומודה היא בעצם שידת מגירות. אחד מפרטי הריהוט המשלים השימושיים ביותר למגוון רב של שימושים החל מתוספת לארון בגדים בחד השינה. שידה לחדר שינה היא המקום המושלם לאחסון הלבשה תחתונה,גופיות, כפפות, צעיפים, גרביים ועוד פרטי ביגוד שאינם דורשים שטח רב.

בסלון, יכולה לשמש הקומודה כשידה לטלוויזיה ומקום אחסון מושלם לדיסקים, אלבומים וספרים.מאחר והקומודה נמוכה יחסית היא גם המקום המושלם לשים עליו פרטי עיצוב קטנים, אגרטל אותמונות משפחתיות ממוסגרות.

קונסולה - קונסולה היא בעצם שולחן צר עם מגירה ומהווה פריט מושלם לכניסה לבית. מאחר והקונסולה צרה בדרך כלל ואינה תופסת מקום רב היא מתאימה גם לחללים צרים כמו מסדרון אך יש המשתמשים בה אפילו כשולחן למחשב נייד. הקונסולה היא מקום מושלם למפתחות, דואר והכסף הקטן שנשאר בכיס. אפשר לתלות מעליה מראה להצצה סופית לפני היציאה מהבית.

עוד פריט משלים מקסים היא שידת איפור. שידת האיפור היא פריט מקסים לחדר השינה של ההורים או הנערה המתבגרת. פינת חמד קטנה לאישה שבה מונחים פרטי האיפור, הבושם, התכשיטים והקרמים.

פרטי הריהוט קיימים במגוון סגנונות שונים כמו ריהוט מודרני או ריהוט פרובנס - כדאי להתאים אותםכמובן לסגנון העיצוב הקיים בביתכם על מנת שישתלבו בקלות.

ריהוט משלים יכול להיות גם שעון קיר (שעון מייקל קורס), פריט נוסטלגי כמו דמות לגו, או מכונת קפה קפסולות או מכונת קפה טוחנת עם פולי קפה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נורי

צעצועים - פליימוביל, לגו, נרף, ברבי ועוד

לנדוור - מכונת קפה קפסולות, פולי קפה

פלאנט - שעונים לנשים, שעוני מייקל קורסשעוני ראדו



 


מאמרים נוספים מאת נורי
 
ריהוט משלים לבית
23/02/13 | רהיטים
פרטי ריהוט משלימים לבית בדרך משלימים את העיצוב הבית ומוסיפים פינות חמד מקסימות לבית. אז מהם פרטי הריהוט

מה מביאים לחנוכת בית?
15/02/13 | מעבר דירה
בכל פעם שאני מוזמנת לארוחת ערב או חנוכת בית אני מייד מתחילה לחשוב מה להביא מתנה?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI